Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش شنبه شب خبرنگار ایرنا، کیومرث شهبازی اظهار داشت: پس از اطلاع پلیس از وقوع آتش سوزی در مزارع کشاورزی روستاهای "بیله هو سفلی" و "سلمان آباد" و همچنین شهرک "هلته" دالاهو، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران پاسگاه دوشمیان با مراجعه به روستای "بیله هو سفلی" و در تحقیقات خود دریافتند که چهار هکتار اراضی گندم و یک هکتار اراضی جو متعلق به ۳ تن از کشاورزان منطقه به دلایل نامعلوم دچار حریق و توسط اهالی مهار و از نفوذ بیشتر آن جلوگیری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهبازی تصریح کرد: ماموران کلانتری مرکزی دالاهو نیز پس از اطلاع از وقوع آتش سوزی در حوالی روستای سلیمان آباد به منطقه اعزام و در بررسی های انجام گرفته مشخص شد ۲ هکتار زمین زیر کشت گندم و ۱۱ انبار کاه متعلق به یکی از کشاورزان طعمه حریق شده و در آتش سوخته است.

فرمانده انتظامی دالاهو ادامه داد: ماموران این کلانتری همچنین پس از اطلاع از آتش سوزی در شهرک هلته به موضوع ورود پیدا کرده و متوجه شدند ۲ هکتار گندم به همراه ۱۰ انبار کاه متعلق به ۲ تن از کشاورزان منطقه در آتش سوخته است.

وی خاطرنشان کرد: در این راستا پرونده هایی تشکیل و تحقیقات برای یافتن علت وقوع این آتش سوزی ها ادامه دارد.

توقیف پارچه های قاچاق در کرمانشاه

فرمانده انتظامی استان از کشف ۵۱۰ طاقه پارچه قاچاق به ارزش ۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال در شهر "کرمانشاه" خبر داد.

سردار "علی اکبر جاویدان" اظهار داشت: پس از اطلاع ماموران انتظامی شهرستان "کرمانشاه" از دپو مقدار زیادی پارچه قاچاق در این شهر، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران کلانتری ۱۵شریعتی با انجام تحقیقات گسترده موفق به شناسایی انبار مذکور در محله "رشیدی" شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی بازرسی های لازم را به عمل آوردند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: در بازرسی های انجام گرفته ۵۱۰ طاقه پارچه قاچاق که طبق نظر کارشناسان ارزش آن به ۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال می رسید، کشف شد.

جاویدان همچنین از دستگیری ۲ نفر در این راستا و معرفی آنها به دستگاه قضائی جهت صدور احکام لازم خبر داد.

کشف ۱۰ دستگاه کولرگازی قاچاق در روانسر 

فرمانده انتظامی روانسر از کشف ۱۰ دستگاه کولرگازی قاچاق در این شهرستان با تلاش ماموران پلیس خبر داد.

سرهنگ "ایمان مرادی" اظهار داشت: ماموران انتظامی روانسر حین کنترل خودرو های عبوری به یک دستگاه نیسان مشکوک و آن را جهت بازرسی متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی های انجام شده ۱۰ دستگاه کولرگازی قاچاق که طبق نظر کارشناسان ارزش آن ها به یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال می رسید، کشف شد.

مرادی تصریح کرد: در این راستا یک نفر دستگیر و برای صدور حکم لازم تحویل مراجع قضائی شد.

برچسب‌ها فرماندهی نیروی انتظامی کرمانشاه کالای قاچاق کرمانشاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرماندهی نیروی انتظامی کرمانشاه کالای قاچاق کرمانشاه فرماندهی نیروی انتظامی کرمانشاه کالای قاچاق کرمانشاه فرمانده انتظامی پس از اطلاع آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۸۸۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مبارزه با آفت سن گندم در بیش از هزار هکتار از مزارع جهرم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان جهرم گفت: در سال زراعی جاری تاکنون سم پاشی علیه سن غلات در هزار و ۶۷ هکتار از مزارع گندم و جو این شهرستان صورت گرفته است که پیش بینی می‌شود تا سه هزار هکتار نیز افزایش یابد.
حسن زمانی افزود: تاکنون این سم پاشی بیشتر در مرحله سن مادری انجام شده است و مبارزه شیمیایی با پوره سن مادری با هدف جلوگیری از خسارت سن به مزارع گندم تا نیمه اردیبهشت ماه ادامه دارد.
زمانی گفت:  در مرحله اول، این آفت از گندم تغذیه می‌کند و باعث می‌شود تعداد خوشه کمتری در واحد سطح ایجاد شود و در مرحله دوم ، پوره‌های این آفت از دانه تغذیه می‌کنند.
شهرستان جهرم در جنوب فارس و در فاصله ۱۹۰ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • پیش بینی برداشت بیش از ۹۰ هزار تن گندم در میاندوآب
  • مبارزه علیه آفت‌ سن‌ گندم در مهاباد به ۱۵ هزار و ۴۰۰ هکتار رسید
  • رفع تصرف ۳۰۰ هکتار از عرصه‌های طبیعی کرمانشاه
  • مبارزه با آفت سن گندم در بیش از هزار هکتار از مزارع جهرم
  • مبارزه با «سِن گندم» در ۱۲ هزار هکتار از اراضی استان
  • ۵۵ تن خشکبار قاچاق از یک انبار در بهارستان کشف شد
  • کشف و ضبط انبار لاستیک قاچاق در بروجرد
  • مبارزه با بیماری‌های گندم در مزارع بهشهر
  • مبارزه با آفت سن گندم در بیش از ۱۵ هزار هکتار از مزارع مهاباد
  • پیش بینی تولید بیش از ۹۳ هزار تن محصول گندم در شهرستان میاندوآب