Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@05:32:57 GMT

دروازه‌بان ایرانی بی‌تاب بازگشت به اسپانیا!

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۹۱۰۶۸

دروازه‌بان ایرانی بی‌تاب بازگشت به اسپانیا!

به گزارش "ورزش سه" یکی از اتفاقات نقل و انتقالاتی جالب و غیرمنتظره در عرصه فوتسال ایران، پیوستن زهرا لطف‌آبادی دروازه‌بان تیم ملی فوتسال زنان ایران به تیم ساراگوسا بود؛ تیمی که سابقه قهرمانی در لیگ فوتسال زنان اسپانیا را دارد اما در فصل جاری برای بقا در رقابت‌ها تلاش می‌کرد.

لطف‌آبادی در سه بازی پایانی به فهرست تیمش اضافه شد و به نوعی فرصتی ویژه برای او به وجود آمده بود تا بتواند شرایط حضور در فوتسال زنان اسپانیا را بررسی و برای آینده خود برنامه‌ریزی کند؛ چرا که سنگربان ایرانی با قراردادی سه ساله به تیم ساراگوسا پیوسته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در هفته پایانی لیگ فوتسال زنان اسپانیا، یاران لطف‌آبادی در دوئلی 6 امتیازی پیروز شدند تا بقای‌شان در لیگ قطعی شود و حالا مدیران باشگاه امیدوارند فصل آینده مجدداً تیم‌شان را در کورس قهرمانی ببینند و از حضور دروازه‌بان ایرانی در درون دروازه‌اش بیشتر بهره ببرند.

زهرا لطف‌آبادی بعد از اتمام فصل، به ایران بازگشته و در حال حاضر در زادگاه خود در شمال کشور مشغول ریکاوری است و به‌زودی قرار است مجدداً به اسپانیا بازگردد و در تمرینات پیش‌فصل تیمش شرکت کند و او در تلاش است تا در فصل جدید بتواند عنوان دروازه شماره یک تیم ساراگوسا را به دست آورد.

دروازه‌بان باتجربه و لژیونر فوتسال زنان ایران که در یکی از معتبرین لیگ‌های جهان شاغل است، طی روزهای آینده در گفتگو با "ورزش سه" از تجریبات حضورش در لیگ اسپانیا و چشم‌انداز خود برای ادامه همکاری با باشگاه ساراگوسا صحبت می‌کند؛ منتظر یک مصاحبه متفاوت و دیدنی با زهرا لطف‌آبادی باشید!

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فوتسال بانوان فوتسال زنان دروازه بان لطف آبادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۹۱۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین سنگین و تاکتیکی سرخپوشان در روز بازگشت بیرانوند + عکس

طرفداری| تیم فوتبال پرسپولیس تمرین امروز (سه‌شنبه) خود را به برنامه‌ای سنگین و تاکتیکی اختصاص داد.

به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان ایران، تمرین امروز را از ساعت ۱۵:۳۰ آغاز کردند. این تمرین برنامه‌ای سنگین و تاکتیکی به مدت ۷۵ دقیقه بود. پاسکاری تحت فشار در فضای کم، اجرای برنامه‌های حمله به دروازه و بازی فوتبال، بخش‌هایی از این تمرین بود.

در جریان این تمرین امید عالیشاه و علیرضا بیرانوند زیر نظر کادر پزشکی کار کردند ولی بیرانوند در بخش‌هایی از تمرینات دروازه‌بانی هم حاضر بود. وحدت هنانوف هم حضور کاملی در تمام بخش‌های تمرین داشت. حسین بادامکی، معاون ورزشی باشگاه نیز از نزدیک نظاره‌گر این تمرین بود.

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • نقش‌ اول جنجال ال‌کلاسیکو: توپ از خط رد نشد!‏
  • لطف بزرگ مربی پرسپولیسی به دروازه‌بان استقلال
  • پیام پا به توپ شد: گرم کردن برای پرسپولیس
  • صعود یوزهای ایرانی به نیمه‌نهایی با کم‌ترین دردسر / ازبکستان حریف احتمالی شاگردان شمسایی
  • بازگشت تیم ملی قایقرانی مردان و زنان ایران به میهن
  • تمرین سنگین و تاکتیکی سرخپوشان در روز بازگشت بیرانوند + عکس
  • مهم ترین تصویری که پرسپولیسی ها منتظرش بودند | یک بازگشت خبرساز + عکس
  • اعتماد اجباری به رفیعی در پرسپولیس؛ حالا نوبت خالد آبادی و استقلال است
  • استقبال دروازه‌بان‌های پرسپولیس از بازگشت بیرو
  • تِراِشتگن: نداشتن فناوری خط دروازه شرم‌آور است