Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@19:32:40 GMT

«مامور مخفی شماره ۴۷»؛ یک بازی در سبک مخفی کاری است

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۹۰۷۳۰

«مامور مخفی شماره ۴۷»؛ یک بازی در سبک مخفی کاری است

به گزارش خبرنگار مهر، بازی Hitman III؛ «مأمور مخفی شماره ۴۷»؛ یک بازی در سبک مخفی کاری و زاویه دید سوم شخص است که در سال ۲۰۲۱ توسط شرکت IO-Interactive بر روی پلتفرم‌های PlayStation 4، PlayStation 5، Microsoft Windows، Xbox One، Xbox Series X/S، Google Stadia و Nintendo Switch به بازار عرضه شده است.

این بازی، هشتمین قسمت از سری بازی‌های Hitman و آخرین قسمت از سه گانه World of Assassination (دنیای ترور) است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داستان این بازی که فقط دارای بخش تک نفره است، حول تلاش مأمور شماره ۴۷ و همکارانش برای از بین بردن سازمان Providence و از بین بردن رهبران این سازمان مخفی که به کنترل امور جهان مشغول هستند، می چرخد. مانند بازی‌های قبلی سری Hitman، بازیکنان با به دست گرفتن کنترل ۴۷، می‌توانند با روش‌ها، ابزارها و سلاح‌های مختلف و با استفاده از لباس‌های مبدل، وارد قسمت‌های مختلف بازی شده و دشمنان خود را نابود کنند. یکی از تجهیزات اضافه شده به بازی، یک دوربین است که ۴۷ از آن برای هک کردن سیستم‌های مختلف الکترونیکی استفاده می‌کند.

Hitman III «مأمور مخفی شماره ۴۷»؛ دارای ۶ مرحله اصلی است و علی رغم تعداد کم مراحل، به علت وجود راه‌های مختلف برای کشتن دشمنان و گستردگی نقشه‌ها، بازیکنان باید هر مرحله بازی را چند بار انجام دهند تا بتوانند تمام روش‌های مشخص شده در بازی را به اتمام برسانند. شرکت IO-Interactive برای کسانی که دو بازی قبلی سه گانه Hitman را خریداری کرده اند، این امکان را فراهم آورده تا بازیکنان بتوانند مراحل بازی‌های قبلی را نیز در این بازی انجام دهند و امکان انتقال امتیازها از بازی‌های قبلی به این بازی امکان پذیر است.

این بازی به خاطر اینکه برای کنسول‌های نسل جدید توسعه یافته دارای گرافیک بسیار بالا بوده و بازیکنان در طول بازی با صحنه‌های خیره کننده‌ای مواجه خواهند شد.

هوش مصنوعی بازی به صورت کلی تغییری نکرده و بازیکنان می‌توانند با سوءاستفاده از هوش مصنوعی بازی، مراحل را راحت تر به اتمام برسانند.

آنچه که والدین باید در مورد بازی «مأمور مخفی شماره ۴۷» بدانند

والدین محترم هنگام خرید بازی باید در نظر داشته باشند که Hitman III یک بازی در سبک مخفی کاری است که در سال ۲۰۲۱ توسط شرکت IO-Interactive بر روی پلتفرم‌های PlayStation ۴، PlayStation ۵، Microsoft Windows، Xbox One، Xbox Series X/S، Google Stadia و Nintendo Switch به بازار عرضه شده است.

در این بازی، بازیکنان کنترل یک مأمور مخفی به نام مأمور شماره ۴۷ را به عهده می‌گیرند و در مراحل مختلف دشمنان خود را از بین می‌برند. بازیکنان در انتخاب روش‌های کشتن قربانیان آزادی عمل بسیاری دارند و می‌تواند با استفاده از مخفی کاری، دشمنان خود را خفه کنند یا با ضربات چاقو آنها را از پای در بیاورند.

استفاده از سلاح‌های گرم نیز در بازی حضور پررنگی دارد و بازیکنان می‌توانند با سلاح‌هایی مانند هفت تیر، مسلسل و تفنگ دوربین دار، افراد را به قتل برسانند. با توجه به ماهیت بازی، پاشیدن خون در مبارزات به دفعات اتفاق می‌افتد و بازیکنان می‌توانند با وسایلی که در محیط قرار دارند، سطل‌های زباله، دستگاه له کردن انگور، دستگاه چوب خرد کن و …، اجساد قربانیان را از بین ببرند و یا مخفی کنند که این موضوع موجب پاشیدن خون در بازی می‌شود.

