Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، غلامجسین کرمی روز شنبه در نشست کمیته برنامه ریزی شهرستان دشتی افزود: مدیران استان و شهرستان باید سهم استان بوشهر در  بودجه امسال برای تکمیل پروژه‌های محرومیت زدایی پیگیری کنند.

نماینده دشتی و تنگستان در مجلس افزود: یکی از مهمترین اولویت های مجلس در تصویب اعتبارات امسال تامین اعتبار برای تکمیل پروژه های نیمه تمام در زمینه تامین آب شرب و کشاورزی استان بوشهر بوده است و در همین رابطه ۲۲۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل سد دشت پلنگ دشتی مصوب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به مشکل تامین آب شرب شهر بادوله دشتی اشاره کرد و افزود: با پیگیری‌های به عمل آمده ۱۲ میلیارد تومان اعتبار برای برطرف کردن مشکل آب شرب شهر بادوله دشتی اختصاص یافت.

معاون سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر نیز گفت: در سال گذشته از دو هزار و ۴۶۱ میلیارد تومان اعتبارت مصوب شده برای استان بوشهر مبلغ یکهزار ۲۲۷ میلارد تومان که ۵۲ درصد اعتبارات بوده تخصیص یافته است.

علی پور داوود به اعتبارات امسال استان بوشهر اشاره کرد و افزود: امسال از محل اعتبارات تملک دارایی دو هزار ۱۶ میلیارد تومان سهم استان مصوب شده که نسبت به سال گذشته ۲۰ درصد افزایش داشته است.

وی به الزامات قانون بودجه امسال اشاره کرد و اظهار داشت: از مهمترین الزامات قانون بودجه امسال، اجرای طرح‌های هادی و آبرسانی روستایی، تکمیل و بهسازی پاسگاه‌های انتظامی و کلانتری ها و پروژه‌های دانش بنیان در سطح استان بوشهر است که مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان باید هر چه سریعتر نسبت به جذب اعتبارات ملی توجه داشته باشند.

برچسب‌ها ایرنا قانون بودجه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایرنا قانون بودجه ایرنا قانون بودجه میلیارد تومان استان بوشهر بودجه امسال برای تکمیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۸۸۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص 108 میلیارد اعتبار برای طرح های آب و خاک محمودآباد

به گزارش جام جم آنلاین مازندران،محمد هادی‌زاده گفت: پروژه‌های مصوب جهاد کشاورزی در سال 1402با اعتبار 19 میلیارد و 150 میلیون ریال از محل اعتبارات تملک دارایی سرمایه‌ای اجرا می شودمدیر جهاد کشاورزی شهرستان محمودآباد تصریح کرد: تملک دارایی سرمایه‌ای در واقع ساخت فضاهای جدیدی است که در آینده تبدیل به سرمایه‌های ملی می‌شوند و منابع تازه‌ای برای دولت‌ها فراهم می‌آورند.

هادی‌زاده افزود: پروژه‌های پیشنهادی جهاد کشاورزی در کمیته برنامه ریزی این شهرستان، شامل احداث سردهنه زراعی، ایستگاه پمپاژ، شن ریزی جاده دسترسی بین مزارع، لایروبی آببندان و کانالهای لاینینگ انتقال آب است.

وی گفت: تاکنون 108 میلیارد و 275 میلیون ریال از این اعتبارات تخصیص یافت و تعدادی از پروژه‌ها به ‌بهره برداری رسید و تعدادی نیز در مرحله انعقاد قراداد و انتخاب پیمانکار برای اجرا است.

دیگر خبرها

  • اختصاص هزار میلیارد ریال بودجه عمرانی ویژه منطقه ۳ اراک
  • تصفیه خانه آب بشاگرد تابستان امسال آبگیری می‌شود
  • اختصاص ۱۸ هزار میلیارد ریال برای اصلاح مسیل و شبکه آب ایلام
  • اختصاص یک هزار و ۷۸۰ میلیارد ریال اعتبار به طرح‌های عمرانی نیر
  • تخصیص 108 میلیارد اعتبار برای طرح های آب و خاک محمودآباد
  • زمینه لازم برای حمایت از تولید در استان اردبیل فراهم شد
  • اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال به محلات کم برخوردار قم
  • افتتاح ۱۱۷ طرحِ محرومیت زدایی در بم
  • اختصاص دو هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت به قم
  • اختصاص ۳۵۰۰میلیارد ریال از محل مولدسازی به پروژه‌های ورزشی اردبیل