Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@08:24:55 GMT

حاکمیت منطقه آزاد اروند ابلاغ می شود

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۸۸۶۶۰

حاکمیت منطقه آزاد اروند ابلاغ می شود

محمدرضا اسکندری ،مدیرعامل منطقه آزاد اروند گفت :رئیس جمهور به منظور پایان دوگانگی حاکمیتی ، فردا حکم حاکمیت منطقه آزاد اروند را  ابلاغ می کند.

به گفته او رئیس جمهور پس از ارائه شدن مصوبات کارگروه اعمال ماده ۶۵ احکام دائمی، امروز مصوبات این ماده قانونی و نحوه اعمال حاکمیت مناطق آزاد را ابلاغ کردند.

پس از اعمال حاکمیت منطقه آزاد اروند ، برگزاری شورای تامین، معرفی فرمانداران و مسئولان گمرگ در منطقه آزاد با پیشنهاد و زیرنظر مدیرعامل این منطقه انتخاب و معرفی می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حاکمیت منطقه آزاد دوگانگی حاکمیتی منطقه آزاد اروند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۸۸۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیران مصوبات سفر رئیس‌جمهور را پیگیری کنند

معاون عمرانی استاندار خراسان شمالی گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی مصوبات سفر رئیس‌جمهور را پیگیری کنند و به نتیجه برسانند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، مهدی رشیدی امروز _ دوشنبه سوم اردیبهشت_ در کار گروه زیر بنایی، توسعه روستایی و عشایری خراسان شمالی اظهار کرد: در پیشبرد پروژه‌های مسکن ملی از هشت استان برتر کشور هستیم.

وی افزود: اولویت اقدامات دستگاه‌های اجرایی در سال ۱۴۰۳ مصوبات سفر رئیس جمهور و مولدسازی باشد.

معاون عمرانی استاندار خراسان شمالی خاطرنشان کرد: در حوزه مصوبات سفر بعضی دستگاه‌های اجرایی اقداماتی در دست اقدام دارند که باید پیگیری لازم را برای تحقق آن داشته باشند و در خصوص مولدسازی نیز بیشتر دستگاه‌ها امکان مولدسازی دارند؛ بنابراین با اشراف بر قوانین از همه امکانات به نحو مناسب و با بهره‌وری بالا استفاده شود.

رشیدی در ادامه به پتانسیل‌های استان پرداخت و گفت: خراسان شمالی ظرفیت‌های زیادی در حوزه سرمایه‌گذاری دارد و برای رسیدن به توسعه اقتصادی اقدامات متفاوتی صورت می‌گیرد.

وی در خصوص توجیه اقتصادی الحاق اراضی به محدوده شهرها، افزود: در راستای نهضت ملی مسکن، ۳۴ هکتار از اراضی ملی در شهر گرمه به محدوده الحاق شد.

کد خبر 746889

دیگر خبرها

  • تأمین آب آشامیدنی قشم با یارانه میلیاری/ صرفه‌جویی کنید
  • مسئولان مصوبات دور دوم سفر رئیس جمهور را پیگیری کنند
  • مصوبات مهم سفر رئیس‌جمهور به لرستان اجرایی نشد
  • پیگیری مصوبات و جذب اعتبارات سفر دوم رئیس‌جمهور به سمنان مانند سفر اول باشد
  • دهن‌کجی منطقه آزاد بوشهر به مردم؟!
  • سفر اول رئیس‌جمهور به استان ایلام ۱۴۵ مصوبه داشته است
  • برگزاری همایش آموزشی حجاج در منطقه آزاد اروند
  • (ویدئو) رئیس‌جمهور عراق: حاکمیت عراق باید محترم شمرده شود
  • تمرکز جدی بر اجرای طرح مولدسازی و مصوبات سفر رئیس جمهور
  • مدیران مصوبات سفر رئیس‌جمهور را پیگیری کنند