Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار اردبیل از آغاز به کار ستاد اجرایی استانی رویداد بین‌المللی اردبیل 2023 پایتخت گردشگری کشورهای عضو اکو خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از اردبیل،سید حامد عاملی ظهر امروز 9 تیرماه 1401 در اولین جلسه ستاد استانی اردبیل 2023 گفت:‌ «ستاد اجرایی استانی رویداد بین‌المللی اردبیل 2023 پایتخت گردشگری کشورهای عضو اکو از امروز به صورت رسمی کار خود را آغاز می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

استاندار اردبیل افزود:‌ «اردبیل 2023 یک رویداد بسیار مهم است که می‌تواند در معرفی استان اردبیل به کشورهای عضو اکو و رونق گردشگری استان در سطح بین‌المللی موثر باشد.»

او تاکید کرد:‌ «کمیته‌های برگزاری رویداد اردبیل 2023 و محورهای اصلی فعالیت کمیته‌ها در جلسه اول ستاد اجرایی مشخص شد و با تشکیل کمیته‌ها به صورت تخصصی وظایف کمیته‌ها پیگیری می‌شود.»

عاملی با اشاره به اهداف مدنظر استان در رویداد اردبیل 2023، بیان کرد:‌ «توسعه زیرساخت‌های گردشگری، معرفی استان در سطح منطقه‌ای و بین‌المللی، جذب سرمایه‌گذار برای ظرفیت‌های موجود در استان و شناساندن هویت تاریخی و فرهنگی استان به کشورهای عضو اکو به منظور رونق اقتصاد گردشگری استان از اهداف این رویداد است.»

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل نیز در این جلسه گفت:‌ «رویداد اردبیل 2023 فرصت بزرگی است که باید از این فرصت به منظور برندسازی گردشگری و رونق اقتصادی استان حداکثر استفاده را ببریم.»

فلاحی افزود:‌ «ما در اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگی و صنایع‌دستی استان اردبیل به عنوان دبیرخانه رویداد اردبیل 2023 تلاش می‌کنیم با رایزنی‌هایی که انجام می‌دهیم و اخذ مصوبه از هیات وزیران اعتبارات ویژه‌ای را برای برگزاری این رویداد اخذ کنیم.»

در این جلسه که با حضور استاندار اردبیل، دادستان مرکز استان، معاونان استاندار، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و برخی از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان برگزار شد حاضران درمورد نحوه برگزاری رویداد اردبیل 2023 گفتگو کردند.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اردبیل رویداد اردبیل 2023 کشورهای عضو اکو اجرایی استان ستاد اجرایی بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۹۲۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت جشنواره گیلاس در رویداد گردشگری کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  سید علی ترابی ضمن تبریک روز بناهای تاریخی گفت:  در حال حاضر علاوه بر ثبت ملی قلعه  تاریخی سنگان ، ۱۱۰ محوطه تاریخی در شهرستان اشنویه در فهرست آثار ملی به ثبت رسیده است و جشنواره گیلاس اشنویه در تقویم رویداد گردشگری کشور ثبت شد.

وی با اشاره به ظرفیت مناسب باغات گیلاس و اهمیت برگزاری جشنواره گیلاس در معرفی شهرستان که زمینه توسعه را هموار خواهد کرد گفت: امسال نیز جشنواره گیلاس باشکوهتر از سنوات گذشته در شهرستان با مشارکت مردم و ادارات ذیربط برگزار خواهد شد.

همچنین امروز بمناسبت روز بناهای تاریخی فرماندار شهرستان اشنویه از قلعه تاریخی سنگان دیدار و  از خانواده مرحوم حاج محمدامین زرزا تجلیل کرد.

دیگر خبرها

  • ضرورت برپایی هفته‌های گردشگری در استان کرمانشاه
  • منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد، منطقه برتر گردشگری تهران در نوروز
  • موافقت با ۱۴ طرح سرمایه‌گذاری حوزه گردشگری در گلستان
  • ۶۰ درصد اعتبارات ملی و استانی تخصیص یافته است
  • ثبت جشنواره گیلاس در رویداد گردشگری کشور
  • معرفی ۵ معلم کردستانی به مرحله نهایی انتخاب معلمان نمونه
  • دغدغه حضور نوجوانان و جوانان در برنامه‌های فرهنگی مسجد محور است
  • تأکید بر اهتمام دستگاه‌های اجرایی در اجرای مصوبات ستاد عفاف و حجاب
  • آغاز اقدامات اجرایی پدافند غیرعامل شهرداری گرگان در سال 1403
  • تایید انتخاب ۱۰ رییس دانشگاه‌ و مرکز آموزشی و تحقیقاتی کشور