Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-25@11:11:07 GMT

مهدوی کیا رقیب کی‌روش برای هدایت عراق؟

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۹۲۱۱۷

مهدوی کیا رقیب کی‌روش برای هدایت عراق؟

به گفته سرمربی ایرانی تیم ملی فوتسال عراق، فدراسیون فوتبال این کشور مهدی مهدوی‌کیا و کارلوس کی‌روش را برای هدایت تیم ملی فوتبال عراق مدنظر دارند.

به گزارش مشرق، در حالی که کارلوس کی روش مذاکره با فدراسیون فوتبال عراق برای حضور در این کشور را تکذیب کرده است، اما خبرهای غیر رسمی همچنان حاکی است که کی روش گزینه اول عراقی‌هاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سوی دیگر، کمیته فنی فدراسیون فوتبال عراق رزومه دیگر مربیان را هم در دست بررسی دارد تا در صورت پاسخ منفی کی روش، این گزینه‌ها را در دستور کار قرار بدهد.

سیدمحمد ناظم الشریعه سرمربی ایرانی تیم ملی فوتسال عراق که بی خبر از اوضاع و احوال فدراسیون این کشور نیست، امروز خبر جالبی را در این خصوص اعلام کرد.

ناظم الشریعه که اخیراً با عراق به عنوان نایب قهرمانی مسابقات فوتسال کشورهای عربی دست یافته است، در گفتگو با «تهران ورزشی» مدعی شد مهدی مهدوی کیا و کارلوس کی روش گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی عراق هستند.

بیشتر بخوانید:

کارلوس کی‌روش در آستانه بازگشت به آسیا؟

وی گفت: چیزی که می گویم رسمی و قطعی نیست. عراقی‌ها با کی روش در تماس هستند. بحث مهدی مهدوی کیا را هم داشتند پیگیری می‌کردند.

ناظم الشریعه افزود: وقتی به جلسه کمیته فنی فدراسیون عراق رفتم، داشتند رزومه مربیان را بررسی می‌کردند که نام مهدوی کیا و کی روش مطرح بود. اینکه چقدر این مربیان انتخاب بشوند را نمی دانم.

مهدی مهدوی کیا در حال حاضر سرمربی تیم فوتبال امید ایران است و مشخص نیست آیا در صورت اجماع عراقی‌ها روی نام او، به پیشنهاد تیم ملی این کشور پاسخ مثبت بدهد یا نه.

عراق از سال گذشته استفاده از مربیان ایرانی را در دستور کار قرار داده است. بعد از انتخاب محمد ناظم الشریعه به عنوان سرمربی تیم ملی فوتسال مردان عراق، شهناز یاری هم به عنوان سرمربی تیم ملی فوتسال زنان این کشور انتخاب شد.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین قیمت کارلوس کی روش مهدی مهدوی کیا تیم ملی فوتبال عراق محمد ناظم الشریعه خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت تیم ملی فوتسال مهدی مهدوی کیا ناظم الشریعه کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۹۲۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معارفه دستیار اول سرمربی بعدی تراکتور بدون نفر اصلی!

به گزارش خبرگزاری مهر، هوشنگ نصیرزاده، مدیرعامل باشگاه تراکتور قبل از آغاز تمرین امروز چهارشنبه تراکتور، «حمید مطهری» را به عنوان دستیار اول سرمربی به اعضای تیم معرفی کرد.

مطهری در حالی به عنوان دستیار اول سرمربی بعدی مشخص شده است که گفته می‌شود یحیی گل محمدی قرار است هدایت این تیم را بر عهده بگیرد اما هنوز اسمی از او برده نشده است. حالا باید دید آیا مطهری با حضور هر سرمربی دیگری قرار است همین پست را برای فصل آینده داشته باشد یا ادامه همکاری او به نظر سرمربی بعدی بستگی دارد.

شایان ذکر است مطهری روز جمعه هفتم اردیبهشت ماه برای نخستین بار هدایت رسمی تراکتور را مقابل ذوب آهن اصفهان در جام حذفی بر عهده می‌گیرد.

کد خبر 6088100

دیگر خبرها

  • هینن سرمربی تیم ملی والیبال چین شد
  • مهدوی به عنوان مربی در تیم شهداب ماند
  • تاج و کافا قدرت‌ اول فوتسال آسیا
  • معارفه دستیار اول سرمربی بعدی تراکتور بدون نفر اصلی!
  • درس‌هایی از فوتبال اروپا؛ تبریک به قهرمان
  • قرارداد بی‌غم با مس سونگون تمدید شد
  • فوتبال تاجیکستان ۵ ستاره می‌شود؟ + جدول
  • جریمه نقدی و محرومیت برای سرمربی آلومینیوم اراک
  • شگفتی بزرگ در جام ملت‌های فوتسال آسیا/ رقیب ایران در مسیر قهرمانی حذف شد
  • رسمی؛ فابیو کاناوارو سرمربی اودینزه شد