Web Analytics Made Easy - Statcounter

به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار بهادر اسماعیلی گفت: در راستای پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز، رده‌های تخصصی و اجرایی فرماندهی انتظامی استان قم طرح ارتقاء امنیت اجتماعی را در سطح شهرستان قم طی ۷۲ ساعت به مرحله اجرا درآوردند.

به گفته او با اجرای این طرح در نقاط جرم خیز، ۸۵ نفرسارق و ۱۴۷ نفر خرده فروش مواد مخدر دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین فرمانده انتظامی استان قم می گوید: در این رابطه ۱۰ دستگاه خودرو، ۳۳ دستگاه موتورسیکلت و ۸۵ مورد سایر سرقت‌ها کشف شده است همچنین ۳۴ دستگاه خودرو و ۲۱ دستگاه موتورسیکلت توقیف و بیش از ۱۹ کیلوگرم انواع مواد مخدر و ۱۸ هزار و ۳۵۷ قلم انواع لوازم قاچاق کشف شده است.

او  رویکرد پلیس قم را مبتنی بر اصل پیشگیری و عدم وقوع جرایم دانست و گفت: پیشگیری، فرصت ارتکاب جرم را از بین می‌برد و مردم شریف استان قم، باید با رعایت موارد حفاظتی و ایمنی در حفظ و نگهداری اموال خود با همکاری پلیس، دست سارقان را در رسیدن به اهداف شومشان کوتاه کنند.

جانشین فرمانده انتظامی استان قم از همکاری صمیمانه مردم متدین شهر قم قدردانی کرد و گفت: اجرای چنین طرح‌هایی به صورت مستمر ادامه خواهد داشت و شهروندان می‌توانند در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت‌های مشکوک، به ویژه در زمینه سرقت، توزیع انواع موادمخدر، قاچاق کالا و احتکار با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس بگیرند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مواد مخدر مبارزه با مواد مخدر استان قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۸۸۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۳ تن مواد مخدر در یک ماه گذشته +فیلم

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا، در یک ماه گذشته دست به کار بزرگی زده و ضمن کشف بیش از ۳ هزار تن مواد مخدر (در انواع مختلف صنعتی و سنتی) بیش از ۳ هزار قاچاقچی و خرده فروش را نیز دستگیر کرده است.  

صبح امروز نمایشگاهی از این کشفیات پلیس مبارزه با مواد مخدر در آگاهی شاپور برای اهالی رسانه برگزار شد، نمایشگاهی که در آن انواع مواد مخدر، خودرو‌های توقیفی قاچاقچیان، ادوات مصرف مواد و همینطور سلاح گرم کشف شده از قاچاقچیان در معرض دوربین رسانه‌ها قرار داشت.  

گزارش تصویری آنا (عکس) از این نمایشگاه را اینجا ببینید. گزارش ویدئویی آنا را نیز در ادامه تماشا کنید.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق و کشف ۶ دستگاه خودرو مسروقه در بابل
  • کشف ۳ تن مواد مخدر در یک ماه گذشته +فیلم
  • بازداشت ۳۰۰۰ خرده‌فروش موادمخدر در تهران
  • کشف ۳ تن مواد مخدر و ۳۰۰۰ خرده فروش در یک ماه
  • بازداشت ۳۰۰۰ خرده فروش موادمخدر در تهران | کشفیات گسترده و مهم پلیس
  • خرده فروشان مواد مخدر در شیروان بازداشت شدند
  • چهار قاچاقچی مواد مخدر در خرم‌آباد دستگیر شدند
  • بازداشت ۷۰ نفر در مناطق آلوده و جرم‌خیز شاهرود
  • دستگیری دو نفر عوامل توزیع مواد مخدر در شهرستان اشنویه
  • دستگیری عوامل توزیع مواد مخدر در شهرستان اشنویه