Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان، تیم ملی جودو بانوان ایران که خود را برای مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی آماده می‌کند، از ۴ تیرماه  اردوی خود را در شهرستان سیرجان برپا کرده است.

نائب رئیس فدراسیون جودو که برای بررسی شرایط اردو به سیرجان سفر کرده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: اردوهای تیم ملی جودو از فروردین‌ماه آغاز شده است و این اردو پنجمین اردوی آماده‌سازی تیم ملی جودو است که بچه‌ها را برای مسابقات کشورهای اسلامی آماده می‌کنیم و تیم در شرایط خوبی به‌سر می‌برد و امیدوار به کسب مدال در این مسابقات هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرایط سختی در دو سال تعلیق ظالمانه داشتیم

مریم بهاروندی در مورد شرایط تیم ملی نیز اظهار داشت: من به سیرجان آمدم که از نزدیک کار بچه‌ها را ببینم. تیم شرایط خوبی دارد و خوشبختانه آسیب‌دیدگی نداریم و بچه‌ها هم تمرینات خوبی را انجام می‌دهند.

نائب رئیس فدراسیون جودو با بیان ظالمانه بودن تعلیق دو ساله فدراسیون جودو کشورمان تصریح کرد: شرایط سختی در این دو سال بر جودوی کشورمان حاکم بود و ما نمی‌توانستیم در هیچ مسابقه‌ای شرکت کنیم. امیدوارم که بچه‌ها در این مسابقات با مدال برگردند و نشان دهند که توانایی بالایی دارند.

 بهاروندی در مورد شرایط جودو ایران با سایر کشورها گفت: در کشورهای دیگر خصوصا کره و ژاپن که خودشان قطب جودو دنیا هستند، واقعا قوی هستند ولی بچه‌های ما‌‌ با کمترین امکانات تمرین می‌کنند. قبل از تعلیق شرایط بسیار خوبی داشتیم و این تعلیق ظالمانه سبب شد که کمی افت داشته باشیم و با تمرینات مستمر و هدفمند دوباره به جایگاه واقعی خودمان برگردیم.

برگزاری اردوهای منظم تاثیر مثبتی بر روند آمادگی بچه‌ها دارد

تکتم بیدل سرمربی تیم ملی جودو بانوان ضمن ابراز رضایت از شرایط اردو تصریح کرد: از ابتدای برگزاری اردوها شرایط بسیار خوبی داشتیم و اردوها بسیار منسجم برگزار شده است و این روند در آمادگی بچه‌ها تاثیر مثبت زیادی خواهد داشت تا بتوانند برای مسابقات پیش رو آماده باشند.

وی در مورد میزبانی باشگاه گل‌گهر نیز اظهار داشت: از لحاظ اسکان، تغذیه، سالن تمرین و ایاب و ذهاب ورزشکاران بسیار خوب بوده است، باشگاه گل‌گهر دارای  امکانات بسیار خوبی برای برگزاری اردوهاست.

بیدل در پایان به مدال‌آوری شاگردانش اشاره کرد و افزود: با توجه به اردوهای خیلی خوبی که داشتیم و بسیار منسجم و منظم بوده من مطمئن به کسب مدال شاگردانم هستم.

سحر چغلوند مربی تیم ملی از شرایط اردوهای تیم ملی چنین گفت: در پنجمین اردوی تیم ملی به میزبانی بسیار عالی باشگاه گل گهر سیرجان هستیم. تمام اردوها پشت سر هم و  طبق استانداردهای جهانی برگزار شد و بچه‌های ما در هر اردو نسبت به اردوهای قبل پیشرفت بهتری دارند و با تمام قدرتمان در مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی شرکت خواهیم کرد.

جعفری یکی دیگر از مربیان تیم ملی بانوان جودو بانوان نیز بیان کرد: بچه‌ها همه در آمادگی بالایی هستند و ترکیب تیم ما ترکیب بسیار جوانی است و آینده‌ جودو ایران از آن همین بچه‌ها است.

آمادگی دختران جودوکار ایرانی

سحر چگینی که ۶ سال در  تیم ملی جودوی ایران است،  گفت: میزبانی این اردو بسیار خوب بود از همه لحاظ هم از لحاظ مکان تمرین، تغذیه و همه امکانات اردو در حد بسیار عالی است و در حال تمرین برای مسابقات کشورهای اسلامی در اردو هستیم. امیدواریم که با دست پر برگردیم و جوابگوی زحمات مربیان باشیم.

