Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان جنوبی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی تأکید کرد: شعار عدالت و پیشرفت با رویکرد محرومیت زدایی در دستور کار دولت مردمی ایران قوی و مجلس انقلابی است. 

علیرضا عباس زاده، امروز شنبه ۱۱ تیر در جلسه جمع بندی مصوبات سفر نائب رئیس اول مجلس شورای اسلامی به شهرستان های نهبندان و سربیشه، اظهار امیدواری کرد: با تمام شدن دوران کم کاری ها و کم توجهی های گذشته، توجه به مردم را سرلوحه کار همه حوزه ها قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به گزارش ایسنا، وی تصریح کرد: امروز در گام دوم انقلاب و در آغاز  چهل سالگی دوم نظام، همراهی، همدلی و همسویی نهاد مجلس شورای اسلامی و دولت برای مردم کشور که صاحبان انقلابند، بسیار نوید بخش است.

معاون استاندار با اشاره به خدمات ارزنده نائب رئیس مجلس شورای اسلامی در سفر به استان، اظهار کرد: عزم جدی در پیگیری مصوبات سفر قبل را برای حل مشکلات مطرح شده، شاهد هستیم. 

عباس زاده با تأکید بر اینکه مصوبات سفر نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی به استان، با جدیت پیگیری خواهد شد، متذکر شد: توجه ویژه مجلس انقلابی به مناطق کمتر توسعه یافته و محروم کشور، بسیار مهم است.

وی با ذکر این نکته که حضور نائب رئیس مجلس شورای اسلامی برای رفع مشکلات مردم و توسعه استان فرصت، مغتنم است، خاطر نشان کرد: توسعه یافتگی و خروج استان های کمتر توسعه یافته از محرومیت، نگاه کلانی را می‌طلبد. 

معاون استاندار با اشاره به شرایط محور بیرجند نهبندان گفت: طبق دستور العمل سازمان مدیریت، اعتبارات ماده 56 به طرح های بالای 75 درصد پیشرفت فیزیکی اختصاص می یابد که  پروژه هایی که از بیت المال بیشتر استفاده کرده اند در حال حاضر هم از ظرفیت های ملی بیشتری بهره مند می شوند.

عباس زاده یادآور شد: برخی پروژه‌های راه استان، پیشرفت فیزیکی خوبی ندارند که با این طرح باید همچنان در نوبت استفاده از منابع ملی باشد.

وی ادامه داد: بخش عمده ای از اعتبارات کشور خارج از شورای برنامه ریزی استان هاست و اعتبارات مصوب در مرکز توزیع می شود که می طلبد نگاه های ویژه ای برای برقراری توازن در مناطق محورم کشور برقرار شود. 

وی با اشاره به قرار گرفتن در آستانه اعیاد بزرگ غدیر و قربان، اظهار امیدواری کرد: برکات حضور نائب رئیس اول مجلس شورای اسلامی در استان، گام مؤثری برای محرومیت زدایی و توسعه مناطق کشور باشد چرا که خراسان جنوبی جزو مناطق محروم و کمتر برخوردار است که حضور مسئولان کشوری در این منطقه در راستای رفع محرومیت کمک کننده است.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی نهبندان مجلس شورای اسلامی ایسنا دولت مجلس شورای اسلامی نائب رئیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۸۸۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برقراری توازن و عدالت منطقه‌ای سیاست اصلی شورای شهر قم است

رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: برقراری عدالت و توازن میان مناطق شهری در اجرای خدمات و پروژه‌ها از سیاست‌های محوری دوره ششم شورای اسلامی شهر قم است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قم، محسن محرری امروز _ چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ در نشست خبری رؤسای کمیسیون‌های تخصصی شورای اسلامی شهر قم در آستانه روز شورا در سالن رضوان شهرداری قم برگزار شد، اظهار کرد: شورای اسلامی شهر قم در شش دوره فعال با ترکیب نیروهای متعهد، انقلابی و متخصص در راستای رضایت شهروندان تلاش کرده تا عملکرد شایسته‌ای داشته باشد.

وی ارتباط بیشتر با رسانه‌ها و مردم را رویکرد شورای اسلامی شهر دانست و افزود: تلاش شده است تا در عرصه‌های مختلفی چون مساجد، مجامع عمومی، مجالس و هیئت‌ها و همچنین ملاقات‌های مردمی این ارتباط چهره به چهره حفظ شود و اعضای شورا نیز متعهد و موظف به ارتباط با رسانه‌ها هستند.

رئیس شورای اسلامی شهر قم با تاکید بر اینکه نگاه برنامه‌ای در شورا اسلامی شهر حاکم است، تصریح کرد: دقت در تنظیم بودجه به طوری که بودجه ضمن رعایت روند رشد منطقی تعرفه که از تورم عقب نماند و فشاری هم به مردم وارد نشود و در این سال‌ها عملکرد بودجه منطبق با بودجه مصوب است.

محرری طرح‌های نیمه تمام را از اولویت‌های شورای اسلامی شهر دانست و تاکید کرد: تعدادی از پروژه‌های نیمه تمام در هسته مرکزی شهر تکمیل و در اختیار شهروندان قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه توازن در منطقه از هدف‌های مهم است، گفت: توازن و توزیع درآمد در مناطق شهری متناسب با نیاز هر محله با توجه به درآمد کلی شهرداری به شکل مناسب و متوازن انجام می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر قم با بیان اینکه ۱۲۴ جلسه رسمی در دوره ششم برگزار شده است، عنوان کرد: در طول این مدت ۸۲۰ مورد لوایح و ۷۸ طرح تنظیم و توسط شهرداری رسیدگی شده است.

محرری از برگزاری هفتاد و یکمین اجلاس مشورتی در ایام دهه کرامت خبر داد و گفت: شورای اسلامی شهر قم، بیست‌وششم و بیست‌وهفتم اردیبهشت، میزبان اجلاس رؤسای شورای استان‌ها خواهد بود.

کد خبر 747522

دیگر خبرها

  • وزارت ارتباطات به زودی از ماهواره‌های جدید رونمایی می‌کند/ گردشگری در ایران رشد کرده است/ بدهی های ایران به بانک توسعه اسلامی صفر شد
  • رعایت عدالت و کرامت انسانی رویکرد مدیران لرستان باشد
  • برقراری توازن و عدالت منطقه‌ای سیاست اصلی شورای شهر قم است
  • رویکرد مردم‌محور در دستور کار نظام شورایی کشور است
  • رویکرد مردم ‎محور در دستورکار نظام شورایی کشور است
  • دکتر جبلی: پرچم تحول در رسانه ملی مبتنی بر شعار هویت و عدالت است
  • جبلی: پرچم تحول در رسانه ملی مبتنی بر شعار هویت و عدالت است
  • در سفر‌های خارجی تحقق شعار سال در دستور کار قرار دارد
  • در سفرهای خارجی تحقق شعار سال در دستور کار قرار دارد
  • گزارش جلسه ارزی مجلس و دولت هفته آینده در صحن ارائه می‌شود