Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- رونالدو می خواهد در سال های پایانی دوران حرفه ای خود همچنان شانس بالایی برای فتح عناوین متعدد داشته باشد.
به گزارش آریا، درخواست کریستیانو رونالدو برای خروج از منچستریونایتد کاملاً جدی است و رسانه های معتبر انگلستان، یکی پس از دیگری این موضوع را تایید می کنند. به نقل از دیوید اورنشتاین؛ ستاره پرتغالی رسماً به منچستریونایتد درخواست خروج داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ضمن تاکید بر علاقه همیشگی خود به منچستریونایتد، به اطلاع شیاطین سرخ رسانده که در 37 سالگی همچنان به دنبال چالش های جدید است و می خواهد افتخارات دیگری به کارنامه حرفه ای خود اضافه کند.
هدفی که با وضعیت فعلی منچستریونایتد تقریبا غیرممکن به نظر می رسد. دوری از لیگ قهرمانان اروپا برای کریستیانو رونالدو غیرقابل پذیرش است و او تاکید دارد به تیمی برود که در لیگ قهرمانان اروپا باشد و برای کسب عناوین رقابت کند. در این لحظه پاری سن ژرمن تمایلی به جذب رونالدو نشان نداده اما نشانه هایی از علاقه چلسی، ناپولی و بایرن مونیخ به او دیده می شود. موضع منچستریونایتد و اریک تن هاخ مشخص است؛ کریستیانو رونالدو در لیست فروش نیست اما پافشاری این ستاره پرتغالی برای خروج از اولدترافورد ممکن است شرایط را عوض کند. فابریتزیو رومانو نیز ضمن تایید این خبر، اعلام کرد ژرژ مندس به دنبال یافتن باشگاه جدیدی برای کریستیانو رونالدو است و او نقش اصلی را در جدایی موکل خود از منچستریونایتد برعهده دارد.
حالا یکی از مهم‌ترین خبرهای نقل و انتقالات تابستانی امسال، امروز توسط روزنامه معتبر تایمز مخابره شد؛ کریستیانو رونالدو از یک باشگاه بزرگ پیشنهاد دریافت کرده و به منچستریونایتد اطلاع داده که قصد جدایی دارد. ابرستاره پرتغالی کمتر از یک سال بعد از پیوستن دوباره به باشگاه منچستریونایتد حالا از مدیران باشگاه خواسته که با جدایی‌اش موافقت کنند. تایمز می‌گوید رونالدو به‌صورت خصوصی از باشگاه دیگری پیشنهاد دریافت کرده ولی به یونایتد گفته اگر به‌زودی پیشنهادی رسمی از راه برسد باید با جدایی او موافقت کند.
در این گزارش اشاره شده ‌رونالدو که در حال حاضر سی و هفت ساله است؛ اعتقاد دارد تا سه یا چهار سال دیگر می‌تواند در بالاترین سطح فوتبال بازی کند. او به همین خاطر مایل است در این مدت باقی‌مانده در باشگاهی حضور داشته باشد که امکان اضافه شدن به تعداد جام‌های قهرمانی و افتخاراتش را فراهم کند.
روزنامه تایمز به نقل از منابع نزدیک به کریستیانو می‌گوید او همچنان برای باشگاه و هوادارانش احترام زیادی قائل است. اما رونالدو هم به دلایل ورزشی و هم به دلایل شخصی به دنبال انتقال از این تیم است. گفته می‌شود رونالدو و خانواده‌اش از ماه آوریل و با مرگ پسر نوزادشان، از نظر روحی شرایط خوبی را پشت سر نگذاشته‌اند.
این در حالی است که رونالدو فصل گذشته، در فصلی که یونایتد حال و روز خوبی نداشت، برای این تیم درخشان ظاهر شد. رونالدو در رقابت‌های مختلف برای یونایتد 24 گل به ثمر رساند که از این تعداد، 18 گل در لیگ برتر به ثمر رسید. یونایتد در پایان نتوانست جایگاهی بهتر از رتبه ششمی لیگ برتر را به‌دست بیاورد.
یکی از دلایل رونالدو برای جدایی از یونایتد احتمالا عدم حضور این تیم در فصل آینده لیگ قهرمانان است. شیاطین سرخ نتوانستند یکی از چهار رتبه اول جدول لیگ برتر را به‌دست بیاورند. به گفته خبرنگار تایمز، چلسی و بایرن مونیخ شروع به مذاکره با مدیربرنامه‌های کریستیانو رونالدو کرده‌اند، مارکا هم در مطلبی مدعی شده هواداران رئال‌مادرید از پرز درخواست کرده‌اند برای جذب فوق ستاره پرتغالی اقدام کند.
در یکی از تازه‌ترین واکنش‌ها به این خبر، دیوید اورنستین، خبرنگار اتلتیک که پیش از این خبر جدایی رونالدو از یونایتد را تایید کرده بود، دقایقی پیش مدعی شد با وجود درست بودن خبر قصد رونالدو برای جدایی، اما باشگاه منچستریونایتد همچنان بر این عقیده است که رونالدو فروشی نخواهد بود و با توجه به قراردادی که با باشگاه دارد یک سال دیگر در اولدترافورد بازی خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: رونالدو منچستریونایتد چلسی بایرن کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۹۰۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | خلاصه بازی منچستریونایتد ۴ - شفیلد یونایتد ۲

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • علاقه میلان به جذب تیاگو سانتوس
  • وقتی دوست صمیمی کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی را می ترساند! / فیلم
  • درخواست ژاوی از ستاره بارسا: به بایرن نرو!
  • ببینید | خلاصه بازی منچستریونایتد ۴ - شفیلد یونایتد ۲
  • چرا رونالدو می‌ترسد به آمریکا سفر کند؟
  • کاپلو: در تاریخ فوتبال سه بازیکن نابغه داریم که کریستیانو رونالدو جزو آن‌ها نیست
  • ترنت الکساندر آرنولد یک قرار شام رویایی را با حضور جرارد، زیدان و کریستیانو رونالدو تصور می کند! / فیلم
  • ولاهوویچ: کریستیانو رونالدو الگویم است؛ رویای توپ طلا و جام بردن با یوونتوس را دارم
  • رونالدو نابغه نیست، فقط مسی، پله، مارادونا
  • رسمی؛ دو اسطوره منچستریونایتد و چلسی به تالار مشاهیر لیگ برتر انگلیس اضافه شدند