بازیکنان در این بازی می‌توانند افراد غیرنظامی را نیز بکشند که این موضوع روی پیشرفت بازیکن اثر منفی می‌گذارد. برخی از مأموریت‌ها نیز شامل نفوذ به جریان فروش مواد مخدر و جلب نظر قربانیان از طریق فروش این مواد به آنها می‌شود. علی رغم اینکه بازیکنان می‌توانند در این بازی به مواد مخدر دست پیدا کنند، استفاده از این مواد برای بازیکنان میسر نیست. برخی مراحل بازی نیز در کارگاه تولید شراب اتفاق می‌افتد و در این مراحل، بازیکنان با روش‌های تولید شراب روبرو می‌شوند. استفاده از الفاظ رکیک و نامناسب نیز در برخی از مراحل بازی به چشم می‌خورند.

کد خبر 5529180 زینب رازدشت تازکند

منبع: مهر

کلیدواژه: بازی های رایانه ای معرفی بازی رایانه ای بنیاد ملی بازی های رایانه ای کتاب و کتابخوانی کونیکو یامامورا معرفی کتاب بازی های رایانه ای بنیاد ملی بازی های رایانه ای حوزه هنری دفاع مقدس سبا بابایی تازه های نشر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی محمد مهدی اسماعیلی انتشارات سوره مهر انقلاب اسلامی ایران بازیکنان می توانند مأمور مخفی مخفی کاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۹۰۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موسیالا: از مسی تقلید می‌کردم؛ می‌خواستم ببینم آیا می‌توانم مثل او بازیکن سطح بالایی شوم یا نه

موسیالا عنوان کرد رسیدن به شماره ۱۰ تیم ملی آلمان، رویایی بوده از کودکی به دنبال تحقق آن بوده‌است

طرفداری | جمال موسیالا، هافبک جوان بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان در گفتگو با بیلد، از لیونل مسی تمجید کرد و او را الگوی خود نامید. موسیالا در این مصاحبه مفصل گفت:

پوشیدن پیراهن شماره ۱۰ آلمان

از بچگی، بازی بزرگانی که شماره ۱۰ می پوشیدند را نگاه می‌کردم و به این شماره علاقه بسیاری دارم. من با تماشای بازی رونالدینیو، مسی و نیمار بزرگ شدم. همه آن‌ها ده می پوشیدند و همیشه رویای این را داشتم که روزی به این شماره برسم.

بازیکنان مورد علاقه تو؟

بدون شک مسی و رونالدینیو. ده ها و ده ها ویدیو از آنها دیده ام. وقتی خیلی کوچک بودم، پیراهن زیدان را هم داشتم، شماره ده تیم ملی فرانسه.

به نظر می‌رسد الگوی اصلی تو مسی است

بله. همیشه مسی را تحسین کرده‌ام و مجذوب بازی او بوده‌ام. مسی و نیمار بازیکنان مورد علاقه من بودند و تماشای بازی آنها برای من بسیار سرگرم کننده و لذت‌‌بخش بود. لئو گل می‌زد، نیمار با توپ جادو می‌کرد و من هم سعی می‌کردم در حیاط خانه‌مان حرکات آن‌ها را تقلید کنم. من همواره طرفدار آنها بوده‌ام.

تو حتی پیراهن شماره ۱۹ مسی را هم داشتی

بله. چون مسی را خیلی دوست داشتم آن را پیراهن را برایم خریدند. من همیشه از مسی تقلید می‌کردم و به کارهای او در زمین نگاه می‌کردم تا ببینم که آیا می‌توانم مثل او بازیکن سطح بالایی شوم یا نه.

موسیالا: بی‌صبرانه منتظر بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در برنابئوی افسانه‌ای هستم 

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • شماره یک و دو دنیا برای PSG بازی می‌کنند
  • مدیر ورزشی بایرلورکوزن: گرانیت ژاکا موثرترین خرید ما بود
  • حذف تیم‌های ریکرو مردان و زنان ایران در کاپ جهانی شانگهای
  • اعتصاب کارکنان راه آهن هلند
  • اردوغان: نباید اجازه مخفی کاری اسراییل در جنایات غزه را داد
  • داستان عجیب تعویض پیراهن موسیالا با مسی
  • موسیالا فاش کرد: داستان عجیب تعویض پیراهن با مسی
  • موسیالا: از مسی تقلید می‌کردم؛ می‌خواستم ببینم آیا می‌توانم مثل او بازیکن سطح بالایی شوم یا نه
  • همایش شن ها مامور خدا بودند
  • سرمربی قرقیزستان: قبل از بازی با ایران هم فراتر از انتظار بودیم