Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در سخنانی از مشارکت ناظران صهیونیست در رزمایش "شیر آفریقا ۲۰۲۲" در مراکش خبر داد.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت شبکه روسیا الیوم، پس از آغاز رزمایش «شیر آفریقا ۲۰۲۲» که یکی از بزرگترین رزمایش‌ها در قاره آفریقا به شمار می‌آید، آویخای ادرعی، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی امروز (یکشنبه) اعلام کرد که مقاماتی از ارتش این رژیم برای نخستین بار در این رزمایش بین‌المللی مشارکت کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در این باره گفت که مقامات و افسران ارتش رژیم صهیونیستی به عنوان ناظر در این رزمایش حضور یافته‌اند.

ادرعی در ادامه تاکید کرد: مشارکت اسرائیل در رزمایش شیر آفریقا ۲۰۲۲ گامی دیگر در مسیر تقویت روابط امنیتی میان تل‌آویو و رباط به شمار می‌رود.

وی ادامه داد: روابط امنیتی و دفاعی میان ما، بخشی از مجموعه گسترده و در حال تحول روابط در زمینه‌های اقتصادی، فرهنگی، آموزشی و غیره است.

آمریکا و مراکش ۳۱ خرداد رزمایش «شیر آفریقا ۲۰۲۲» را که یکی از بزرگترین رزمایش‌ها در قاره آفریقا به شمار می‌آید، آغاز کردند.

در این رزمایش بیش از هفت هزار سرباز از ۱۰ کشور از جمله برزیل، چاد، فرانسه و انگلیس با حضور ناظران نظامی از پیمان ناتو و از ۱۵ کشور مشارکت دارند و رژیم صهیونیستی نیز برای نخستین بار در آن حضور یافته است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی عادی سازی روابط میان مراکش و اسرائیل رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۹۱۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش شمار شهدای غزه به مرز ۳۴ هزار نفر

 وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد شمار شهدا از زمان آغاز تجاوز جاری رژیم صهیونیستی به این منطقه به ۳۳ هزار و ۹۷۰ تن افزایش یافته است.

به گزارش ایرنا به نقل از رسانه های فلسطینی، به دنبال گذشت ۱۹۵ روز از تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه، وزارت بهداشت فلسطین در این باریکه اعلام کرد شمار شهدای این تجاوز به ۳۳ هزار و ۹۷۰ تن و شمار زخمی ها به ۷۶ هزار و ۷۷۰ تن افزایش یافته است.

وزارت بهداشت فلسطین تأکید کرد: رژیم اشغالگر صهیونیستی، در ۲۴ ساعت گذشته مرتکب هفت مورد کشتار علیه اهالی غزه شده است که در نتیجه آن ۷۱ شهید و ۱۰۶ زخمی به بیمارستان منتقل شده اند.

این وزارتخانه همچنین اعلام کرد: هنوز شماری از قربانیان در زیر آوار و در معابر باقی مانده اند و تیم های امدادرسانی و دفاع مدنی قادر به دسترسی به آنها نبوده اند.

وزارت بهداشت فلسطین ساعاتی پیش با اشاره به کمبود شدید امکانات بهداشتی و درمانی در شهر غزه و شمال نوار غزه، خواستار ایجاد بیمارستان و استقرار تیم های پزشکی بین المللی در این مناطق شده بود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • برگزاری دوباره تظاهرات در مراکش برای حمایت از فلسطین
  • افزایش شمار شهدای غزه به مرز ۳۴ هزار نفر
  • آماده شدن ارتش اسرائیل برای حمله زمینی گسترده به رفح/شمار شهدای غزه به مرز ۳۴ هزار تن رسید
  • لحظه اصابت پهپادهای انتحاری حزب الله به مواضع نظامی اسرائیل+ فیلم/شمار شهدای غزه به ۳۳ هزار و ۸۹۹ تن افزایش یافت
  • حمله شدید موشکی حزب الله به پایگاه‌های نظامی اسرائیل/شمار شهدای غزه به ۳۳ هزار و ۸۹۹ تن افزایش یافت
  • جنگ غزه/ تاکنون چند فلسطینی کشته شده اند؟
  • حمله شدید موشکی حزب الله به پایگاه های نظامی اسرائیل/شمار شهدای غزه به ۳۳ هزار و ۸۹۹ نفر افزایش یافت
  • حمله موشکی حزب الله به پایگاه نظامی میرون/شمار شهدای غزه به ۳۳ هزار و ۸۹۹ نفر افزایش یافت
  • انفجار در پایگاه هوایی راهبردی «میرون» رژیم اسرائیل
  • شمار شهدای غزه به ۳۳ هزار و ۸۹۹ نفر افزایش یافت