Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین، حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی با بیان اینکه آمریکا تلاش دارد تا نگذارد نتیجه‌ای در مذاکرات ایران با غرب حاصل شود، اظهار کرد: آمریکا تحت فشار لابی صهیونیستی می‌خواهد تا ایران به منافع خود در مذاکرات نرسد و می‌خواهد که اجرای تعهدات برای ایران یک جاده یکطرفه باشد.

عضو هیات رئیسه مجلس افزود: خبرهایی رسیده از قطر حکایت دارد که آمریکایی‌ها در مذاکرات کارشکنی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سلیمی خاطرنشان کرد: کارشکنی آمریکایی‌ها در مذاکرات بدانجا رسیده که نماینده اتحادیه اروپا هم نسبت به این رفتار آمریکا واکنش نشان داده و عنوان می‌کند که آمریکا مسیر مذاکرات را همراهی نمی‌کند.

وی افزود: آمریکایی‌ها تمام تلاش خود را به این مساله معطوف کرده‌اند که ایران به منافعی که در برجام برایش در نظر گرفته شده نرسد و فقط به اجرای تعهدات بپردازد و در واقع آنها درصدد هستند تا از این طریق نسبت به محدودسازی ایران در حوزه‌های مختلف علمی، هسته‌ای، اقتصادی، موشکی و غیره اقدام کنند.

کد خبر 687720 منبع: ایرنا برچسب‌ها مذاکرات قطر ایران و اسرائیل هسته‌ای - برجام خبر ویژه هسته‌ای - مذاکرات

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: مذاکرات قطر ایران و اسرائیل هسته ای برجام خبر ویژه هسته ای مذاکرات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۸۸۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنتاگون: آمریکا مذاکرات با نیجر را آغاز کرد 

پاتریک رایدر، سخنگوی پنتاگون با اشاره به اینکه پنتاگون مذاکرات با نیجر را برای حفظ نیروهایش در این کشور آغاز کرده تاکید کرد که ایالات متحده به ماموریت خود برای مبارزه با تروریسم در منطقه ساحل، به رغم تایید خروج نظامی خود از نیجر، ادامه خواهد داد.

بنا بر گزارش ها، واشنگتن یک هیئت کوچک از نمایندگان پنتاگون و فرماندهی ایالات متحده در آفریقا را برای شرکت در مذاکرات فرستاده است، چند روز پس از آن که چاد آخرین کشور آفریقایی شد که خواستار خروج نیرو‌های آمریکایی شد.

اخیرا یک منبع دولتی در کشور نیجر تاکید کرد که واشنگتن باید یک جدول زمانی را برای خروج نیرو‌های آمریکایی از نیجر ارائه کند تا در مورد آن در دولت بحث شود.

پیش از این گزارش شد ایالات متحده با از دست دادن پایگاه نظامی خود در کشور آفریقایی چاد مواجه است، زیرا مقامات دولتی تهدید کرده اند که یک توافقنامه امنیتی مهم را فسخ می‌کنند و نفوذ آمریکا در منطقه را به خطر می‌اندازد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • دفاع برخی از نمایندگان اتحادیه اروپا از ایران
  • آمریکا : مذاکره مستقیم برجامی با ایران نداریم؛ نه در نیویورک و نه در هیچ کجای دیگر / درباره روش‌های ارتباطمان با ایران نظری نمی‌دهیم
  • واکنش رسمی آمریکا در خصوص مذکرات احیای برجام | مذاکره مستقیم در حال انجام است؟
  • آمریکا: در حال مذاکره مستقیم با ایران درباره برجام نیستیم
  • پنتاگون: آمریکا مذاکرات با نیجر را آغاز کرد 
  • ادعای جدید گروسی درباره نزدیک بودن ایران به ساخت بمب اتم/ برگزاری رزمایش «ماشه هسته‌ای» کره شمالی/ ازسرگیری مذاکرات برای برقراری صلح در یمن/ آغاز رزمایش «پرچم صحرای ۹» در امارات با مشارکت ۱۰ کشور
  • گروسی: ایران به دنبال دستیابی به سلاح هسته‌ای نیست
  • گروسی: ایران باید بیشتر با آژانس همکاری کند/ قصد دارم به زودی به ایران بروم
  • بورل: برنامه هسته‌ای ایران موضوع نشست امروز نیست
  • پس از تنبیه رژیم صهیونیستی حالا وقت احیای برجام است! / اصلاح‌طلبان برای دور دوم انتخابات چه برنامه‌ای دارند؟