Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش العهد، منابع رسانه ای از ورود یک نفتکش جدید جمهوری اسلامی ایران به بندر «بانیاس» در شمال سوریه خبر دادند. این منابع اعلام کردند: مواد نفتی که به بندر بانیاس رسیده، حاصل فعال سازی خط اعتباری میان دمشق و تهران است.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از مهر، بر اساس این گزارش، این سومین نفتکشی است که در طول چند هفته اخیر وارد سوریه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ورود نفتکش جمهوری اسلامی ایران به سوریه همزمان با سفر وزیر خارجه کشورمان به دمشق اتفاق افتاد.

در اواخر خردادماه بود که منابع رسانه ای از نهایی شدن خط اعتباری یک میلیارد دلاری میان ایران و سوریه خبر دادند. گفتنی است، روز گذشته حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان با مقامات سوری دیدار و گفتگو کرد.

وی در دیدار با همتای سوری خود، تبادل هیئت‌های عالی‌رتبه میان دو کشور را نشانه ای از عمق راهبردی روابط جمهوری اسلامی ایران و سوریه عنوان و سفر اخیر بشار اسد رییس جمهور سوریه به تهران را نقطه عطفی در این راستا توصیف نمود.

وزیر امور خارجه کشورمان با اشاره به نقش بی بدیل سردار شهید قاسم سلیمانی در مبارزه با تروریسم در منطقه، به ویژه در عراق و سوریه و همچنین مجاهدت های آن شهید بزرگوار و سایر مدافعین حرم، تاکید کرد در هم آمیختن خون شهیدان ایرانی و سوریه ای در مقابله با تروریسم و گروه های تکفیری، سرمایه بزرگی برای همدلی دو ملت به وجود آورده است که بایستی بنای مستحکمی از دوستی، بر پایه این سرمایه بزرگ ایجاد شود.

منبع: مهر

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: نفتکش ایرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۹۰۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار خودرو بمبگذاری شده در الرقه سوریه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین ،منابع خبری از انفجاری در شهر الرقه سوریه خبر دادند.

این منابع اعلام کردند که یک خودرو بمبگذاری شده در نزدیکی زندان وابسته به شبه نظامیان قسد مورد حمایت آمریکا در شهر الرقه منفجر شده است.

منابع مذکور بیان کردند که اطلاعاتی درباره تلفات و خسارات وجود دارد.

جزییات بیشتری مخابره نشده است.

کد خبر 6086981

دیگر خبرها

  • انفجار خودرو بمبگذاری شده در الرقه سوریه
  • حمله پهپادی حزب الله به اسرائیل
  • پیام ابراهیم رئیسی به بشار اسد +جزئیات
  • حمله پهپادی به پایگاه عین‌الاسد عراق
  • استقبال سفیر ایران از ورود اولین عمره‌گزاران ایرانی به مدینه
  • تجاوز دیگری صورت بگیرد قاطع‌تر پاسخ می‌دهیم
  • ورود اولین گروه عمره‌گزار ایرانی به مدینه منوره
  • استقبال سفارت از ورود اولین عمره‌گزاران ایرانی به مدینه
  • رایزنی تلفنی وزرای خارجه ایران و پاکستان در آستانه سفر رئیسی به اسلام آباد
  • (ویدیو) هدف قرار گرفتن دو پایگاه آمریکایی در سوریه