Web Analytics Made Easy - Statcounter

بارسلونا می خواهد با یک بودجه 20 میلیون یورویی دو مدافع چلسی را جذب کند. 

بارسلونا قصد دارد با مبلغی در حدود 20 میلیون یورو، سزار آزپیلیکوئتا و مارکوس آلونسو را جذب کند.

طرفداری | به گزارش موندو دپورتیوو، پس از فعال شدن اهرم اقتصادی، فعالیت بارسلونا در بازار نقل و انتقالات جدی تر از قبل دنبال می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بارسلونا از مدت ها قبل روی جذب دو مدافع چلسی یعنی سزار آزپیلیکوئتا و مارکوس آلونسو تمرکز کرده و قصد دارد این دو بازیکن را به خط دفاع ژاوی اضافه کند، یکی به جای دنی آلوز و دیگری برای رقابت با جوردی آلبا که با خروج اسکار مینگزا و آلخاندرو بالده هیچ جانشینی نخواهد داشت.

سزار آزپیلیکوئتا و مارکوس آلونسو هر دو از بازی در بارسلونا استقبال می کنند و آلونسو از قبل با باشگاه به توافق شخصی نیز رسیده؛ با این حال جذب این دو بازیکن مانند فرانک کسیه و آندریاس کریستنسن به صورت آزاد نخواهد بود. چلسی برای هر دو بازیکن مبلغی درخواست می کند و بارسلونا بخشی از بودجه خودش را به این پروژه اختصاص داده. گزارشات حاکی از آن هستند که بلوگرانا در نظر دارد با دو پیشنهاد که مجموع آنها به 20 میلیون یورو می رسد، مارکوس آلونسو و سزار آزپیلیکوئتا را به خدمت بگیرد. با این حال تاریخ نهایی شدن این انتقال فعلا مشخص نیست اما قطعا به این زودی ها هم نخواهد بود. 

اخبار داغ 

اولین حضور سیدجلال حسینی در تمرینات پرسپولیس / عکس بهترین خط دفاع تاریخ لیگ در آستانه فروپاشی! بزرگترین قراردادهای اسپانسرینگ روی پیراهن در بین باشگاه های اروپایی؛ رئال مادرید در صدر رقابت فرنکی دی یونگ و ارلینگ هالند بر سر خانه سولسشر

منبع: طرفداری

کلیدواژه: سزار آزپیلیکوئتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۹۱۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دورتموند ۱-۱ لورکوزن: آلونسو به هیچ تیمی نمی‌بازد

به گزارش جام جم آنلاین، در چارچوب رقابت‌های هفته سی‌ام بوندس‌لیگا تیم‌های بایرلورکوزن و دورتموند به مصاف هم رفتند که این بازی با تساوی ۱-۱ به پایان رسید.

دیگر خبرها

  • گل مارکوس تورام به میلان (میلان 0-2 اینتر)
  • ‏ مکالمه ‏VAR‏ ال‌کلاسیکو: گل قطعی نیست، ادامه بازی!‏
  • فصل برای دیونگ تمام شد/ هافبک هلندی به یورو می‌رسد
  • کاسه صبر بارسلونا لبریز شد: دی یونگ را با ۷۰ میلیون یورو می‌فروشیم
  • دورتموند ۱-۱ لورکوزن: آلونسو به هیچ تیمی نمی‌بازد
  • نبرد اسپانسرهای رئال مادرید و بارسلونا؛ کهکشانی‌ها با بیش از 200 میلیون یورو پیشتاز هستند
  • گران ترین تیم منتخب ال کلاسیکو
  • کشف جسد جوان غرق شده در رودخانه سزار لرستان
  • جسد فرد غرق شده در رودخانه سزار کشف شد
  • جسد جوان غرق‌شده در رودخانۀ سزار لرستان پیدا شد