Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، میرهاشم موسوی در مراسم اعزام اولین گروه بازنشستگان و مستمری بگیران تأمین‌اجتماعی به زیارت امام رضا علیه السلام اظهار داشت: خود را موظف می‌دانیم که از همه فرصت‌ها و امکانات برای خدمت به بازنشستگان تلاش کنیم. هدف نهایی و مطلوب ما در سازمان تأمین‌اجتماعی این است که بازنشستگی را برای شما عزیزان شیرین کنیم و چه شیرینی بالاتر از این که شما عزیزان از فرصت زیارت بهره مند شوید و برای خانواده خود و برای خدمت‌گذارانتان در تأمین‌اجتماعی دعا کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زیارت امام رضا علیه السلام حج فقرا است و هر رستگاری که به دنبالش هستیم در آستان علی بن موسی الرضا قابل تحقق است و عاقبت بخیری را از ایشان بخواهیم. امیدوارم این زیارت امید و نشاط و شادابی و هر آنچه خوبی است را در وجود شما ایجاد کند و امیدوارم ما را از دعای خیر محروم نکنید.

موسوی افزود: شرکتهای تابعه سازمان تأمین‌اجتماعی از جمله هلدینگ رفاه و گردشگری هگتا و قطار رجا برای اعزام بازنشستگان همکاری خوبی دارند و سازمان تأمین‌اجتماعی و شرکتهای تابعه برای خدمت به بازنشستگان و مستمری بگیران با همه ظرفیت و امکانات پای کار هستند.

احمد اسفندیاری، معاون فرهنگی، اجتماعی و امور استان‌های سازمان تأمین‌اجتماعی نیز در این مراسم گفت: طرح کرامت رضوی از سال ۹۸ به دلیل کرونا متوقف شد و امسال این طرح بعد از سه سال توقف شروع شده است و بیش از ۱۰۰ هزار نفر را اعزام خواهیم کرد که به اندازه همه اعزام‌های سنوات قبل است. در این سفرها برنامه‌های فرهنگی متعددی پیش بینی شده است.

وی افزود: برای ساکنین استان خراسان رضوی نیز زیارت قم و شیراز پیش‌بینی شده است و برنامه‌های تفریحی و فرهنگی دیگری نیز در آینده خواهیم داشت.

علی اصغر بیات، رئیس کانون بازنشستگان تأمین‌اجتماعی نیز در این مراسم گفت: از بانیان این امر خیر که اعزام بازنشستگان به زیارت مشهد را شروع کردند تشکر می‌‎کنم. طرح کرامت رضوی کمکی به معیشت بازنشستگان است. اولویت اعزام به این سفر زیارتی، با افراد حداقل‌بگیر و افرادی است که برای اولین بار به زیارت اعزام می‌شوند. در سال‌های گذشته معمولاً هر سال حدود ۳۰ هزار نفر اعزام می‌شدند و برنامه امسال این است که بیشترین افزایش را داشته باشیم.

کد خبر 5529285 مهناز قربانی مقانکی

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان تامین اجتماعی طرح کرامت رضوی شهرداری تهران شورای شهر تهران زلزله علیرضا زاکانی هلال احمر جمهوری اسلامی ایران سازمان حج و زیارت کمیته امداد امام خمینی آلودگی هوا شورای شهر گردشگری معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران مترو سازمان تامین اجتماعی شهردار تهران سازمان تأمین اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۹۱۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ اعمال افزایش حقوق بازنشستگان مشخص شد

سید مرتضی حسینی؛ معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تامین اجتماعی از اعمال افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی در اردیبهشت‌ماه سال جاری خبر داد.

 وی گفت: به مانند گذشته پرداخت‌های جدید حقوق بازنشستگان به اضافه مابه التفاوت فروردین ماه، از اردیبهشت امسال اعمال خواهد شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تامین اجتماعی درباره تکمیلی درمان بازنشستگان تامین اجتماعی افزود: سطح خدمات بیمه تکمیلی بازنشستگان در سال جدید افزایش یافته و نیمی از هزینه‌های بیمه تکمیلی افراد را سازمان تامین اجتماعی پرداخت خواهد کرد.

حسینی تصریح کرد: در این راستا ۲۰ هزار میلیارد تومان اعتبار در سال جدید تعیین شده است.

منبع: تسنیم

tags # بازنشستگی سایر اخبار (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ آیا حیوانات هم از آمیزش جنسی لذت می‌برند؟ اگر ماه به زمین برخورد کند چه می‌شود؟ (عکس) انسان‌های امروز چقدر شبیه نئاندرتال‌‌ها هستند؛ از دماغ بزرگ تا کشیدن سیگار!

دیگر خبرها

  • برگزاری اردو‌های نذرشفا در مشهد الرضا
  • افزایش حقوق بازنشستگان از اردیبهشت اعمال می‌شود
  • اعلام زمان افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی
  • تاریخ اعمال افزایش حقوق بازنشستگان مشخص شد
  • افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی چه زمانی پرداخت می‌شود؟
  • زمان افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی مشخص شد
  • زمان افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی
  • ثبت‌نام ۳۱۰۰۰ نفر برای اعزام به عتبات نوروزی
  • افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی چه زمانی پرداخت می‌شود؟
  • حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی چه زمانی افزایش پیدا می‌کند؟