Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-18@14:34:40 GMT

حضور ابوترابی‌فرد در مراسم تشییع مرحومه بابایی

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۹۱۷۶۶

حضور ابوترابی‌فرد در مراسم تشییع مرحومه بابایی

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسن ابوترابی‌فرد امام جمعه موقت تهران صبح امروز به نمایندگی از طرف دفتر مقام معظم رهبری در مراسم تشییع ام‌الشهید سبا بابایی (کونیکو یامامورا مادر ژاپنی شهید محمد بابایی) حضور یافت و سلام و تسلیت رهبر انقلاب اسلامی را به خانواده آن مرحوم ابلاغ کرد.

«کونیکو یامامورا» (سبا بابایی) مادر شهید محمد بابایی که از چندی قبل به‌علت ضایعه تنفسی در بیمارستان خاتم الانبیا(ص) بستری بود، جمعه 10 تیرماه 1401 دار فانی را وداع گفت و به فرزند شهیدش پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او تنها مادر شهید دفاع مقدس با اصالت ژاپنی است. «کونیکو یامامورا» (سبا بابایی) متولد 1317 در ژاپن بود و فوق‌دیپلم داشت، از سال 1384 با انجمن حمایت از قربانیان سلاح‌های شیمیایی و در ادامه با موزۀ صلح تهران به‌عنوان مسئول بخش تبادل فرهنگی با ژاپن همکاری داشت اما شغل اصلی‌اش مترجم و معلم بازنشسته بود.

منبع: تسنیم

منبع: فردا

کلیدواژه: ابوترابی فرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۹۱۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمین چمن مصنوعی شهید «سعید کریمی» در قم افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری مهر، به همت دانشگاه علوم قرآنی استان قم، زمین چمن مصنوعی شهید سعید کریمی از شهدای راه قدس با حضور برخی از مسئولان استانی و با مشارکت مدارس بهار نور معرفت در دانشگاه علوم قرآنی قم افتتاح شد.

در این مراسم که با حضور خانواده شهید سعید کریمی برگزار شد، حجت‌الاسلام نقیب ریاست دانشگاه علوم قرآنی قم ضمن خیرمقدم گویی به حضور خانواده شهید کریمی در این مراسم، خدمت به خانواده شهدا و تکریم آنان را امری لازم و ضروری دانست.

رییس دانشگاه علوم قرآنی قم خدمت به خانواده شهدا را وظیفه هر ایرانی عنوان کرد و بیان داشت: همه ما مدیون شهدا هستیم و همیشه قدردان جان نثاری ها و فداکاری های، آنان بوده و در راه اعتلای اسلام و مسیر شهدا حرکت خواهیم کرد.

پدر شهید کریمی در این مراسم با اشاره به اهتمام شهید کریمی به مسائل دینی و شرعی اظهار داشت: این شهید، اهتمام خاصی به مذهب و آموزه های اسلامی داشت و نسبت به حجاب اسلامی و ولایت فقیه توجه ویژه ای می کرد.

همچنین خواهر شهید کریمی به توجه شهید کریمی به قرآن کریم اشاره و بیان کرد: شهید کریمی در زمینه قرآن اهتمام ویژه ای داشت و انس بسیار خوبی با قرآن کریم برقرار می کرد.

گفتنی است، در پایان این مراسم از خانواده شهید کریمی تقدیر و تجلیل شد.

کد خبر 6081549

دیگر خبرها

  • تشییع و خاکسپاری مادر شهید قاسمی در آران و بیدگل
  • حجت الاسلام و المسلمین حاج علی اکبری خطیب نماز جمعه این هفته تهران
  • حجت‌الاسلام حاج علی اکبری خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • حجت‌الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • برپایی هفت میز خدمت در نماز جمعه این هفته تهران
  • زمین چمن مصنوعی شهید «سعید کریمی» در قم افتتاح شد
  • (عکس) امین حیایی و استقلالی‌ها در مراسم تشییع مربی پرسپولیسی
  • امین حیایی و استقلالی‌ها در مراسم تشییع مربی پرسپولیسی + عکس
  • (عکس) حضور امین حیایی در مراسم تشییع فرهاد چیذری
  • تشییع و خاکسپاری مادر شهید کشمشی در کاشان