Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان بسیج سازندگی با اشاره به وقوع زلزله غرب استان هرمزگان گفت: قرارگاه جهادی در این مناطق به منظور خدمت رسانی گروه‌های جهادی واکنش سریع و تخصصی راه اندازی شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس به نقل از پایگاه خبری بسیج سازندگی، ‌سردار زهرایی رئیس سازمان بسیج سازندگی ‌با اشاره به حادثه زلزله غرب استان هرمزگان اظهار داشت: قرارگاه جهادی در این مناطق به منظور خدمت رسانی گروه‌های جهادی واکنش سریع و تخصصی راه اندازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به تجربه بسیج برای انجام کار قرارگاهی افزود: به منظور هماهنگی بین دستگاهی و عدم موازی کاری و انسجام در خدمت رسانی در مناطق زلزله زده این مدل رفتاری قرارگاهی در امداد و نجات بسیار موثر است.

استقرار چادرهای گروهی اسکان قرارگاه مدینه در مناطق زلزله‌زده /4 تن کالای اساسی برای پخت غذا ‌توزیع شدبازدید وزیر بهداشت از مناطق زلزله‌زده هرمزگان و عیادت با مصدومان/موضوع مهم منطقه شدت گرما و احتمال گرمازدگی ساکنان استاعزام ماشین آلات نیروی زمینی سپاه به مناطق زلزله‌زده هرمزگان/ آواربرداری به‌زودی آغاز می‌شوددبیرکل هلال احمر در گفت‌وگو با تسنیم: 2 هزار چادر وارد مناطق زلزله‌زده هرمزگان شد/ اسکان اضطراری در روستای سایه‌خوش پایان یافت

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: این قرارگاه با توجه به میزان نیاز خدمت رسانی در دو سطح استانی و منطقه‌ای با حضور گروه‌های جهادی استان هرمزگان و استان‌های بوشهر، فارس، خوزستان، کرمان، یزد، کهگیلویه و بویراحمد سایر ورود خواهند کرد.

سردار زهرایی گفت: بسیج سازندگی و گروه‌های جهادی غرب استان در شهرستان‌های هرمزگان، بندرخمیر، بندرلنگه، و سایر شهرستان‌ها با تمامی امکانات و تجهیزات خود در حال خدمت رسانی به هموطنان عزیز هستند.

وی ضمن تسلیت به خانواده‌های عزادار و نیز آرزوی سلامتی برای آسیب دیده گان این حادثه گفت: گروه‌های جهادی، بسیج و سپاه تا بازگشت کامل آرامش و فراهم شدن شرایط زندگی در کنار این هموطنان عزیز خواهند ماند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مناطق زلزله زده هرمزگان گروه های جهادی بسیج سازندگی خدمت رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۸۹۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زلزله این استان را لرزاند

به گزارش خبرآنلاین بنابر اعلام مرکز لرزه نگاری کشور، ساعت ۴ و ۴۱ دقیقه و ۵۸ ثانیه بامداد امروز سوم اردیبهشت ۱۴۰۳، زلزله‌ای به بزرگای ۳.۷ در مقیاس ریشتر منطقه فین در استان هرمزگان را به لرزه درآورد.

جزئیات بیشتر زلزله:

تاریخ وقوع زلزله:

دوشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ در ۰۴:۴۱:۵۸
(وقت محلی - تهران)

۲۰۲۴-۰۴-۲۲ ۰۱:۱۱:۵۸
(UTC)

بزرگی زلزله:

۳.۷

نوع بزرگی:

MN

موقعیت رومرکز زلزله: ۲۷.۵۷ شمالی و ۵۶.۱۷ شرقی
عمق: ۱۳ کیلومتر
عدم قطعیت مکانی: ۱.۷۴+/- کیلومتر در جهت شمالی - جنوبی
۱.۱۱+/- کیلومتر در جهت شرقی - غربی
منطقه:

استان هرمزگان

فاصله‌ها:

۲۸ کیلومتری فین، هرمزگان
۳۹ کیلومتری قلعه قاضی، هرمزگان
۴۴ کیلومتری بندرعباس، هرمزگان

منبع:

موسسه ژئوفیزیک، دانشگاه تهران

۲۳۳۲۳۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898121

دیگر خبرها

  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان
  • کاشت ۸۰هکتار باغ زیتون در لرستان
  • انجام بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی در خراسان جنوبی طی ایام نوروز
  • انجام بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی در خراسان جنوبی
  • زلزله این استان را لرزاند
  • آغاز طرح جهادی خدمات رسانی در مناطق هشت گانه شهرداری
  • خدمت پزشکان قمی، به بیش از ۵ هزار نفر در اندیکا
  • بررسی طرح های عمرانی و محرومیت زدایی پیرانشهر
  • خدمت رسانی هزارو ۵۷۲ گروه جهادی خراسانی
  • راه‌اندازی قرارگاه‌های جهادی در مناطق حاشیه‌ای لرستان