Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- یک نظرسنجی جدید نشان می دهد که رأی دهندگان اسکاتلندی بر سر برگزاری دومین همه پرسی استقلال از بریتانیا در سال 2023 در این کشور اختلاف نظر دارند.

به گزارش سرویس بین الملل آریا؛خبرگزاری PA Media انگلیس گزارش داد که این نظرسنجی که توسط پانل بیز برای روزنامه "ساندی تایمز" انجام شده است، نشان می دهد که 44 درصد از شرکت کنندگان در نظرسنجی مخالفت خود را با برگزاری نظرسنجی اعلام کرده اند، در حالی که 43 درصد به برگزاری نظرسنجی رای مثبت داده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همه پرسی از هر 10 پاسخ دهندگان، یک نفر گفته است که از همه پرسی نه حمایت می کند و نه مخالف، و 3 درصد دیگر گفتند که نمی دانند.

نمونه نظرسنجی شامل 1010 نفر بود که هفته گذشته نظرات خود را ارائه کردند،

قبل از اینکه نیکولا استورجن، نخست وزیر اسکاتلند سه شنبه گذشته اعلام کرد که قصد دارد در 19 اکتبر 2023 همه پرسی برگزار کند. حدود 48 درصد از پاسخ دهندگان گفتند که از استقلال اسکاتلند حمایت می کنند، اما 47 درصد گفتند که از باقی ماندن اسکاتلند در بریتانیا حمایت می کنند. و 5 درصد گفتند که نمی‌دانند رای آنها چیست.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: اسکاتلند بریتانیا استقلال همه پرسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۹۱۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شورای اسلامی نسیم‌شهر منحل شد

فرماندار شهرستان بهارستان با اشاره به تعیین تکلیف و انحلال شورای اسلامی شهر نسیم‌شهر گفت: شورای حل اختلاف وزارت کشور با برگزاری جلسه با انحلال شورای نسیم‌شهر موافقت کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم در بهارستان، عبدالله نوحی در جمع خبرنگاران با اشاره به از حد نصاب افتادن شورای نسیم‌شهر گفت: با دستگیری برخی از اعضای شورای اسلامی نسیم شهر به علت تخلفات صورت گرفته، شورا از اکثریت خارج شده و در سه ماه گذشته نیز جلسه‌ای برگزار نکرده است.

وی افزود: به دلیل رسمیت نیافتن جلسات و از حد نصاب خارج شدن شورا، موضوع در هیئت رسیدگی به تخلفات شوراهای شهر در هفته‌های گذشته در استانداری تهران مطرح شد و اعضای هیئت حل اختلاف استانداری رأی به انحلال شورای شهر نسیم شهر دادند.

مبارزه با مفاسد اقتصادی و اداری در شورا و شهرداری نسیم شهر/ 7 نفر دستگیر شدند

فرماندار بهارستان در پایان خاطرنشان کرد: پس از ارسال این رأی به هیئت مرکزی رسیدگی به تخلفات در وزارت کشور، روز گذشته، رأی مورد تأیید هیئت حل اختلاف مرکزی وزارت کشور قرار گرفت و در صورت ابلاغ رسمی، استاندار تهران به عنوان قائم مقام جایگزین شورا خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بریتانیا در یک قدمی شبکه برق بدون کربن
  • اکثر آمریکایی‌ها معتقدند حمایت بیش از حد واشنگتن از تل‌آویو هدر دادن دلارهایشان است
  • ۹۵ درصد سعودی‌ها موافق عملیات طوفان‌الاقصی هستند
  • آمارهای عجیب برای بالا بردن شبکه سه/ برمودا و شریفی مقدم ۳۰۰ میلیون بار دیده شدند شما چطور آقای فروغی
  • شورای اسلامی نسیم شهر منحل شد
  • شورای اسلامی نسیم‌شهر منحل شد
  • مختومه شدن ۹۶ هزار پرونده در شوراهای حل اختلاف قزوین
  • رهایی ۶۱۳ نفر از قصاص در سال گذشته
  • ۴۰ شهر خراسان رضوی دچار تنش آبی
  • آخرین وضعیت مصدومان تیم فوتبال سپاهان