Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست بیمارستان شهید بهشتی یاسوج خبر داد و گفت:با خرید دستگاه PCNL بیماران ارولوژی و مجاری ادراری دیگه نیازی به ارجاع بیماران به استانهای همجوار نیست.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛دکتر بهنام نیازی اظهار داشت: وضعیت موجود بیمارستان شهید بهشتی یاسوج، قابلیت ارائه خدمات مطلوب به مراجعان با کیفیت بالا را دارد که این امر موجب افزایش رضایتمندی به همشهریان می شود و نیازی به اعزام و ارجاع بیماران به سایر استان های همجوار مانند سال های گذشته وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در راستای تکریم ارباب رجوع الگوی مدیریت, پزشکان و پرسنل این بیمارستان براساس سه شعار سرعت، دقت و کیفیت خدمات به بیماران در بخش درمان صورت می گیرد.

نیازی با بیان اینکه باید فرصت خدمت به مردم را قدر بدانیم اظهارکرد: تلاش شبانه روزی برای ارائه خدمت به مردم تنها راهکار شکرگزاری این فرصت ارزشمند است.

سرپرست بیمارستان شهید بهشتی در ادامه گفت:بیمارستان شهید بهشتی از لحاظ تجهیزات و نیروی انسانی یکی از بهترین بیمارستانهای استان  است اما وقتی در یک فضای فیزیکی و قدیمی این خدمات ارائه و در بعضی مواقع این خدمات نادیده گرفته میشود.

نیازی افزود:بابهینه سازی منابع و مصارف میتوانیم خدمات درمانی را توسعه دهیم و ضمن صیانت از منابع ای که در اختیار داریم  از شاهد رضایتمندی بیماران و مراجعین باشیم.

سرپرست بیمارستان شهید بهشتی گفت:خرید ده میلیاردی ریالی ، دستگاهPCNlهدیه ای ارزشمند به مردم استان است امیدوارم نتیجه این خدمات رضایتمندی مردم را در پی داشته باشیم و شاهد کاهش ارجاع بیماران به سایر استانها باشیم.

لازم به ذکر است بیمارستان آموزشی و درمانی شهید بهشتی یاسوج با قدمتی بیش از 40 سال یکی از مرکز درمانی آموزشی و پژوهشی است که همواره خدمت رسانی سرلوحه کار پرسنل مجرب و متعهد آنان است امیدوارم با تلاش همکاران عزیز و ارجمندم توانسته باشم خدمات شایانی را به همه مردم ارائه نمایم.

انتهای پیام 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بیمارستان شهید بهشتی یاسوج بیمارستان شهید بهشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۸۹۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت رئیس جمهور برای درگذشت پدر سه شهید

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، آقای رئیسی در پیامی، درگذشت حاج رجبعلی دهنوی، پدر بزرگوار شهیدان علی‌ اکبر، حمید و حسین دهنوی را به مردم شریف استان خراسان رضوی و خانواده محترم آن مرحوم، تسليت گفت.

متن پیام رئیس جمهور به این شرح است:   بسم الله الرحمن الرحیم   انا لله و انا الیه راجعون   درگذشت حاج رجبعلی دهنوی، پدر بزرگوار شهیدان والامقام علی‌ اکبر، حمید و حسین دهنوی، موجب تأثر خاطر شد.   این انسان وارسته که با سلوک معنوی و منش انسانی، فرزندانی رشید و انقلابی تربیت و برای عزت و استقلال کشور تقدیم کرد، الگویی درخشان برای پدران این مرز و بوم است و نام نیک‌ او در دفتر زرین ایثار برای همیشه ماندگار خواهد بود.   این ضایعه را به مردم شریف استان خراسان رضوی و خانواده محترم آن مرحوم، تسلیت می‏‌گویم و از درگاه خدای متعال برای ایشان، علوّ درجات و همنشینی با فرزندان شهید خود و برای عموم بازماندگان معزّز، صبر و سلامتی مسئلت دارم.   سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری اسلامی ایران

دیگر خبرها

  • یادواره نخستین شهید مدافع وطن در کهگیلویه و بویراحمد
  • ممنوعیت ارائه خدمات به افراد بی حجاب در ادارات
  • برگزاری نخستین یادواره ۲۸ شهید فرهنگ، هنر و رسانه کهگیلویه و بویراحمد
  • بهره مندی بیش از یک هزار و ۵۰۰ بیمار هموفیلی از خدمات درمانی و مراقبتی
  • پنج کانون بسیج هنرمندان در کهگیلویه و بویراحمد فعال است
  • شهردار سی‌سخت معرفی شد
  • کهگیلویه و بویراحمد، پیشرو در اجرای طرح‌های قرارگاه عدالت تربیتی 
  • درختان زاگرس تا ۵۰ سال آینده نابود می‌شوند
  • شهردار سی سخت معرفی شد
  • پیام تسلیت رئیس جمهور برای درگذشت پدر سه شهید