Web Analytics Made Easy - Statcounter

سجاد ایجادی گفت: در برخی از نقاط شهر کاشان روز شنبه ۱۱ تیر خاموشی‌های ناخواسته فشار ضعیف ناشی از سوختن فیوز و سوختن کلید تابلو‌های توزیع برق رخ داد که باعث ناراحتی مردم شریف آن مناطق شد.

او می‌گوید: ضمن احترام به مردم عزیز و شریف آن مناطق و عذرخواهی از همشهریان، به اطلاع می‌رساند خاموشی‌های دیروز ناشی از بار زیاد شبکه برق ناشی از مصرف بالای برق در زمان اوج مصرف بوده که در چندین مورد کلید تابلو و در یک مورد تابلو توزیع برق دچار حریق شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته او، توصیه می‌شود همشهریان کاشانی برای گذر از مشکل خاموشی نکاتی را به صورت جدی مورد توجه دهند و موارد زیر را رعایت کنند.

مدیر روابط عمومی اداره برق کاشان گفت: کولر‌های گازی در درجه ۲۵ به بالاتر و کولر‌های آبی با دور کند استفاده شود.

ایجادی گفت: استفاده از وسایل برقی پر مصرف از جمله ماشین لباسشویی، اتو، جاروبرقی و سایر لوازم الکترونیکی پر مصرف در ساعات اوج مصرف از ۱۱ صبح تا ۱۸ عصر پرهیز شود.

به گفته او، خاموش بودن روشنایی‌ها و استفاده نکردن از لامپ در طول روز، مدیریت استفاده از وسایل برقی در زمان خارج از اوج بار و استفاده از محافظ برق برای تمامی وسایل برقی منزل ضروری است.

به گفته ایجادی، با مدیریت مصرف برق وکاهش مصرف حداقل ۱۰ درصدی آن می‌توان می‌توان از این مشکلات به آسانی عبور کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قطعی برق کاشان مصرف بهینه برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۹۰۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هنر هنرمند باید در خدمت بشریت باشد/ نمایش ۴ تابلو درباره فجایع غزه در ونیز

عبدالحسین قدیریان هنرمند برجسته تجسمی کشور در عرصه نقاشی که قرار است امسال در شصتمین دو سالانه هنر ونیز شرکت داشته باشد، در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا گفت: به نظر می‌رسد که در مسئله غزه قدری نگاه‌ها مشکل دارد، تئوری پردازی‌هایمان دقیق نیست یا دیکته شده از سوی غرب است و با فضای پیش روی دنیا هماهنگ نشده است!

وی در ادامه افزود: اگر به درستی نگاه کنیم به نظر می‌رسد می‌توانیم جنایات‌های رژیم صهیونیستی در غزه را ببینیم وگرنه از جهان عقب افتاده‌ایم.

قدیریان در ارتباط با این موضوع که پاویون ایران در دو سالانه هنر ونیز قرار است به آثار مرتبط با غزه بپردازد، گفت: همه هنر‌ها براساس تفکر شکل می‌گیرد، اینطور نمی‌شود که شما هنری تولید کنید بدون اینکه تفکری پشت آن باشد، ما باید فکرمان را در عرصه هنری ارتقا دهیم و بدانیم که هر چیزی ابتدا در هنر اتفاق می‌افتد و این تحول را ابتدا باید در این عرصه داشته باشیم.

قدیریان یادآور شد: جمهوری اسلامی ایران در این چهل سال نشان داد که در این زمینه ضعف دارد، یعنی بستر‌های فکری را در خیلی زمینه‌ها نتوانسته پوشش دهد، معتقدم این ضعف به این دلیل رخ داد که ما چهل سال در عرصه اهل تفکر در جا زدیم و وارد میادین نشدیم، درحالی که در این میدان‌ها هنرمندان می‌توانند ورود کنند، هر چند که همه دوست داشتیم اهل علم وارد این میادین شوند، اما هنرمند هم جای خود را دارد.

وی همچنین توضیح داد: اگر نتوانیم نگاه‌های جدید نسبت به آینده را تبیین کنیم، از بیرون به ما خط می‌دهد و چیز‌هایی به ما دیکته می‌شود که جزو فرهنگ و آینده ما نیست و این اتفاقی خطرناک است!

قدیریان اظهار کرد: بنده در دو سالانه ونیز حضور خواهم داشت، یکی از آثارم هم روی دیوار خواهد بود که البته قبل از نمایشگاه آن را به خاطر دغدغه‌های شخصی خودم آماده کردم، چهار تابلو درباره غزه و فجایع آن کار کردم و علتش هم آرامش خودم بود، چرا که نمی‌توانستم نسبت به این موضوع بی تفاوت باشم، این تابلو هم برای همان دوره است و دوستان و مسئولان نمایشگاه تشخیص دادند که قابلیت عرضه در نمایشگاه را دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جلسه شورای ترافیک شهرستان پلدشت 
  • عذرخواهی در پی حادثه امروز در رژه ارتش در مشهد
  • مزین شدن مبادی ورودی شهر «لنده» به تصویر شهدا+ تصاویر
  • سهمیه بنزین اردیبهشت شنبه شارژ می‌شود
  • ۶۰ لیتر سهمیه بنزین اردیبهشت‌ماه بامداد شنبه شارژ می‌شود
  • ۶۰ لیتر سهمیه بنزین اردیبهشت ماه بامداد شنبه شارژ می شود
  • ۶۰ لیتر سهمیه بنزین اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ بامداد شنبه شارژ می‌شود
  • هنر هنرمند باید در خدمت بشریت باشد/ نمایش ۴ تابلو درباره فجایع غزه در ونیز
  • تصویری از یک تابلو که صاحبان سگ و گربه را می‎‌ترساند!
  • افزایش هشت درجه ای دمای هوا در آذربایجان‌غربی