Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل حوزه وزارتی وزارت صمت گفت: ۴۱ نمایشگاه تخصصی به ویژه در حوزه دانش‌بنیان و صادرات در سطح کشور داشتیم و ۷۵ رویداد خلاقانه برای انتقال تجارب در سطح کشور برگزار شد.

شهاب جنابی؛ مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی وزارت صمت با بیان اینکه امسال این دهه به عنوان دهه تولید و تجارت نام گذاری شد، بیان کرد: برای هر روز یک عنوان و یک شعار پیش بینی شد تا بتوان روی موضوع مورد نظر تمرکز کرد و اقدامات و دستاورد‌هایی که در سطح کشور در آن حوزه هست را بهتر نمایش داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!





تبیین اقدامات و دستاورد‌های حاصل شده
وی ادامه داد: ما ۲ هدف اصلی را در این دهه دنبال می‌کردیم. هدف اول تبیین اقدامات و دستاورد‌های حاصل شده در بخش صنعت، مهدن و تجارت است و کار‌های بسیار خوبی در این زمینه صورت گرفته است. دومین هدف ما قدردانی و قدرشناسی از فعالان و تلاشگران این عرصه بود که آن‌ها هم در طول این سال‌ها زحمات بسیار زیادی کشیده اند و جاداشت تا در این ۱۰ روز به نحو مختلف از این عزیزان قدردانی کنیم.



۲۷۱ نشست هم اندیشی در سطح کشور برگزار شد
جنابی افزود: ما در این ۱۰ روز برنامه‌های متنوعی را در سطح کشور داشتیم. ۲۷۱ نشست هم اندیشی در سطح کشور برگزار شد که گفتگویی بین مسئولین و فعالان بخش‌های مختلف صورت می‌گیرد و افراد مسائل و دغدغه هایشان را مطرح می‌کنند. ما ۴۱ نمایشگاه تخصصی به ویژه در حوزه دانش بنیان و صادرات در سطح کشور برگزار کردیم.
مدیرکل حوزه وزارتی وزارت صمت گفت: ۷۵ رویداد خلاقانه در سطح کشور برگزار شد و این کار‌ها برای امیدبخشی بسیار موثر است. بازدید‌های گروه‌های مرجع از صنایع بزرگ را داشتیم و تعامل با رسانه‌ها در سراسر کشور توسط مسئولین صورت گرفت.



۶۵ واحد و فرد برتر مورد تقدیر قرار گرفتند
جنابی در پایان سخنان خود اظهار داشت: یکی دیگر از کار‌های مهم، انتخاب واحد‌های برتر بود و نهایتا ۶۵ واحد و فرد مورد تقدیر قرار گرفتند. این ستاد گرامی داشت دهه تولید و تجارت متشکل از فعالان خود این بخش که شامل بخش غیر دولتی و تشکل‌ها هستند، بود و یک همدلی خوبی را شاهد بودیم.



/ دانشجو

برچسب ها: هم اندیشی ، تولید و تجارت ، حوزه دانش‌بنیان لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000RmK

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: هم اندیشی تولید و تجارت حوزه دانش بنیان سطح کشور برگزار شد تولید و تجارت هم اندیشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۹۱۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نشست تحلیل تحولات خاورمیانه از طوفان الاقصی تا وعده صادق

به گزارش خبرنگار حوزه فرهنگ و هنر خبرگزاری تقریب،نشست تحلیل تحولات خاورمیانه از  طوفان الاقصی تا  وعده صادق با حضور حجت الاسلام والمسلمین شیخ حسن البغدادی عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان به همت گروه همکاری های علمی و بین المللی دانشگاه قم و مجمع جهانی قادمون برگزار می‌شود.
 

گفتنی است این نشست روز سه شنبه 4 اردیبهشت ساعت 10 صبح در محل دانشگاه قم، دانشکده فنی مهندسی، تالار شهید احمدی روشن برگزار می‌گردد.


انتهای پیام/



 

دیگر خبرها

  • برگزاری دوره مربیگری فوتسال سطح یک بانوان کشور در سقز
  • ۱.۵ میلیارد دلار صادرات واحد‌های صنعتی استان تهران در سال گذشته
  • نخستین نشست هم‌اندیشی اعضای هیئت علمی گروه‌های آموزشی هنر، ارتباطات و رسانه
  • نشست هم‌اندیشی اعضای هیئت علمی گروه‌های آموزشی هنر، ارتباطات و رسانه
  • برگزاری نشست تحلیل تحولات خاورمیانه از طوفان الاقصی تا وعده صادق
  • نشست هم‌اندیشی‌ تشکل‌های شاهد و ایثارگر برگزار شد
  • برگزاری جلسه هم اندیشی دفاتر انرژی بلوک ۱ کشور
  • جلسه هم‌‍اندیشی برگزاری نکوداشت دویست و نود و یکمین سالروز تولد مختومقلی فراغی برگزار شد
  • برگزاری هفتمین جشنواره استانی شمیم ریحان در قم
  • برگزاری پیش نشست همایش بین المللی ۷۵ سال اشغالگری در فلسطین