Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@21:52:05 GMT

۶۱۱ طرح کشاورزی ایلام تسهیلات دریافت کردند

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۸۹۵۱۲

۶۱۱ طرح کشاورزی ایلام تسهیلات دریافت کردند

آذرنوش عموزاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در قالب تسهیلات تبصره ۱۸ از بهمن ماه سال گذشته تاکنون ۶۱۱ طرح کشاورزی در استان به بانک کشاورزی معرفی شده است.

وی بیان کرد: برای این تعداد طرح ۴۷۷ میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته که تاکنون مبلغ ۹۴ میلیارد تومان از این تسهیلات به ۱۳۸ طرح پرداخت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یادآور شد: در موضوع تامین اعتبارات سرمایه در گردش واحدهای دامپروری در قالب اعتبارات مردمی سازی یارانه‌ها از دهم خرداد ماه تا امروز مبلغ ۱۱۲ میلیارد تومان پرداخت شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی ایلام اضافه کرد: هدف اصلی تامین سرمایه در گردش واحدهای دام و طیور از جمله مرغداری‌های بود که تا امروز به ۷۹ واحد این تسهیلات پرداخت شده است.

کد خبر 5529141

منبع: مهر

کلیدواژه: تسهیلات بانکی جهاد کشاورزی ایلام ایلام بوشهر زلزله هرمزگان کرمانشاه خطبه های نماز جمعه زمین لرزه ویروس کرونا خراسان رضوی کنکور مشهد ایلام آمار کرونا بیرجند کنکور سراسری سنندج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۸۹۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت بخشی از وام ودیعه مسکن به متقاضیان

شما شهروندان عزیز در مورد عدم پرداخت وام ودیعه مسکن توسط برخی از بانک‌ها، پیام‌هایی برای سرویس شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان ارسال کردید، که پس از بررسی برای پیگیری به سرویس اقتصادی ارجاع داده شد.

 

دغدغه روز/

گلایه متقاضیان از عدم پرداخت وام ودیعه مسکن توسط برخی از بانک‌ها

نتیجه پیگیری خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در مورد عدم پرداخت وام ودیعه مسکن توسط برخی از بانک‌ها، در لینک زیر مشاهده کنید.

تسهیلات ودیعه مسکن به بیش از ۴۳۸ هزار متقاضی پرداخت شد

مدیرکل دفتر پایش طرح‌های مسکن وزارت راه و شهرسازی از پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن به بیش از ۴۳۸ هزار متقاضی توسط بانک‌ها خبر داد.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • پرداخت بخشی از وام ودیعه مسکن به متقاضیان
  • افزایش تسهیلات ازدواج در هرمزگان
  • ثبت نام رانندگان تاکسی برای دریافت خودروهای برقی آغاز شد
  • افزایش تسهیلات ازدواج درهرمزگان
  • چتر حمایتی بانک کشاورزی بر سر کشاورزان کردستانی + فیلم
  • ۱۴ هزار زوج اردبیلی وام ازدواج دریافت کردند
  • آغاز ثبت‌نام تاکسیران‌ها برای دریافت خودروهای برقی
  • ۱۱ هزار متقاضی در اردبیل تسهیلات فرزندآوری دریافت کرده اند
  • ۴۰۰ روستایی در چناران تسهیلات ساخت مسکن دریافت کردند
  • دریافت تسهیلات ساخت مسکن ۴۰۰ روستا در چناران