Web Analytics Made Easy - Statcounter

به نقل از روابط عمومی دانشگاه شهرکرد، بیست و دومین کنگره ملی و دهمین کنگره بین المللی زیست شناسی ایران در چهار محور کنفرانس زیست شناسی گیاهی، کنفرانس زیست شناسی جانوری، کنفرانس زیست شناسی سلولی و مولکولی و کنفرانس زیست شناسی محیطی و حفاظت از ۹ تا ۱۱ شهریورماه امسال در دانشگاه شهرکرد برگزار خواهد شد.

ارائه آخرین دستاورد‌های علمی، پژوهشی اساتید و محققین کشور در شاخه‌ها و گرایش‌های مختلف علوم زیست شناس، فراهم نمودن فضای مناسب جهت بحث و تبادل نظر بین اساتید، محققین و دانشجویان کشور، برگزاری کارگاه‌های آموزشی تخصصی مرتبط با محور‌های اصلی زیست شناسی و شعار کنگره؛ برگزاری کارگاه‌های آموزشی با موضوع کارآفرینی و مهارت افزایی در زیست شناسی، احصاء مشکلات و مسائل استان مرتبط با محیط زیست و زیست شناسی و برقراری ارتباط مستمر و سازنده دانشگاه‌های استان با مجموعه‌های مدیریتی منطقه‌ای و ملی با هدف رفع موانع با دیدگاه کاملا تخصصی، انعقاد تفاهم نامه‌های همکاری مرتبط با علوم زیستی در سطوح ملی و بین المللی، ایراد سخنرانی پیشکسوتان زیست شناسی بین المللی در کنگره با هدف افزایش سطح آگاهی‌های علمی شرکت کنندگان و فراهم نمودن زمینه همکاری‌های دوجانبه و چند جانبه پژوهشی و فناوری، معرفی و تبیین بیشتر ظرفیت‌های دانشگاه شهرکرد در حوزه علوم زیستی به دانشگاه‌های کشور و دانشگاه‌های خارج کشور با هدف توسعه مراودات علمی، پژوهشی و فناوری، برقراری ارتباط موثرتر بین دانشگاه شهرکرد و ادارات و نهاد‌های استانداری، آموزش و پرورش، حفاظت محیط زیست، میراث فرهنگی و گردشگری، شهرداری‌ها و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. از مهمترین اهداف برگزاری این کنگره سه روزه است.

بیشتر بخوانید

امضای تفاهم نامه همکاری دانشگاه شهرکرد و موسسه تحقیقات علوم دامی کشور

دکتر احدی دبیر علمی بیست و دومین کنگره ملی و دهمین کنگره بین المللی زیست شناسی ایران گفت: یک هزار و ۲۰۰ مقاله کامل و خلاصه مقاله به دبیرخانه این کنگره ارسال شده است که حدود ۴۵ درصد این مقاله‌ها در حوزه زیست شناسی سلولی و مولکولی، ۲۷ درصد درحوزه زیست شناسی گیاهی، ۱۸ درصد درحوزه زیست شناسی جانوری و ۱۰ درصد در حوزه زیست شناسی محیطی و حفاظت می‌باشد.

کنگره زیست شناسی ایران بزرگترین همایش علوم زیستی کشور است که هر دو سال یکبار به میزبانی یکی از دانشگاه‌های کشور که واجد ظرفیت‌های مناسب شامل نیروی انسانی متخصص و زیرساخت‌های مرتبط است، برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: زیست شناسی کنگره بین المللی کنفرانس زیست شناسی زیست شناسی ایران دانشگاه شهرکرد بین المللی علوم زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۹۰۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری بزرگترین ماراتن علمی کشور با حضور ۱۷۵۱۴ نفر در قم

خبرگزاری مهر، گروه استان‌ها: همزمان با سراسر کشور آزمون ورودی دانشگاه‌ها در نوبت اول در استان قم طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری، ۶ و ۷ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

شمار داوطلبان کنکور سراسری اردیبهشت ماه در استان قم، ۱۷ هزار و ۵۱۴ داوطلب است که از این آمار، ۱۰ هزار و ۹۶۴ نفر داوطلب خانم و ۶ هزار و ۵۵۰ نفر داوطلب آقایان هستند.

