Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-20@02:11:12 GMT

شانس حضور ژان کارلوس در ایران افزایش یافت

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۸۹۶۳۶

شانس حضور ژان کارلوس در ایران افزایش یافت

به گزارش "ورزش سه"، وب سایت های برزیلی قویا از جدایی هافبک برزیلی تیم نائوچیکو برزیل و حضور او در لیگ برتر ایران خبر می دهند. رسانه GE برزیل که در بخش ge.globo به اخبار لیگ سری B می پردازد، روز گذشته از مذاکرات استقلال با ژان کارلوس خبر داد. مسئله ای که ابتدا عصر گذشته از سوی مدیران آبی پوشان مورد تأیید قرار گرفت اما پیگیری های خبرنگار ورزش سه نشان می دهد که ساپینتو هنوز گزینه خارجی خود را به باشگاه معرفی نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال، رسانه برزیلی در خبر جدیدی از توافق نائوچیکو با جانشین ژان کارلوس خبر داد. این رسانه نوشت: پس از اینکه ژان کارلوس به جدایی نزدیک شد، نائوچیکو در تلاش برای بازگرداندن سوزا بازیکن سابق پالمیراس، کروزیرو و سانتوس به برزیل است.

در ادامه این گزارش آمده است: سوزا اکنون 34 ساله است و از سال 2016 خارج از برزیل بوده و آخرین بار نیز در کشور امارات متحده عربی حضور داشت. او در سال 2012 یکی از نقطه قوت های نائوچیکو در سری A بود.

با تکمیل مذاکرات احتمالی ژان کارلوس با تیم ایرانی، هیئت مدیره نائوچیکو در حال فعالیت در بازار نقل و انتقالات و به دنبال یافتن جایگزین احتمالی است. آنها قصد ندارند که زمان را تلف کنند و از روز شنبه مذاکرات با سوزا که پیش از این در سال 2012 سابقه عضویت در نائوچیکو را دارد، آغاز شد.

سوزا که در حال حاضر 34 سال سن دارد، پس از پایان قراردادش با خورفکان امارات، از ابتدای ژوئن در شهر گویاس حضور دارد. آخرین بازی او در 26 ماه می میلادی بود که حتی یک گل هم به ثمر رساند.

بازگشت به فوتبال برزیل خواسته بازیکن است و زمان خوب برای جذب این بازیکن فرا رسیده که این موضوع در مذاکرات به نائوچیکو کمک می کند. به گزارش ge.globo، دو طرف به توافق نزدیک هستند.

سوزا پیش از این سه فصل در الاتفاق عربستان سعودی و بین سال های 2016 تا 2019 و همچنین در سرزو اوزاکا از ژاپن بازی کرده بود. سوزا که توسط پالمیراس به فوتبال معرفی شد، در سال 2012 به نائوچیکو قرض داده شد، زمانی که این تیم در رقابت های سری A حضور داشت. در مجموع این بازیکن 53 بازی برای نائوچیکو انجام داد و 14 گل به ثمر رساند که بسیاری از آنها از روی ضربات ایستگاهی بودند. تا به امروز، آن فصل پرگل ترین فصل دوران حرفه ای سوزا بوده است.

علاوه بر استخدام احتمالی سوزا، نائوچیکو در مذاکرات دیگری در مرحله پیشرفت قرار دارد و آن جذب جابسون دیگر هافبکی است که در سال 2018 عضو نائوچیکو بود. این بازیکن به صورت قرضی از سانتوس خواهد آمد و بخشی از حقوقش را نائوچیکو پرداخت خواهد کرد.

گزارش وب سایت برزیلی در اینجا به پایان رسید. در روزهای اخیر اکثر خبرنگاران برزیلی حوزه سری B برزیل قویا از جدایی ژان کارلوس خبر داده و مقصد او را ایران می دانند. با این حال، استقلال هنوز مذاکره ای را برای جذب این بازیکن آغاز نکرده است. در نتیجه اگر حضور ژان کارلوس در ایران صحت داشته باشد، سپاهان می تواند یکی از گزینه های ایده آل این هافبک برزیلی باشد.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نقل و انتقالات ژان کارلوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۸۹۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرکت جالب ستاره بایرن: تمرین با توپ‌جمع‌کن! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"،  بسیاری از هواداران خود را خوش‌شانس می‌دانند اگر بتوانند یک بار در زندگی خود یک بازی بزرگ از باشگاه مورد علاقه خود را به صورت زنده در استادیوم ببینند. در جریان بازی لیگ قهرمانان اروپا بین بایرن و آرسنال در دور برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی در ورزشگاه آلیانز آرنا، یک پسر توپ‌جمع‌کن حتی بیشتر از بقیه هواداران خوش‌شانس بود.

در دقیقه ۵۰ ستاره‌های نیمکت‌نشین بایرن، از جمله توماس مولر ۳۴ ساله، در کنار زمین در حال تمرین و آماده شدن برای حضور احتمالی در زمین بودند.

در اتفاقی جالب ماتیس تل ۱۸ ساله یک نوع خاص را برای گرم کردن انتخاب کرده بود. در طول پخش بازی از شبکه دازن می‌‌شد دید که ستاره جوان بایرن توپی را برداشته بود و در حال پاس‌کاری و تمرین با توپ‌جمع‌کن بود.

با اینکه ماتیس تل در ادامه به بازی نرفت و شانس حضور در پیروزی ۱-۰ تیمش را به‌دست نیاورد اما با این کار جالبش یکی از صحنه‌های ماندگار مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را خلق کرد.

دیگر خبرها

  • کوتاهی مسئولان در حمایت از تنها شانس پاراالمپیکی ایران+فیلم
  • جیمی‌جامپ وطنی در آغوش گلر برزیلی (عکس)
  • (عکس) حرکت جالب ستاره بایرن: تمرین با توپ‌جمع‌کن!
  • قاسمپور: شانس برد پرسپولیس بیشتر از نفت آبادان است
  • حرکت جالب ستاره بایرن: تمرین با توپ‌جمع‌کن! (عکس)
  • غیبت ادامه دار رافائل سیلوا در تمرین استقلال
  • اسطوره ۵۸ ساله تیم ملی برزیل به مستطیل سبز برگشت! +عکس
  • بازگشت روماریو به فوتبال در 58 سالگی؛ اسطوره برزیلی با پسرش هم تیمی شد!
  • اسطوره ۵۸ ساله تیم ملی برزیل به مستطیل سبز برگشت!
  • بازگشت روماریوی برزیلی به زمین مسابقه!