Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حالیکه جهان خود را برای موج جدید احتمالی شیوع کرونا آماده می‌کند و مقامات جهان به آن واکنش نشان داده اند یک استاد دانشگاه کلمبیا در آمریکا احتمالاتی را درباره منشاء ویروس کرونا مطرح کرده است.

در ادامه بخشی از اظهارات جفری ساچس استاد دانشگاه کلمبیای آمریکا پخش شد که وی گفت: من متقاعد شده ام که ویروس کرونا از این آزمایشگاه آمریکایی آمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از نظر من این موضوع ناشی از یک اشتباه بزرگ از طرف شرکت بایوتک بوده است و اشتباهی آزمایشگاهی بوده است.

پزشکان در سراسر جهان درباره موج جدیدی از شیوع کرونا هشدار می‌دهند. این موضوعی هشداردهنده است. با این وجود همچنان بحث‌هایی درباره منشاء ویروس کرونا در جریان است. حالا جفری ساچس از دانشگاه کلمبیا فرضیه‌ای قابل توجه را درباره منشاء ویروس کرونا مطرح کرده است.

وی گفت: ما نمی‌دانیم که شیوع کرونا ناشی از جهش در ویروس سارس بود یا بخشی از یک آزمایش بود. ما می‌دانیم که بررسی گونه‌های مختلف سارس یک هدف بوده است. این موضوع به نهاد طرح‌های تحقیقاتی پیشرفته دفاعی آمریکا واگذار شد.

در این گزاش آمده است: هم اکنون مقامات آمریکا بر روی این موضوع پافشاری می‌کنند که کرونا از یک آزمایشگاه نظامی که برای تحقیقات درباره تسلیحات بیولوژیکی ایجاد شده بود نشات نگرفته است. آن‌ها این موضوع را یک توطئه ضد آمریکایی توصیف می‌کنند. به هر حال هم اکنون رئیس سازمان جهانی بهداشت می‌گوید که باید تمامی فرضیه‌های روی میز را بررسی کرد و سیاست را کنار گذاشت. رئیس سازمان جهانی بهداشت گفته است «تمامی فرضیه‌ها باید بر روی میز باقی بمانند تا همه آن‌ها بررسی شوند.»

احتمال نشات ویروس کرونا از یک آزمایشگاه نظامی در آمریکا موضوعی است که بار‌ها از طرف مقامات آمریکا رد شده است و مقامات آمریکا از هرگونه بررسی این موضوع خودداری کرده اند. این موضوع سبب شده است که سوالات زیادی در این رابطه مطرح شود.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا شیوع کرونا در آمریکا شرکت بایوتک ویروس کرونا شیوع کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۸۹۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی ۳ هزار و ۸۱۱ مورد درخواست متقاضیان صدور سند برای اراضی زراعی و باغی

اردشیر عسگری گفت: این سامانه برای اجرای تفاهم نامه فی مابین سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و وزارت جهادکشاورزی به منظور تسریع و پایش قرارداد‌های تطبیق و مستندسازی اراضی کشاورزی به صورت سیستم اطلاعات مکانی (Web GIS) طراحی شده است که مزایا و ویژگی‌هایی از قبیل رصد و پایش هوشمند قرارداد‌های حدنگاری اراضی کشاورزی، جمع آوری نقشه‌ها و داده‌های تولید شده توسط شرکت‌های مشاور، ارجاع سیستمی پرونده‌ها بین شرکت‌های مشاور، واحد‌های ثبتی و جهادکشاورزی و ارسال درخواست‌های صدور سند به سامانه‌های جامع املاک و قانون تعیین تکلیف دارد که تمامی ادارات ثبت اسناد و املاک، جهاد کشاورزی و شرکت‌های مشاور در سراسر کشور از آن بهره گیری می‌کنند.

وی با اشاره به اهمیت صدور اسناد اراضی افزود: با همکاری و هماهنگی اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان در راستای افزایش سرعت اجرای سند‌دار کردن اراضی کشاورزی به تعداد ۳ هزار و ۸۱۱ مورد درخواست به امور اراضی شهرستان ارجاع شده که ۷۵ درصد درخواست‌های واصله تایید شده و رتبه اول استانی در تعداد درخواست‌های بررسی و تایید شده را دارا است.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به تقاضا محور بودن صدور سند زمین‌های کشاورزی اطلاع رسانی و ترغیب کشاورزان نسبت به دریافت سند در کلاس‌های آموزشی و ترویجی انجام می‌شود و امیدواریم از نظر صدور سند رتبه اول کشور را همچنان داشته باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • بررسی ۳ هزار و ۸۱۱ مورد درخواست متقاضیان صدور سند برای اراضی زراعی و باغی
  • عملکرد حفاری اکتشافی از برنامه فراتر رفت
  • (تصاویر) تکرار تاریخ؛ شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا
  • چین به هک اطلاعات مقامات آمریکا و انگلیس متهم شد
  • بررسی احتمال واگذاری سرخابی‌های پایتخت به ۲ بانک
  • بنیاد جهان، غیر مادی است/ حکمت، گمشده انسان
  • احتمال ممنوعیت اشتراک‌های پولی فیس‌بوک در اروپا
  • آمریکا: بلینکن درباره عملیات نظامی در رفح با گالانت گفتگو خواهد کرد
  • اطراف رودخانه های تهران اتراق نکنید
  • روسیه مسئولیت داعش در حمله مسکو را زیر سوال برد