Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-23@13:12:50 GMT

قیمت سکه امامی دوباره گران شد/حباب سکه چقدر است؟

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۸۸۲۹۷

قیمت سکه امامی دوباره گران شد/حباب سکه چقدر است؟

به این ترتیب سکه امامی تا این لحظه ۱۵ میلیون و ۶۵۹ هزار تومان قیمت خورده است که نسبت به آخرین قیمت معاملاتی روز گذشته معادل ۱۵ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان افزایش بیش از ۱۰۰هزارتومانی را ثبت کرده است.

همچنین نیم سکه در این ساعت از معاملات با قیمت ۸میلیون و ۴۸۵هزارتومان معامله می‌شود که نسبت به آخرین قیمت روز معاملاتی گذشته معادل ۸میلیون و ۴۵۰هزارتومان، حدود ۳۵هزار تومان کاهش قیمت داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ربع سکه نیز با قیمت ۵میلیون و ۴۵۰هزارتومان ثبت شده که در مقایسه با قیمت روز معاملاتی گذشته معادل ۴میلیون و ۹۸۰هزارتومان، حدود ۳۰ هزار تومان افزایش قیمت داشته است

هر سکه گرمی نیز ۳میلیون و ۱۵۰هزارتومان قیمت خورده که در مقایسه با نرخ روز گذشته تغییرات چندانی را ثبت نکرده است.

حباب سکه چقدر است؟

به این ترتیب هر سکه امامی یک میلیون و ۶۹۳ هزار تومان، نیم سکه، یک میلیون و ۵۰۰هزار تومان، ربع سکه، یک میلیون و ۹۵۰ هزار تومان و هر سکه یک گرمی، یک میلیون ۴۲۹ هزار تومان تعیین شده است./اقتصادآنلاین

منبع: فردا

کلیدواژه: قیمت طلا و سکه هزار تومان یک میلیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۸۸۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای خون در فروردین‌ماه امسال ۱۱.۶ درصد افزایش یافته‌است

علیرضا کبیری گفت: در فروردین‌ماه امسال چهار هزار و ۵۳۹ نفر برای اهدای خون به مراکز مربوطه مراجعه کردند که این عدد در سال گذشته چهار هزار و ۱۰۸ نفر بود.

معاون اداره کل انتقال خون قم بیان کرد: از تعداد افراد مراجعه‌کننده در فروردین‌ماه امسال، سه هزار و ۸۳۷ نفر معادل ۸۴.۵ درصد موفق به اهدای خون شدند.

او ادامه داد: سال گذشته سه هزار و ۳۹۲ نفر معادل ۸۲.۶ موفق به اهدای خون شده بودند.

به گفته کبیری، فروردین‌ماه امسال ۲ هزار و ۵۴۱ نفر معادل ۶۶.۲ درصد و فروردین‌ماه پارسال ۲ هزار و ۵۰ نفر معادل ۶۰.۴ از اهداکنندگان خون، اهداکننده مستمر خون بودند که ۶.۲ رشد نشان می‌دهد.

معاون اداره کل انتقال خون قم عنوان کرد: امسال ۱۱۸ نفر از اهداکنندگان معادل سه درصد و پارسال ۹۵ نفر معادل ۲.۸ درصد خانم بودند که افزایش ۰.۲ درصدی داشته‌است.

کبیری گفت: امسال چهار هزار و ۶۶۳ و پارسال چهار هزار و ۶۰۲ واحد خونی به بیمارستان‌ها ارسال شده که رشد ۱.۳ درصدی داشته‌است.

معاون اداره کل انتقال خون قم با اشاره به افزایش ۳۸.۵ درصدی ارسال خون به شبکه خون‌رسانی کشور، بیان کرد: در فروردین‌ماه امسال، یک‌هزار و ۲۲۰ و پارسال ۷۵۰ واحد خونی از استان قم به شبکه خون‌رسانی کشور ارسال شد.

سال گذشته میزان اهدای خون در استان قم در مقایسه با مدت سال ۱۴۰۱، چهار درصد رشد داشته است؛ سال گذشته ۴۱ هزار و ۵۹۷ نفر موفق به اهدای خون شدند که نسبت به سال ۱۴۰۱، رشد چهار درصدی داشته است.

هم اینک امکان اهدای خون در ۲ مرکز حضرت روح الله (ره) واقع در میدان معلم و پایگاه مرکزی سازمان واقع در تقاطع عماریاسر به‌صورت روزانه میسر است.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • اهدای خون در فروردین‌ماه امسال ۱۱.۶ درصد افزایش یافته‌است
  • قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۴ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳/ سکه یک کانال دیگر ریخت
  • پیش بینی قیمت طلا و سکه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳/ حباب سکه امامی هفت میلیونی شد
  • قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۳ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳/ طلا تغییر کانال داد
  • طلا باز هم گران شد/ ورق در بازار سکه برگشت
  • ثبات قیمت دلار و سکه در معاملات امروز بازار
  • قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۲ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ | سقوط ادامه‌دار سکه و طلا
  • قیمت سکه و طلا امروز یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۲ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳/ سکه یک کانال دیگر سقوط کرد
  • حراج سکه قیمت آن را نزولی خواهد کرد؟