Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران سرهنگ باقر پسنده فرمانده سابق سپاه ناحیه گچساران در آیین تکریم خود با اشاره به عملکرد دو ساله در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گفت: ساخت 15 منزل مددجویی، راه اندازی شعبه مهمات و اسلحه، احداث مهمانسرا، اهدای 134سری جهیزیه به زوج های جوان از جمله اقدامات این ناحیه مقاومت در این مدت بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همچنین در راستای محرومیت زدایی خدمات ارزشمندی نیز صورت گرفت که می توان به توزیع بیش از 4 هزار بسته معیشتی در مناطق محروم گچساران، تحت پوشش قرار دادن یکصد یتیم، بازسازی هشت منزل نیازمندان، احداث پنج منزل مسکونی به همت گروه های جهادی در شهر زلزله زده سی سخت، کمک به ساخت پنج منزل مسکونی برای نیازمندان، برطرف کردن مشکل آب شرب برخی روستاها، تشکیل ۷۴ صندوق قرض الحسنه و نیز کمک به مردم خوزستان در بحث تامین آب با ارسال ۴۵ بشکه یک هزار لیتری و نیز اعطای تسهیلات خود اشتغالی به بسیجیان از جمله این اقدامات اشاره کرد.

پسنده ادامه داد: در حوزه فرهنگی در یکسال و نیم گذشته نیز میزبانی همایش سرودهای انقلابی، میزبانی گروه های جهادی استان، میزبانی یادواره شهدای روحانی استان را در سطح شهرستان داشتیم، اما در بحث امنیت نیز تلاش کردیم که امنیت پایداری را در سطح شهرستان داشته باشیم که در این راستا رزمایش های خوبی برگزار و در بحث امنیت نیز از شهرستان های ممتاز بودیم.

وی تصریح کرد: باید توجه کرد که انتخابات سالمی نیز در سال گذشته در این شهرستان برگزار شد و حتی کوچکترین شکایتی در این خصوص صورت نگرفت.بیشترین تعامل را با ادارات و دستگاه های اجرایی برای پیگیری و رفع دغدغه ها و مشکلات مردم و بسیجیان داشتیم.

پسنده در پایان گفت: از همه همکارانم در سپاه شهرستان تقدیر و تشکر می کنم چرا که در این مدت همدلی و صمیمیت خاصی در این ناحیه موج می زد و از همه مسئولین شهرستان و همه اقشار مردم ولایتمدار گچساران نیز کمال تشکر و قدردانی را دارم.

حجت الاسلام ادیبان، دادستان گچساران در ادامه گفت: آشنایی با سرهنگ پسنده در شهرستان بهمئی بود که با حضور ایشان در آن شهرستان بحث امنیت ارتقاء یافته بود و در شهرستان گچساران نیز باز هم افتخار همراهی را داشتیم.

وی افزود: شاید برای برخی مسائل امنیتی در این شهرستان حتی بیش از ۴۸ساعت بیدار بودیم که دربحث انتخابات گذشته گچساران، سه انتخابات با شرایط خاص داشت که شبانه روز با همدلی این موضوع به خوبی مدیریت شد.

دادستان گچساران ادامه داد: در بحث کرونا سپاه و بسیج بیشترین همکاری را با شورای تامین داشتند و اولین نفری که درپیشنهادات هم اعلام آمادگی می کردند و در برخی مواقع جلوتر از همه بودند، سرهنگ پسنده بود.

حجت الاسلام ادیبان اظهار کرد:حقیقتا در مسائلی که نیاز شهرستان بود همیشه پای کار بودند به عنوان نمونه در بحث سرقت ها با همکاری سپاه ، بسیج، نیروی انتظامی و ...کاهش 38 درصدی را داشتیم.

وی گفت: از زحمات سرهنگ پسنده صمیمانه تقدیر و تشکر می کنم و ان شاءالله مردم استان بتوانند از خدمات ایشان در مسئولیت های دیگر بهره ببرند چرا که حقیقتا دغدغه ایشان مشکلات بسیحیان بود و هیچ وقت نبود که از ما خواسته غیرقانونی داشته باشند در حالی که خوش اخلاقی و خوش رفتاری سرهنگ‌ پسنده زبانزد بود.

