Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/هرمزگان استاندار هرمزگان گفت: با همکاری تمامی نیروهای امدادی مشکل برق رسانی برطرف و برق روستای سایه خوش متصل شد و توانستیم به مرور سیستم سرمایشی برای چادرها تهیه و برق کولرها به جریان بیفتد.

مهدی دوستی در خصوص آخرین وضعیت امدادرسانی به مناطق زلزله زده هرمزگان، در گفت و گو با ایسنا، افزود: زلزله بامداد گذشته استان هرمزگان جلوه های زیبایی از همدردی، نوع دوستی و همراهی آحاد مختلف مردم را به همراه داشت که نشان داد همواره مردم ایران اسلامی کنار هم بوده و برای کمک به هم نوع خود از هیچ تلاشی فروگذاری نمی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه روز گذشته اقدامات اولیه با اولویت نجات مردم زیر آوار صورت گرفت، خاطرنشان کرد: سپس فرآیند اسکان، ساماندهی اقلام خوراکی و توزیع مناسب، ایجاد آرامش و استقرار کادر پزشکی برای رسیدگی به وضعیت مصدومین نیز با اولویت صورت گرفت.

دوستی با اشاره به پیگیری مسئولان ارشد کشوری و سفر وزیر کشور و وزیر بهداشت و درمان به غرب استان هرمزگان، عنوان کرد: سپس با همکاری تمامی نیروهای امدادی مشکل برق رسانی برطرف و برق روستای سایه خوش متصل شد و توانستیم به مرور سیستم سرمایشی برای چادرها تهیه و برق کولرها به جریان بیفتد.

وی با بیان اینکه از بامداد دیروز کانکس ها به مرور در حال ارسال به استان هرمزگان است و بخشی از آن نیز امروز به منطقه زلزله زده خواهد رسید، اضافه کرد: امیدوارم با ارسال این کانکس ها بتوانیم آرامش نسبی را در مناطق زلزله زده ایجاد کنیم تا بتوانیم به اتمام آواربرداری و بازسازی منازل از بین رفته بپردازیم.

استاندار هرمزگان با اشاره به اینکه مشکل وسایل سرمایشی مردم زلزله زده را برطرف می کنیم، اظهار کرد: تا زمانی که امکان پخت و پز برای مردم فراهم شود، روزانه در سه نوبت صبح، ظهر و شب غذای گرم در بین زلزله زدگان توزیع می شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر مازاد آب معدنی در روستای سایه خوش وجود دارد، افزود: مردم با هماهنگی جمعیت هلال احمر هرمزگان اقدام به ارسال کمک های خود کنند تا بتوانیم نیازهای ضروری مردم نیز برطرف شود.

به گزارش ایسنا، روز گذشته سه زمین لرزه بالای ۶ ریشتر استان هرمزگان به مرکزیت روستای سایه خوش شهرستان بندرلنگه را لرزاند و ۵ فوتی برجای گذاشت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی روستای سایه خوش استان هرمزگان زلزله زده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۹۰۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأمین و توزیع ۴۹۰ تن شکر خانوار در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرنگار مهر، بهروز میرزایی ظهر چهارشنبه در ستاد تنظیم بازار چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: ۴۹۰ تن شکر خانوار در این استان در دو مرحله تأمین و توزیع شد که ۷۲ تن از آن در نمایشگاه بهاره عرضه شد.

وی افزود: همچنین شکر صنف و صنعت در چهارمحال و بختیاری در دو مرحله به میزان ۱۲۰ و ۸۰ تن، تأمین و عرضه شد.

معاون توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری از عرضه ۲۷/۵ تن مرغ منجمد وارداتی خانوار و ۱۶ تن در نمایشگاه بهاره خبر داد و عنوان کرد: همچنین ۴۷ تن گوشت منجمد خانوار و ۶ تن بهاره تأمین و توزیع شده است.

کد خبر 6086442

دیگر خبرها

  • ۸۵۶ دستگاه موتور سیکلت‌ توقیفی بندرخمیر فروخته شد
  • تمام موتورسیکلت‌های توقیفی بندرخمیر فروخته شد
  • تأمین و توزیع ۴۹۰ تن شکر خانوار در چهارمحال و بختیاری
  • دانش آموزان روستای زلزله زده هرمزگان، میهمان تمرین استقلال (+فیلم)
  • دانش آموزان روستای زلزله زده هرمزگان، میهمان تمرین استقلال
  • مجید سلحشور مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان شد
  • زلزله این استان را لرزاند
  • زلزله بامدادی این استان جنوبی را لرزاند
  • توزیع ۸۰۰ غذای گرم در مجتمع نان شب ارومیه
  • جمع آوری ۲۷۴ میلیون تومان زکات در بندرعباس