Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسطوره تیم فوتبال رم عقیده دارد رم با شرایط فعلی که دارد نمی‌تواند فوق ستاره‌ای چون رونالدو را جذب کند.

به گزارش ایران اکونومیست و به نقل از فوتبال ایتالیا، منچستر یونایتد فصل ناامید کننده‌ای را تجربه کرد. شیاطین سرخ با وجود جذب ستاره‌های مثل کریستیانو رونالدو، رافائل واران و سانچو توانایی رقابت با لیورپول و منچستر سیتی را نداشتند و حتی اخراج سولسشایر و آمدن سرمربی آلمانی باعث نشد که تیم از بحران خارج شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق اعلام روزنامه تایمز و دیگر رسانه‌های انگلیسی، کریستیانو رونالدو از وضعیت و آینده تیم راضی نیست و درخواست جدایی در تابستان سال جاری را داده است. 

فرانچسکو توتی تایید کرد که آمدن پائولو دیبالا به رم ممکن بود، اما هرگز باور نمی‌کند کریستیانو رونالدو را در پیراهن جالوروسی ببیند. برنده جام جهانی ۲۰۰۶ مستقیماً درگیر مذاکرات برای آوردن دیبالا به رم شده بود که این اتفاق رخ نداد. فکر می‌کنم که او راهی اینتر می‌شود. تکنیک این بازیکن و قدرت بدنی بالای لوکاکو تفاوت را در اینتر رقم خواهد زد و این تیم را قوی‌تر از قبل خواهد کرد. هر مربی آرزو دارد که چنین زوجی را در خط حمله خود داشته باشد.

توتی به اسکای اسپورت ایتالیا گفت: خرید دیبالا ممکن بود، بسیار ممکن بود. با این حال، اتفاقات دیگری در آن زمان رخ داد و خرید این بازیکن منتفی شد. او به تیم دیگری خواهد رفت، راستش نمی‌دانم کجا اما امیدوار بودم که بتواند به رم بیاید. صادقانه بگویم، من هرگز باور نمی‌کنم رونالدو به رم بیاید زیرا واقعیت شرایط فعلی را می‌دانم. تیم فعلی رم آن ظرفیت را ندارد که بازیکنی چون رونالدو را در ترکیب خود دارد.

توتی در سال‌های ۲۰۱۹-۲۰۱۸، در زمان حضور جیمز پالوتا، به عنوان مدیر رم خدمت کرد. او در ژوئن ۲۰۱۹ در یک کنفرانس مطبوعاتی استعفا داد و گفت که در داخل باشگاه افرادی هستند که به خوبی کار نمی‌کنند.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: فرانچسکو توتی ، تیم فوتبال رم

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: فرانچسکو توتی تیم فوتبال رم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۹۱۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست غیرقابل باور دیوید تیلور برابر کشتی گیر گمنام آمریکایی! / فیلم

دیوید تیلور مقابل یک حریف کم نام و نشان شکست خورد!

دانلود (1.1MB)

دیگر خبرها

  • کاپلو: در تاریخ فوتبال سه بازیکن نابغه داریم که کریستیانو رونالدو جزو آن‌ها نیست
  • چه کنم نیمار و مسی نیستم ولی عاشق رونالدو هستم!‏
  • نقد شاعران مداح و متملق در اشعار سعدی شیرازی / پندهای سعدی برای به سر عقل آمدن قدرتمداران / نوآوری معتدلانه سعدی و تحول تند و تیز مدرنیته
  • تراکتور به دنبال بزرگترین بمب آلمانی تاریخ لیگ برتر | مذاکره با چهره سرشناس برای آمدن به ایران
  • پاسخ تمسخرآمیز سرمربی پرسپولیس به مهم‌ترین سوال تاریخ فوتبال
  • پاسخ اوسمار به مهم‌ترین سئوال علاقمندان فوتبال
  • فرصت کوتاه برای قبول پیشنهاد پرسپولیس و آمدن به ایران | هیچ وقت منتظر این پیشنهاد نبودم
  • رونالدو نابغه نیست، فقط مسی، پله، مارادونا
  • ادعای اجرای سند ۲۰۳۰ توسط دولت سیزدهم دروغ است
  • شکست غیرقابل باور دیوید تیلور برابر کشتی گیر گمنام آمریکایی! / فیلم