سردار مثنوی،جانشین سپاه فتح استان هم در این آیین اظهارکرد: امروز دست فرزندان انقلاب در سپاه پاسداران به برکت انقلاب اسلامی در سایه تربیت اسلامی و نیز انوار نورانی تعالیم اهل بیت علیهم السلام در حوزه فرماندهی و مدیریت پُر است.

وی افزود: اگر امروز از مکتب حاج قاسم حرف به میان می آید به واسطه اخلاص، دیانت، ولایتمداری و مردمی بودن او بوده است، بنابراین همین مدیریت جهادی و انقلابی است که در هر عرصه ای از انقلاب اسلامی، چه در بحث توسعه و پیشرفت و چه در بحث صیانت از دستاوردها ، اصول و ارزش های انقلاب موثر و راهگشا است.

سردار مثنوی تصریح کرد: سپاه در عرصه های مختلف در جنگ سخت، در جنگ نرم، محرومیت زدایی و خدمت رسانی به مردم از هیچ تلاشی دریغ نورزیده است و در تمامی این عرصه ها نیز همواره پیشگام بوده است و سپاه پاسداران امروز نمونه موفق در عرصه های مختلف امنیتی، نظامی، فرهنگی و...بوده است.

جانشین سپاه فتح استان اظهار کرد: با این وجود نیز سپاه در عرصه های مختلف یک الگو به شمار می رود و پاسداران انقلاب اسلامی پیش از آنکه پاسدار ارزش های انقلاب باشند باید با اخلاص هرچه تمام تر پاسدار نفس خود باشند.

سرهنگ سید حمزه محقق زاده فرمانده جدید سپاه ناحیه گچساران در این آیین هم گفت: با اخلاق، منش و رفتار مردم فهیم شهرستان گچساران بیگانه نبوده و نیستم چرا که درخشش و حماسه آفرینی مردم گچساران در تمامی عرصه های انقلاب اسلامی بر هیچ کسی پوشیده نیست.

وی افزود: اساس کار ما مردم هستند و از حضور گرم مردم و مسئولین شهرستان در این آیین به نوبه خودم تقدیر و قدردانی می کنم.

 محقق زاده ادامه داد: بنابراین درب سپاه به روی اقشار مختلف مردم باز است، چرا که اساس کار سپاه به برکت حضور مردم است و بسیج هم از بدنه همین مردم است.

فرمانده سپاه ناحیه گچساران تصریح کرد: از وضعیت گروه ها و جریانات سیاسی اطلاع و آشنایی کامل داریم و سپاه به هیچ عنوان هم به موضوعات و جریانات سیاسی نپرداخته است و سیاست زده هم نبوده و نیست.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس سردار مثنوی جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه بویراحمد معارفه سپاه انقلاب اسلامی عرصه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۸۸۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت مردم شهرستان نور از عملیات سپاه و فراجا

دریافت 24 MB کد خبر 6081833

دیگر خبرها

  • راهپیمایی مردم جاجرم در حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
  • حمایت مردم نائین از عملیات موفق وعده صادق سپاه در حمله به اسرائیل
  • راهپیمایی‌گسترده مردم کرج در حمایت از اقدام سپاه پاسداران علیه رژیم صهیونیستی
  • برگزاری جشنواره دختران آفتاب در شهرستان گچساران
  • قزوین به داشتن فرزند برومندی به نام سردار حاجی زاده افتخار می‌کند
  • نشست علمای اهل تسنن شهرستان نقده
  • حمایت مردم شهرستان نور از عملیات سپاه و فراجا
  • توسعه درآمدها و خنثی سازی تحریم های فروش نفت و گاز با پیگیری دیپلماسی فعال انرژی محقق شد
  • رفع مشکلات شهرک اصناف دلیجان در اولویت اقدامات قرار گیرد
  • اختصاص اعتبار ویژه به روستاهای فاقد دهیاری گچساران