Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-25@15:20:38 GMT

انفجار در شهر بلگورود روسیه با ۳ کشته +فیلم

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۸۹۴۹۹

انفجار در شهر بلگورود روسیه با ۳ کشته +فیلم

‍‍‍‍‍‍

انفجارهای پی در پی در شهر روسی «بلگورود» در نزدیکی مرز اوکراین به آتش‌سوزی در ساختمان‌های مسکونی و کشته شدن دست‌کم سه نفر منجر شد.

 به گزارش مشرق، رسانه‌های غربی به نقل از فرماندار محلی گزارش کردند که دست‌کم سه نفر در انفجارهایی در شهر «بلگورود» روسیه در نزدیکی مرز اوکراین کشته شدند.

شبکه «تی آر تی» ترکیه گزارش کرد، در حالیکه نیروهای ارتش روسیه در یکصد و سی امین روز از جنگ اوکراین در یک قدمی به دست‌ گیری کنترل شهر «لیچیانسک» هستند، نبرد برای شهرهای کلیدی اوکراین در منطقه دونباس واقع در شرق اوکراین بین نیروهای روس و اوکراینی ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«ویاچسلاو گلادکوف» فرماندار منطقه بلگورود روسیه در یک پست تلگرامی اعلام کرد که انفجارهایی در شهر روسی بلگورود در نزدیکی مرز اوکراین به آتش‌سوزی در یک ساختمان مسکونی منجر شده است و سه نفر در پی این حادثه زخمی و به بیمارستان منتقل شدند که جان خود را در نهایت از دست دادند.

گلادکوف در این خصوص گفت: «دلایل این حادثه در دست تحقیق است. احتمالاً سامانه دفاع هوایی فعال شده است».

کاربران در شبکه‌های اجتماعی با انتشار یک کلیپ ویدئویی گزارش کردند که آژیرهای خطر در کی‌یف، خارکیف و غرب اوکراین پس از آن به صدا درآمد که یک منطقه مسکونی در بلگورود روسیه مورد اصابت موشک‌های اوکراینی قرار گرفت.

در این پیام توییتری نوشته شده است که استفاده اوکراین از موشک‌های «هیمارس» که ایالات متحده عرضه کرده است، تأیید نشده است.

بر اساس این توییت، موشک‌های اسکندر روسیه در حال حاضر در حال حاضر به همراه جنگنده‌های روسیه در حال پرواز به سمت اوکراین هستند.

در حال تکمیل...

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین قیمت اوکراین جنگ روسیه و اوکراین تحولات اوکراین روسیه موشک اسکندر روسیه خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۸۹۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پولیتیکو: آمریکا ماه گذشته موشک‌های دوربرد به اوکراین ارسال کرده است

نشریه پولتیکو گزارش داد که دولت بایدن ماه گذشته به‌طور مخفیانه سیستم موشکی دوربرد «اتکمز» را در اختیار اوکراین گذشته است.

به گزارش ایسنا، این نشریه در ادامه به نقل از منابع خود اعلام کرد اوکراین تاکنون دومرتبه از این سیستم موشکی برای حمله به اراضی روسیه استفاده کرده است.

جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا ساعاتی پیش قانونی را امضا کرد که به موجب آن کمک‌های نظامی جدید از سوی واشنگتن به اوکراین ارسال می‌شد.

این بسته شامل مهمات تسلیحات متعارف، موشک‌ها و سامانه‌های ضدهوایی و دیگر تسلیحات می‌شود.

آناتولی آنتونوف، سفیر روسیه در واشنگتن در واکنش به تصویب بسته کمکی جدید آمریکا برای اوکراین گفت: ایالات متحده تصمیم گرفته تا طرف جنگ را انتخاب کند. آمریکا طرف شیطان را انتخاب کرده و از فاشیسم حمایت می‌کند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه آمریکا حاضر به فدا کردن جان مردم بی‌گناه است، عنوان کرد: سیاست‌مداران آمریکایی با تصمیم‌شان سرنوشت یک کشور را تعیین کرده و از آن به عنوان «دژکوبی» علیه روسیه استفاده می‌کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ادامه جنگ اوکراین در سایه تحریم و تهدید روسیه
  • سفیر روسیه کمک تسلیحاتی آمریکا به اوکراین را مضحک خواند
  • پولیتیکو : آمریکا ماه گذشته موشک‌ های دوربرد به اوکراین ارسال کرده
  • پولیتیکو: آمریکا ماه گذشته موشک‌های دوربرد به اوکراین ارسال کرده است
  • روسیه: ۲۹۹ پهپاد اوکراینی منهدم شد
  • نیویورک‌تایمز: جنگ اوکراین برای ارتش آمریکا حکم رگه طلا را دارد
  • استقرار ۳۳ هزار نیروی نظامی ناتو در مرز‌های روسیه/کشته شدن ۵۰۰ هزار سرباز اوکراینی در جنگ با روسیه/حمله پهپادی گسترده اوکراین به شبه جزیره کریمه
  • استقرار 33 هزار نیروی نظامی ناتو در مرزهای روسیه/کشته شدن 500 هزار سرباز اوکراینی در جنگ با روسیه/حمله پهپادی گسترده اوکراین به شبه جزیره کریمه
  • روسیه: ۱۰۴ پهپاد اوکراینی سرنگون شد
  • انگلیس از بزرگ‌ترین بسته کمک نظامی به اوکراین رونمایی می‌کند