Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-19@17:21:27 GMT

شست‌وشوی غیرعلمی مجسمه فردوسی دردسرساز شد

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۹۲۶۵۳

شست‌وشوی غیرعلمی مجسمه فردوسی دردسرساز شد

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران از شهرداری خواست که هرچه سریع‌تر مساله دو رنگ شدن مجسمه فردوسی را رفع کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نرگس معدنی‌پور صبح امروز در تذکر پیش از دستور خود به شیوه شست‌وشوی مجسمه فردوسی واکنش نشان داد و گفت: اخیرا شست‌شوی غیرکارشناسی مجسمه فردوسی موجب دو رنگ شدن آن شده است و این در حالی است که این مجسمه ۶۳ سال پیش توسط مرحوم صدیقی ساخته و در میدان فردوسی نصب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این‌که در گذشته مجسمه با روش‌های علمی و زیر نظر کارشناسان مجرب شست‌وشو داده می‌شد، گفت: البته در گذشته مداخلات غیرعلمی نیز انجام شده اما همیشه نظر کارشناسان قالب بوده است و نهایتا با روش‌های علمی شست‌وشو داده شده است.   رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران با بیان این‌که شورای شهر نیز مصوبه‌ای در راستای حفظ آثار فاخر دارد، ادامه داد: از شهرداری تهران می‌خواهم که به صورت عاجل این مساله را رفع کند.   انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: مجسمه فردوسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۹۲۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس جدید فردوسی پور و علی دایی در یک جشن ؛ عجب تیپی هم زدند !

به گزارش پارس نیوز ، تصویری از عادل فردوسی‌پور در کنار علی دایی و همسرش در یک مراسم نسبتا خصوصی منتشر شده است.

  دایی و همسرش به دعوت یکی از دوستان به این مراسم دعوت شدند که فردوسی‌پور هم در آن‌جا حضور داشت و با یکدیگر عکس یادگاری گفتند.

   

دیگر خبرها

  • نحوه کشته شدن معمر قذافی / انفجار مجسمه‌های بودا در بامیان / حال و هوای شانگهای از دهه 30 تا 80 میلادی / اسرای عراقی با پرچم ایران در تهران
  • عکس جدید فردوسی پور و علی دایی در یک جشن ؛ عجب تیپی هم زدند !
  • عکسی خاص از علی دایی و همسرش در کنار عادل فردوسی‌پور
  • برپایی نمایشگاه در خیال در قم
  • گازکشی نشدن برخی از محله‌های روستای بهارستان و دردسرساز شدن آن برای اهالی
  • امضای پیراهن های نوستالژیک توسط عادل فردوسی پور / فیلم
  • تصویری تازه علی دایی و همسرش کنار فردوسی‌پور
  • مجسمه‌های پرجزئياتی که از مغز مداد خلق شده‌اند (+عکس)
  • بزرگ ترین پفک آلبرتا (عکس)
  • چیدمان هنری برای مظلومیت کودکان غزه