Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  اتاق خبر به نقل از گروه اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس، شبکه تلویزیونی اسرائیلی «کان» گزارشی از میزان تاثیر روسیه از هزاران تحریم غرب علیه این کشور منتشر کرد.

پایگاه خبری این شبکه تلویزیونی به نقل از «ایتمار مئیری» نویسنده صهیونیست در مقاله‌ای آورده است: خرس را تکان دهید (خرس، نماد روسیه است) آیا واقعاً تحریم‌های غرب بر اقتصاد روسیه تأثیر گذاشته است؟‌

وی گفت: درگیری در اوکراین منجر به اقدامات بی سابقه جامعه بین المللی علیه روسیه در جبهه اقتصادی شده است، هزاران تحریم علیه این کشور اعمال شده است، شرکت‌های بزرگ از روسیه خارج شده‌اند و حتی روسیه از سیستم تسویه حساب‌های بین المللی منزوی شده است، اما آیا این جنگ اقتصادی غرب علیه روسیه  به این کشور که همچنان به فروش گاز و نفت خود ادامه می‌دهد و کسب سود می‌کند،  آسیب می‌رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه مقاله آمده است: چهار ماه پس از جنگ در اوکراین، می توان واقعیت جدیدی را در روسیه که ده‌ها تحریم اقتصادی را متحمل شده است، مشاهده کرد.

برندهای غول پیکری نظیر مک دونالد، نایک و ایکئا روسیه را ترک کرده‌اند؛ اما به نظر می‌رسد حداقل در حال حاضر جنگ اقتصادی غرب در دستیابی به هدف خود با دشواری‌هایی روبروست.

وی ادامه داد: روبل به روند بهبود خود ادامه داده و به بالاترین سطح خود در  هفت سال گذشته در برابر دلار رسیده است و نرخ بیکاری در روسیه پایین است و در ماه گذشته تنها  چهار درصد ثبت شده است. نرخ بهره به ارقام معقول بازگشته است. کمبود مواد غذایی وجود ندارد و هیچ نشانه‌ای از وحشت عمومی  هم در این کشور وجود ندارد.

نویسنده صهیونیست به نقل  از «الکس کومن» از کالج آکادمیک در تل آویو-یافا نیز آورده است: غرب بسیار درمانده است... شما هیچ کسی را مصمم به ضربه زدن به روسیه نمی‌بینید.

 

منبع: اتاق خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.otaghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اتاق خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۹۱۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نبرد مسلحانه نیروهای فلسطینی با اشغالگران در کرانه باختری

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس گزارش شبکه المیادین، رسانه‌های عبری زبان به وقوع درگیری‌های مسلحانه در اردوگاه بلاطه واقع در کرانه باختری و زخمی شدن یک نظامی صهیونیست اذعان کردند.

منابع میدانی در کرانه باختری نیز از وقوع درگیری میان نیروهای مقاومت و اشغالگران صهیونیست در شهر طوباس خبر دادند.

رسانه‌های عبری زبان روز گذشته اذعان کردند که نگرانی‌هایی در رژیم صهیونیستی مبنی بر متشنج شدن اوضاع در کرانه باختری وجود دارد.

این رسانه‌ها اضافه کردند: شرایط مذکور بعد از عملیات اردوگاه نورشمس و اعلام افزایش درگیری‌ها با تل آویو توسط جنبش فتح تشدید شده است.

در پی جنایت صهیونیست‌ها در یورش به اردوگاه نور شمس در طولکرم و به شهادت رساندن ۱۴ فلسطینی روز گذشته در کرانه باختری اعتصاب عمومی اعلام شد.

روز شنبه نیز جنبش حماس خواستار اعتصاب عمومی در کرانه باختری شده بود.

کد خبر 6084998

دیگر خبرها

  • اذعان رسانه‌های عبری: حزب‌ الله لبنان دست برتر را در جبهه شمالی دارد
  • اذعان رسانه‌های عبری: حزب‌الله دست برتر را در جبهه شمالی دارد
  • نبرد مسلحانه نیروهای فلسطینی با اشغالگران در کرانه باختری
  • ادامه صادرات گاز روسیه به اروپا با با وجود تحریم‌ها
  • اکثر اوکراینی به بهبود وضعیت جنگی امیدی ندارند
  • ادعای رسانه عبری: احداث شهرک‌ها در نوار غزه آغاز شده است
  • رسانه عبری: تل‌آویو نگران گام بعدی مسکو است
  • رسانه عبری: کابینه جنگ ۱۲ روز است درباره پرونده اسرا بحث نکرده است
  • به تقویت روابط دفاعی با روسیه ادامه می‌دهیم
  • سفیر ایران: به تقویت روابط دفاعی با روسیه ادامه می‌دهیم