Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه تلاش این سازمان بر ارتقای خدمات به بیماران دارای اوتیسم است، گفت: معتقدم خدمت به بیماران مبتلا به اوتیسم مسئولیت و وظیفه اجتماعی است.
به گزارش خبرگزاری آریا، میرهاشم موسوی در دیدار با مدیرعامل و تعدادی از اعضای انجمن اوتیسم که از پوشش بیمه‌ای خدمات درمانی و توانبخشی بیماران مبتلا به اوتیسم قدردانی کردند، افزود: همه تلاش ما این است که خدمات مطلوبی به جامعه تحت پوشش تأمین اجتماعی ارائه دهیم و بتوانیم کمیت و کیفیت خدمات را با استفاده از همه ظرفیت‌ها و امکانات ارتقا دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: ارتقای خدمات تأمین اجتماعی به بیماران اوتیسم نیز در همین مسیر انجام شده است. دولت مردمی سیزدهم در این زمینه نهایت همکاری را دارد و وزارت بهداشت و اعضای دولت همگی بر ارتقای خدمات به بیماران اوتیسم تاکید دارند.
وی تصریح کرد: مصوبه جدید شورای عالی بیمه هم برای ارتقای خدمات به بیماران اوتیسم کار ارزشمندی است و ما تلاش می‌کنیم در اسرع وقت اقدامات لازم را برای استفاده بیماران اوتیسم از پوشش بیمه‌ای جدید انجام دهیم و از هیچ اقدامی دریغ نخواهیم کرد.
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی پیشتر اعلام کرده بود که براساس مصوبه شورای عالی بیمه، 47 قلم داروی بیماران خاص، مزمن و صعب‌العلاج تحت پوشش بیمه قرار گرفت و بیماران تحت پوشش سازمان تأمین‌اجتماعی، از این پس امکان تهیه این دارو‌ها با حمایت بیمه‌ای را خواهند داشت.
موسوی اظهار داشت: از آنجا که بیماران مبتلا به اُتیسم در مواقعی به برخی خدمات مراکز درمانی غیردولتی نیاز دارند که در مراکز دولتی امکان ارائه این خدمات وجود ندارد، این‌گونه خدمات نیز تحت پوشش بیمه قرار گرفته است و امیدواریم با این اقدام زمینه کاهش مشکلات این بیماران عزیز فراهم شود.
سعیده صالح غفاری مدیرعامل انجمن اوتیسم در این دیدار از همکاری سازمان تأمین اجتماعی برای توسعه خدمات و افزایش پوشش بیمه‌ای بیماران اوتیسم قدردانی کرد و گفت: حدود سه هزار بیمار اوتیسم در کشور داریم و به طور قطع خدمت‌رسانی به این عزیزان و ارتقاء خدمات درمانی و پوشش بیمه‌ای آن‌ها منشأ خیر و برکت برای سازمان تأمین اجتماعی و مدیریت و کارکنان این سازمان خواهد بود.
وی خاطرنشان کرد: افزایش پوشش بیمه‌ای بیماران اوتیسم کار بسیار ارزشمندی است و از تمامی کسانی که برای کاهش مشکلات خانواده این بیماران اقدام کردند قدردانی می‌کنیم.
در پایان این دیدار لوح تقدیر و هدیه انجمن اوتیسم توسط یکی از بیماران عضو این انجمن به میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی اهدا شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: تامین اجتماعی بیماران اوتیسم تأمین اجتماعی ارتقای خدمات پوشش بیمه ای تحت پوشش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۹۱۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چتر حمایتی پزشکان یزدی برای درمان بیماران صعب العلاج

هاتفی مدیر درمان تامین اجتماعی استان یزد با اشاره به ارائه خدمات درمانی رایگان در راستای ایجاد عدالت گفت: در شهر یزد یک مرکز بستری به نام بیمارستان شهدای کارگر داریم که این بیمارستان خدمات بستری کاملا رایگان به بیماران ارائه می‌دهد.

وی افزود: بیمه شدگان تامین اجتماعی در شهرستان‌ها هم اگر به مراکز دولتی و دانشگاهی مراجعه کنند تمام خدمات برای آنان رایگان خواهد بود.

هاتفی در خصوص بیماری‌های صعب العلاج اظهار داشت: ۱۰۷ بیماری به عنوان بیماری‌های صعب العلاج معرفی شد که در سال ۱۴۰۲، ۱۸ میلیارد تومان در خصوص بیماری‌های صعب العلاج پرداخت شده است.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان یزد تصریح کرد: ۹۰ درصد هزینه‌های درمان ناباروری تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گرفت.

وی ادامه داد: جزء پنج استان استان اول کشور هستیم که کلینیک دندانپزشکی مستقل داریم و در این کلینیک خدمات رایگان دندانپزشکی ارائه می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • جزئیات خدمات درمانی «رایگان» تامین‌اجتماعی به بیمه‌شدگان
  • پرونده داروی هموفیلی روی میز شورای‌عالی بیمه
  • آدرس غلط سازمان غذا و دارو با طرح شائبه لوکس بودن داروی هموفیلی‌ها
  • آدرس غلط سازمان غذا و دارو با طرح شائبه لوکس بودن داروی هموفیلی ها
  • پرونده داروی هموفیلی روی میز شورای عالی بیمه
  • قرارگیری ۱۴ هزار نفر از مردم محلات کم برخوردار بام ایران زیرپوشش بیمه سلامت
  • چتر حمایتی پزشکان یزدی برای درمان بیماران صعب العلاج
  • علیرضا گرشاسبی: برای 60 میلیون تحت پوشش و تنها 18 میلیون بیمه پرداز داریم / نیمی از بازنشستگی های 1400 پیش از موعد بود
  • قرارگرفتن بیماران توانبخشی تحت پوشش صندوق بیماری‌های صعب العلاج
  • قرارگرفتن بیماران توانبخشی تحت پوشش صندوق بیماری های صعب العلاج