Web Analytics Made Easy - Statcounter

تشکیلات خودگردان فلسطین تحقیقات بین المللی درباره حقیقت شهادت بانوی اسیر فلسطینی و اوضاع اسرا در زندان های رژیم صهیونیستی را خواستار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه النشره، تشکیلات خودگردان فلسطین تحقیقات بین المللی درباره حقیقت شهادت بانوی اسیر فلسطینی و اوضاع اسرا در زندان های رژیم صهیونیستی را خواستار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، تشکیلات خودگردان فلسطین از جامعه بین المللی و در راس آنها شورای حقوق بشر خواست درباره حقیقت شهادت بانوی اسیر فلسطینی و وضعیت اسرا در زندان های رژیم صهیونیستی تحقیقات بین المللی انجام دهند.

تشکیلات خودگردان فلسطین در بیانیه ای مسئولیت کامل شهادت «سعدیه فرج الله» بانوی اسیر فلسطینی در زندان دامون رژیم صهیونیستی را متوجه اشغالگران دانست و افزود که این بانوی فلسطینی با اهمال پزشکی عمدی مواجه شده است.

در این بیانیه آمده است: اسرای فلسطینی در زندان های رژیم صهیونیستی در معرض شکنجه و اهمال پزشکی تعمدی قرار دارند و این امر به شهادت ۲۳۰ اسیر فلسطینی منجر شده است.

این بیانیه می افزاید که موضوع اسرا برای مردم و رهبران فلسطینی از اولویت برخوردار است.

گفتنی است که رسانه های فلسطینی اعلام کردند که سعدیه فرج الله بانوی اسیر فلسطینی صبح روز شنبه در زندان رژیم صهیونیستی به شهادت رسید.

امجد النجار مدیر باشگاه اسیر فلسطین در الخلیل در گفتگو با روزنامه العربی الجدید اعلام کرد: این بانوی ۶۸ ساله فلسطینی در زندان دامون در بند اسارت بود. او از چندین بیماری مزمن از جمله دیابت رنج می‌برد و وضعیت خطرناکی داشت و در نهایت در نتیجه سیاست بی‌توجهی و اهمال پزشکی سازمان زندان‌های صهیونیستی به شهادت رسید. این بانوی شهید فلسطینی چند ماه پیش در نزدیکی مسجد ابراهیمی در شهر الخلیل به اتهام تلاش برای حمله به نظامیان صهیونیست با سلاح سرد بازداشت شده بود و تاکنون هیچ حکمی در حق وی صادر نشده بود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: زندان های رژیم صهیونیستی تشکیلات خودگردان فلسطین بانوی اسیر فلسطینی بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۸۹۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بن گویر خواستار اعدام زندانیان فلسطینی شد!

آفتاب‌‌نیوز :

«ایتامار بن گویر» وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در جدیدترین اظهارنظر جنجالی خود با اشاره به کمبود فضای زندان‌ها و بازداشتگاه‌های رژیم به دلیل کثرت افراد زندانی و بازداشت شده، خواستار اجرای حکم اعدام برای مجرمان امنیتی شد.

به نوشته وبگاه القدس العربی، بن گویر افزود: «در صورت احیای قانون اعدام در اسرائیل، ما شاهد خلوت شدن فضای زندان‌ها و بازداشتگاه‌ها خواهیم بود».

درخواست اعدام مجرمان امنیتی از آن رو حایز اهمیت است که رژیم صهیونیستی بسیاری از فلسطینیان را با همین اتهام در زندان‌ها و بازداشتگاه‌های نامناسب نگهداری می‌کند. به گفته دفتر اطلاع‌رسانی دولتی در غزه، ارتش صهیونیستی از ابتدای جنگ بیش از ۵ هزار فلسطینی را بازداشت کرده است.

در این میان در حالی که زندان‌های رژیم صهیونیستی مملوء از اسرای فلسطینی است، کابینه نتانیاهو روز چهارشنبه اضافه شدن هزار سلول دیگر به زندان‌ها را تصویب کرد.

بن گویر پیش‌تر و همزمان با عملیات طوفان الاقصی مقاومت فلسطین در ۷ اکتبر دستور قطع برق و آب برای زندانیان فلسطینی دربند رژیم صهیونیستی را داده بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • بن گویر خواستار اعدام زندانیان فلسطینی شد!
  • عکس | وضعیت سخت و دردناک بیش از ۱۲۰۰۰ اسیر فلسطینی در «قبرستان زنده‌ها»
  • وضعیت سخت و دردناک بیش از ۹۱۰۰ اسیر فلسطینی در «قبرستان زنده‌ها»
  • بدون در نظرگرفتن اسیران غزه، ۱۲ هزار فلسطینی اسیر هستند
  • حماس خواستار جنبش جهانی برای حمایت از اسیران فلسطینی شد
  • بدرفتاری با اسرای فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی
  • حماس: آزادی اسرای فلسطینی اولویت اصلی است
  • بیانیه دولت غزه و کمیته‌های مقاومت فلسطین به مناسبت روز اسیر
  • شهادت ۱۶ اسیر فلسطینی اهل غزه در زندان‌ های رژیم صهیونیستی
  • شهادت ۱۶ اسیر فلسطینی اهل غزه در زندان‌های رژیم صهیونیستی