Web Analytics Made Easy - Statcounter

‌جانشین مرزبانی استان از توقیف دو فروند شناور باری و کشف صدها دستگاه لوازم خانگی  قاچاق در آب‌های شمال خلیج فارس خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش  خبرگزاری تسنیم از بندرماهشهر، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ منصور رضا عزیزی با اشاره به هوشیاری نیروهای مرزبانی اظهارداشت: ماموران پایگاه دریابانی بندر ماهشهر در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز، و حین کنترل شناورهای عبوری در آب‌های شمال خلیج فارس 2 فروند شناور باری حامل کالای قاچاق که به سمت بنادر خوزستان در حرکت بود را شناسایی متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

آخرین وضعیت امحای کالاهای قاچاق لوکس/ برخی اقلام متروکه 20 سال در گمرک مانده بودندشناسایی محموله سنگین مواد مخدر در سراوان/ کشف 4 تن و 820 کیلو مواد افیونی/ هلاکت 2 قاچاقچی و بازداشت 5 سوداگر مرگ

جانشین مرزبانی خوزستان افزود: ماموران در بازرسی از شناورهای توقیف شده 95 دستگاه یخچال ، 60 دستگاه کولر گازی ، 65 دستگاه ماشین لباسشویی ، 40 دستگاه ماشین ظرفشویی ، 25 دستگاه ماکروفر و 30 دستگاه جارو برقی را کشف کردند. 

سرهنگ عزیزی در پایان با اشاره به دستگیری 8 نفر در این رابطه تصریح کرد: کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده را بیش از 100 میلیارد ریال برآورد کردند که پس از تشکیل پرونده اولیه سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

انتهای پیام /331/

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۹۲۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به خدمه کشتی تانزانیایی در خلیج‌ فارس

معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر از انجام عملیات امدادرسانی به خدمه کشتی تانزانیایی در خلیج‌فارس با تلاش امدادگران اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، مصطفی حاجی رضایی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر با اشاره به خدمات‌رسانی به خدمه و ملوانان شناورها و کشتی‌ها در خلیج‌ فارس در نوار ساحلی استان بوشهر اظهار داشت: اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر در نوار ساحلی این استان 6 مرکز جستجو و نجات دریایی راه‌اندازی کرده که به‌صورت شبانه‌روزی امدادرسانی می‌کند.

وی با اشاره به فعال بودن مرکز جستجو و نجات دریایی در بنادر عسلویه، دیر، محمدعامری، بوشهر، خارگ و دیلم گفت: 7 شناور ناجی با تجهیزات پیشرفته و مدرن به همراه نیروهای امدادگر مجرب در مراکز جستجو و نجات دریایی فعالیت می‌کنند.

معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر از امدادرسانی به 42 فروند شناور در خلیج‌فارس در سال 1402 خبر داد و بیان کرد: در این عملیات‌ها 172 نفر از خطر غرق‌شدگی در خلیج‌فارس نجات یافتند.

حاجی‌رضایی فوت 2 نفر در حوادث یادشده را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: در سال گذشته با حضور به موقع شناور امدادی ناجی ضمن امدادرسانی به شناورها به 70 نیاز پزشکی خدمه شناورها در آب‌های استان بوشهر پاسخ داده شد.

وی از انجام عملیات امدادرسانی به خدمه کشتی تانزانیایی در خلیج‌ فارس با تلاش امدادگران اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر خبر داد و اضافه کرد: پیرو اعلام اضطرار شناور یاد شده به مرکز هماهنگی جستجو و نجات دریایی بوشهر مبنی بر مصدومیت خدمه شناور ویژه حمل کالاهای عمومی پس از هماهنگی لازم شناور ناجی 23 به موقعیت اعزام شد.

معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر با بیان اینکه خدمه مصدوم به آمبولانس مستقر در اسکله تحویل شده گفت: در دومین عملیات نیز پس از تماس تلفنی شناور سفیر لیان با سامانه 1550 مبنی بر بیماری یک نفر از خدمه، شناور ناجی 9 به موقعیت اعلامی اعزام و فرد مصدوم در اسکله مروارید خارگ تحویل آمبولانس شد.

وی از دریانوردان خواست به محض مواجهه با شرایط اضطرار در خلیج فارس در اسرع وقت با سامانه تلفنی 1550 تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/190

 

دیگر خبرها

  • ۳ شناور حامل کالای قاچاق در آب‌های استان بوشهر توقیف شد
  • توقیف ۳ شناور با ۱۱ میلیارد تومان قاچاق در بوشهر
  • احتکار ۳۵ میلیاردی لوازم خانگی قاچاق در اصفهان
  • توقیف محموله تلفن همراه آیفون قاچاق در بانه
  • امدادرسانی به خدمه کشتی تانزانیایی در خلیج‌ فارس
  • توقیف خودرو حاوی تریاک در گردنه آهوان/ ۲ نفر دستگیر شدند
  • کشف گوشی قاچاق در نوار مرزی استان آذربایجان غربی
  • کشف کالاهای قاچاق و توقیف ۵ دستگاه خودروی شوتی
  • توقیف ۲ فروند شناور متخلف صید ترال در آب‌های قشم
  • ۱۰ دستگاه خودروی شوتی در اراک توقیف شد