Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز یکشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی شهرداری کرمانشاه، «عادل سلیمانی» افزود: در جلسه شورای ترافیک شهر کرمانشاه برای حل مشکلات ترافیکی این منطقه، مقرر شد که عملیات یکسان سازی بخشی از عرض سطح سواره رو از بزرگراه امام حسین (ع) در مسیر جنوب به شمال اجرا شود و در مرحله اول حد فاصل انتهای بلوار "اجاقی" تا رمپ راست گرد ورودی "شهرک الهیه" خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به حجم ترافیک در ساعت پیک ظهر و عصر بزرگراه امام حسین (ع) اظهار داشت: در طرح پیش رو که هم اکنون با نظارت معاونت ترافیک منطقه و توسط کارکنان معاونت عمرانی منطقه یک شهرداری درحال اجرا است، عرض سواره روی این محدوده در مرحله ی اول به ١۵ متر خواهد رسید تا توازن بین خطوط رعایت شود.

شهردار منطقه یک کلان‌شهر کرمانشاه گفت: با پایان پروژه اصلاح هندسی در بزرگراه امام حسین (ع) در محدوده دسترسی بلوار " اجاقی" تا تقاطع غیرهمسطح " الهیه"، علاوه بر روان‌سازی ترافیک از طریق توازن خطوط، با ایجاد لچکی، وسایل نقلیه با ایمنی بیشتری از سمت بلوار "اجاقی" به بزرگراه امام حسین (ع) ورود خواهند کرد و حادثه‌خیزی این نقطه تا حد زیادی برطرف خواهد شد.

سلیمانی تاکید کرد: اجرای این پروژه ظرفیت معبر را بالا می‌برد و در مرحله بعدی در نظر داریم که با اضافه کردن ۲ خط عبور در مسیر جنوب به شمال در بزرگراه امام حسین (ع) بر روی پل" قره سو، " شاهد روان سازی ترافیک در تمام طول مسیر جنوب به شمال بزرگراه باشیم.

وی با بیان اینکه انتقاد شهروندان در بحث ترافیک را می‌پذیریم، اطمینان داد: بررسی حل این مشکلات در اولویت کاری مجموعه شهرداری کرمانشاه قرار دارد.

او با اشاره به مشکلات کنونی منطقه یک در بحث ترافیک، عدم توجه به مسائل ترافیکی در گذشته را عامل اصلی مشکلات فراوان امروز شهر کرمانشاه عنوان کرد، گفت: روان سازی ترافیک و کاهش زمان سفر از مهم ترین اولویت های مدیریت شهری شهرداری منطقه یک است  و در دستور کار قرار دارد.

ایجاد سه زون جدید تجاری اداری، باغ شهر و مسکونی در شهر کرمانشاه

شهردار منطقه یک کلان‌شهر کرمانشاه همچنین از دیگر طرح های شهرداری را ایجاد سه زون جدید شامل تجاری اداری، باغ شهر و مسکونی در شهر کرمانشاه عنوان کرد.

سلیمانی تصریح کرد: با احداث چنین زون های که براساس ضوابط شهرسازی ایجاد می‌شود، بدون تردید نه تنها مشکلات کنونی تا حدودی برطرف می‌شود، بلکه در آینده نیز با مشکلات کمتری مواجه خواهیم بود.

کلانشهر کرمانشاه یک میلیون نفر از جمعیت ۲ میلیون نفری استان را در خود جا داده و توسط هشت منطقه شهرداری اداره می‌شود.

برچسب‌ها شهرداری کرمانشاه کرمانشاه ترافیک

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرداری کرمانشاه کرمانشاه ترافیک شهرداری کرمانشاه کرمانشاه ترافیک بزرگراه امام حسین شهر کرمانشاه روان سازی منطقه یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۹۱۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هنوز مشکلم بر سر جزئیات متن «مشاور» است

 

محمدصادق بکتاشیان، کارگردان سریال «مشاور» در شبکه خبر درباره روند تولید این سریال که با محوریت بررسی مسائل و مشکلات خانواده‌ها روانه آنتن دو سیما شده، گفت: ابتدا طرحی به ما داده شد، که قرار بود مجموعه‌ای ساخته شود که مشاور آن روحانی نیست. بعد از گفتگو بین مشاوران و نویسندگان این نتیجه‌گیری حاصل شد که فرد روحانی می‌تواند برای مشکلات پاسخ‌های دینی هم داشته باشد. 

بکتاشیان ادامه داد: پژوهش اولیه سریال از سوی چند روان‌شناس و مشاور مذهبی انجام شد. بعد از آن هر قسمت را یک نویسنده می‌نوشت. نویسندگان با روان‌شناس در ارتباط بودند و ایده‌های خود را می‌گرفتند. در «مشاور» تلاش شده از سوژه‌های واقعی استفاده شود. اکثر آنها در جامعه نمود خارجی دارند. وقتی کل سناریو نوشته شد، طرح با مشاور مذهبی در میان گذاشته و بازنویسی نهایی انجام شد.

کارگردان سریال «مشاور» با بیان اینکه حتی ما به فکر افتادن آوردن یک روحانی افتاده بودیم، افزود: یعنی کسی که بتواند نقش خودش را بازی کند. اگر من ۶ ماه دیگه وقت داشتم، باز روی متن کار می‌کردم. زمانی که می‌خواستم سر ضبط بروم، درگیر نوشتن و بازنویسی بودم. من نتوانستم آنچه ایده‌آلم در تصویر است، در متن پیاده کنم. هنوز مشکلم بر سر جزئیات متن است.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • فراخوان برای واگذاری هزار دستگاه تاکسی برقی در تهران از هفته آینده
  • آشکارسازی المان‌های ترافیکی در بزرگراه‌های منطقه ۱۹
  • اقدامات شهرداری تهران برای برقی‌سازی ناوگان حمل و نقل عمومی
  • جزییات ادامه ساخت بزرگراه یادگار امام در غرب تهران | ۴۲ ملک معارض این ساختمان تعیین تکلیف شدند
  • هنوز مشکلم بر سر جزئیات متن «مشاور» است
  • حذف و جابه‌جایی میدان بیستون با هدف روان‌سازی و گره‌گشایی ترافیک
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل بزرگراه یادگار امام
  • ۴۷کیلومتر راه‌سازی در منطقه ۲۲ | ۹۳ درصد بودجه شهرداری منطقه به طرح‌های عمرانی اختصاص یافت
  • وضعیت بزرگراه شیخ زائد دبی بعد از بارندگی! | از ترافیک سنگین تا خودروهای شناور در آب | ببینید
  • معابر تهران فعلاً خلوت و ترافیک روان است