Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، این مراسم با حضور مدیرعامل گروه صنعتی هافمن دکتر محمد حمیدیه، برخی مسئولان دولتی، و جمعی از مدیران این شرکت و بیش از ۳۵۰ نفر از نمایندگان فروش در و پنجره‌های هافمن و سایر اعضای این خانواده بزرگ جشن ۱۷ سالگی هافمن برگزار شد.

مدیر فروش و بازاریابی، معاونت تولید و برنامه ریزی و نیز مدیر امور مشتریان هافمن در این مراسم طی ایراد سخنرانی‌های خود به تبیین استراتژی‌ها و چشم اندازهای جدید این برند برای خانواده بزرگ هافمن پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برند هافمن نام آشنایی در صنعت در و پنجره های UPVC است که به عنوان یکی از رهبران بازار تولید پروفیل‌های UPVC شناخته می‌شود. هافمن تولیدکننده برتر پروفیل‌های در و پنجره UPVC و برند محبوب سال از نگاه مصرف‌کنندگان است. این برند با بیش از ۲۵ هزار تن ظرفیت تولید سالانه و اخذ انواع استانداردهای ملی و بین‌المللی و گواهی دانش بنیان در موقعیتی قرار دارد که تلاش می‌کند با یک طرح ملی از اتلاف انرژی در کشور بکاهد و قدمی برای صرفه‌جویی در مصرف انرژی و حفظ و حراست از سرمایه‌های ملی بردارد.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 5529249

منبع: مهر

کلیدواژه: پنجره هوشمند پنجره دو جداره کسب و کار بازار تهران قیمت مسکن قیمت خودرو قیمت ماهی قیمت گوشت قیمت میوه شهر تهران تولید داخلی قیمت مرغ گروه خودروسازی سایپا آبزیان ماهی گوشت قرمز مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۹۰۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتاب «سه چهارده» رونمایی شد

کتاب «سه چهارده» قصه سه نوجوان چهارده ساله هم کلاس و هم محلی در دهه ۶۰ است که هر سه برادر رزرمنده دارند و در واقع این برادران بزرگتر راه را برای برادان کوچکتر باز کرده‌اند. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی تسنیم، برنامه شب خاطره و رونمایی از کتاب «سه چهارده» نوشته فاطمه سوریان با حضور نویسنده کتاب و خانواده شهدایی که این کتاب درباره آنها است، برگزار شد.

کتاب «سه چهارده» قصه سه نوجوان چهارده ساله هم کلاس و هم محلی در دهه 60 است که هر سه برادر رزرمنده دارند و در واقع این برادران بزرگتر راه را برای برادان کوچکتر باز کرده‌اند و اینها از برادر بزرگتر فراگرفته‌اند که به این راه را بروند اما چون سن و سال کمی دارند رضایت خانواده و ماموارن اعزام را نمی‌توانند به دست بیاورند و چون رضایت ممکن نیست به دنبال راه‌های گریز هستند؛ مثل دستکاری کردن شناسنامه‌ها و فرار از منزل و .. که لحظات جذابی را در کتاب رقم می‌زند. این کتاب  در گونه داستانی نوشته شده و فاطمه سوریان که فرزند یکی از فرماندهان شهید یعنی منصور سوریان است، این کتاب را نوشته و یکی از نوجوانان قهرمان کتاب، عموی نویسنده است.

رحیم مخدومی نویسنده و مدیر انتشارات رسول آفتاب که این کتاب در این نشر منتشر شده است، درباره کتاب «سه چهارده» گفت: این کتاب روایت همزمان داستان زندگی سه نوجوان دهه شصتی است و  سه خانواده شهید در این داستان معرفی می‌شوند و هر یک از این خانواده‌ها یک شهید مفقود الاثر  دارند و چندین سال این دوران مفقود بودن و انتظار سپری می‌شود و در واقع این سه خانواده یک درد مشترک دارند.

داستان شهادت و زندگی سه رفیق نوجوان در کتاب «سه چهارده»

وی افزود: با همه این سختی‌ها نگاه خانواده‌ها و نگاه این سه نوجوان حائز اهمیت است. در عین حال که قهرمانان کتاب، شور و نشاط نوجوانی خود را دارند، اتفاقات جالبی در جبهه برای این بزرگمردان کوچک رخ می‌دهد و در نهایت هر سه به شهادت می‌رسند.

شهید محسن سوریان،  شهید محسن منصوری و شهید احمد عبدالعلی پور سه قهرمان نوجوان این کتاب هستند و کتاب «سه چهارده» در نمایشگاه کتاب امسال برای نخستین بار توسط انتشارات رسول آفتاب عرضه خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تولید انرژی با توربین‌های بادی خیابانی/ کربن‌زدایی لندن با بهره‌گیری از انرژی‌های پاک
  • افتتاح خوابگاه دانشجویی و رونمایی محصولات دانش بنیان در سمنان
  • کشت و صنعت مغان صاحب برند بذر گندم شد
  • رونمایی پیشکسوت پرسپولیس از یک فاجعه بزرگ
  • حق حضانت فرزند، اهرم فشار والدین
  • لوزه‌های بزرگ را به حال خود رها نکنید
  • بزرگ‌ترین نیروگاه برق اتمی جهان بیدار می‌شود
  • کتاب «سه چهارده» رونمایی شد
  • بهترین خبر برای استقلال؛ توافق بزرگ آبی ها بالاخره نهایی شد
  • سورپرایز تازه پژو در بازار؛ ایران‌خودرو از فروش محصول محبوب صرف‌نظر کرد؟