فاطمه پور فریدونی ملی پوش سیرجانی حاضر در این اردو نیز بیان داشت: من از سال ۹۵ در اردوی تیم ملی هستم و چندین مقام کشوری دارم. این اردو با حمایت مجموعه فرهنگی ورزشی گل‌گهر به بهترین شکل برگزار می‌شود.

مهدیه حسینی جودوکار منفی ۶۳ کیلوگرم از استان خراسان رضوی شهرستان فریمان که در این اردو حضور دارد، گفت: با این اردوهایی که گذراندیم به آمادگی بسیار بالایی رسیدیم و با گذراندن دو اردوی دیگر به سطح بالاتری از آمادگی خواهیم رسید و در همین جا به مردم قول می‌دهم که با تلاش که انجام می‌دهیم و زحمات مربیان، خوشرنگ‌ترین مدال‌ها را کسب کنیم و دل مردم را شاد کنیم.

فریبا دریایی مربی و نائب رئیس هیأت جودو شهرستان سیرجان و نائب رئیس هیات جودو استان که یکی از مربیان دعوت شده به تیم ملی است، در مورد وضعیت جودو شهرستان سیرجان  گفت: جودو بانوان سیرجان از پتانسیل و استعدادهای خیلی خوبی برخوردار است و دختران جودوکار شهرستان سیرجان در رقابت‌های استانی و کشوری حضوری فعال دارند که چندین نفر  قهرمان در سطح کشوری در طول این سال‌ها معرفی کرده‌ایم.

وی افزود: تعدادی از جودوکاران سیرجانی به اردوهای تیم ملی دعوت شدند و امروز فاطمه پورفریدونی که مدت ۶ سال است که عضو تیم ملی‌ست، در این اردو حضور دارد.

نائب رئیس هیأت جودو استان کرمان بیان کرد: با حمایت مجموعه ورزش شهرستان امروز یک رویداد بزرگ ورزشی در عرصه جودو استان کرمان در شهرستان سیرجان در حال برگزاری است.

وی در زمینه استقبال بانوان از ورزش جودو بیان کرد:  در شهرستان سیرجان بانوان استقبال خوبی  از ورزش رزمی جودو دارند و چنانچه از این رشته ورزشی حمایت همه‌جانبه صورت گیرد شاهد حضور قهرمانان زیادی روی سکو خواهیم بود.

 به گزارش فارس، تیم ملی جودو بانوان که خود را برای مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی آماده می‌کند، از تاریخ  ۴ تیرماه تا ۱۳ تیرماه با ۳۰ نفر ورزشکار همراه با کادر فنی تیم ملی در شهرستان سیرجان اردوی آمادگی خود را برگزار کرده است.

انتهای پیام/۳۳۸۸/ب

منبع: فارس

کلیدواژه: سرمربی تیم ملی جودو بانوان اردوی تیم ملی جودو بانوان شهرستان سیرجان کشورهای اسلامی برای مسابقات تیم ملی جودو جودو بانوان نائب رئیس بچه ها گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۹۱۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام رئیس جمهور به زبان اردو

رئیس جمهور که در سفر پاکستان حضور دارد، در پیامی به زبان اردو تاکید کرد که ایران و پاکستان زمینه‌های قابل توجهی برای گسترش و توسعه روابط دارند.

به گزارش ایسنا، متن پیام سید ابراهیم رئیسی در شبکه اجتماعی ایکس به شرح زیر است:

اینجانب به نمایندگی از رهبر انقلاب اسلامی و ملت بزرگ ایران به مردم پاکستان که همواره مدافع اسلام، ارزش‌های اسلامی، مظلومان فلسطین و عدالت هستند، درود می‌فرستم.

با توجه به اشتراکات ایران و پاکستان، زمینه‌های قابل توجهی برای گسترش و توسعه روابط دو کشور وجود دارد.

دیگر خبرها

  • آنهایی که اهل ژیمناستیک نیستند، به انتخابات نیایند
  • لاپورتا:حفظ ژاوی برای یک فصل دیگر بهترین تصمیم است
  • قهرمانی نسر در مسابقات جودوی نونهالان خراسان رضوی
  • اعزام دانشجویان به اردو‌های راهیان نور غرب
  • راهیابی دو بانوی ورزشکار خراسان رضوی به اردوی تیم ملی تنیس روی میز
  • اعزام شمشیربازان ایران به رقابت‌های زون آسیا و انتخابی المپیک 
  • اعزام شمشیربازان ایران به مسابقات زون آسیا و انتخابی المپیک
  • انتخاب سرمربی تیم ملی کوراش آقایان و بانوان از خراسان‌شمالی
  • پیام رئیس جمهور به زبان اردو
  • محمودوند: کسب حداقل دو مدال در بخش بانوان دوومیدانی قطعی است