این آزمون‌ها در ۵ رشته گروه ریاضی، تجربی، انسانی، هنر و زبان‌های خارجه در دو نوبت صبح و عصر برگزار خواهد شد.

آزمون سراسری نوبت اول سال ۱۴۰۳ در دانشگاه‌های قم، مفید، آزاد اسلامی، شهاب دانش و دانشگاه فنی و حرفه‌ای برگزار می‌شود.

آزمون گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی صبح پنجشنبه ۶ اردیبهشت ماه و آزمون گروه آزمایشی هنر بعد از ظهر همین روز برگزار خواهد شد.

آزمون گروه آزمایشی علوم انسانی صبح پنجشنبه ۶ اردیبهشت، آزمون گروه آزمایشی زبان‌های خارجی بعدازظهر پنجشنبه ۶ اردیبهشت و آزمون گروه آزمایشی علوم تجربی صبح جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار می‌شوند.

در گروه آزمایشی علوم تجربی که بیشترین داوطلب را در استان قم دارد؛ ۷ هزار و ۶۰۹ داوطلب حضور دارند که ۵ هزار و ۷۷ نفر خانم و ٢ هزار و ۵۳۲ نفر از این داوطلبان از آقایان هستند.

گروه آزمایشی علوم انسانی نیز ۵ هزار و ۷۳۳ داوطلب در استان قم دارد که از این تعداد، ۳ هزار و ۶۹۷ نفر خانم و ۲ هزار و ۳۶ نفر آقا هستند.

در گروه آزمایشی ریاضی و فنی از مجموع ٢ هزار و ۱۶۷ داوطلب؛ ۷۴۹ نفر خانم و هزار ۴۱۸ نفر آقا در استان قم به هم به رقابت می‌پردازند.

تعداد داوطلبان در گروه آزمایشی هنر نیز ۸۳۲ داوطلب اعلام شده که از این تعداد ۶۱۴ نفر خانم و ۲۱۸ نفر آقا هستند.

در گروه آزمایشی زبان‌های خارجی نیز هزار و ۱۷۳ داوطلب در استان قم برای راهیابی به دانشگاه با هم رقابت خواهند کرد که از این تعداد ۸۲۷ نفر از بانوان و ۳۴۶ نفر از آقایان هستند.

امسال، آزمون دروس اختصاصی و سوابق تحصیلی داوطلب هر کدام ۵۰ درصد تأثیر قطعی دارند.

داوطلبان که در آزمون پذیرش دانشجو-معلم ثبت نام کرده‌اند باید علاوه بر پاسخ دادن به دفترچه‌های گروه آزمایشی اصلی باید به دفترچه سوالات تعلیم و تربیت اسلامی، هوش و استعداد معلمی شامل ۴۰ سوال در ۶۰ دقیقه پاسخ دهند.

کد خبر 6086634

دیگر خبرها

  • دهمین کنفرانس بین‌المللی نانوفناوری ایران در رفسنجان برگزار می‌شود
  • دانشگاه محقق اردبیلی میزبان اولین کنفرانس بین المللی موزه
  • اقدام تاثیرگذار دانشگاه محقق اردبیلی در برگزاری کنفرانس بین‌المللی موزه‌ها
  • برگزاری یازدهمین کنفرانس ملی ماهی شناسی ایران در بندرعباس
  • برگزاری آزمون سراسری دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور از صبح فردا ( ۶ اردیبهشت )
  • سی و دومین همایش سالانه بین المللی انجمن مهندسان مکانیک
  • برگزاری بزرگترین ماراتن علمی کشور با حضور ۱۷۵۱۴ نفر در قم
  • تاکید بر تعاملات بین المللی ایران در حوزه علمی فناوری با دانشگاه‌های جهان
  • فراخوان مقاله اولین کنفرانس بین المللی انقلاب علوم انسانی اسلامی
  • اولین نشست همکاری‌های علمی دانشگاه‌های ایران با کشورهای حوزه بریکس