Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-20@13:03:18 GMT

۱۵۰ تن کلزا از کشاورزان بروجرد خریداری شد

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۹۲۷۴۸

۱۵۰ تن کلزا از کشاورزان بروجرد خریداری شد

" محمد حسن نوابی" روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پیش بینی می شود امسال ۴۰۰ تن دانه روغنی کلزا از کشاورزان شهرستان بروجرد خریداری شود.

وی با بیان اینکه در بیش از ۲۰۶ هکتار از ارضی کشاورزی شهرستان کلزا کشت شده است، اظهار داشت: هر کیلوگرم دانه روغنی کلزا به قیمت ۲۳ هزار تومان از کشاورزان خریداری می شود که پول کشاورزان ظرف مدت ۲ هفته به حساب آنها واریز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس اداره تعاون روستایی بروجرد با اشاره به اینکه سال گذشته ۴۲۲ تن کلزا از کشاورزان شهرستان بروجرد خریداری شد، بیان کرد: دانه های روغنی خریداری شده از کشاورزان پس از اتمام فصل خرید به کارخانه روغن کشی در استان کرمانشاه تحویل خواهد شد.

نوابی با اشاره به اینکه اتحایه های تعاون روستایی در شهرستان گندم کشاورزان بروجردی را خریداری می‌کنند، اضافه کرد: تعاون روستایی همچنین یک مرکز خرید تضمینی گندم در اشترینان دارد و تاکنون ۲۰ تن گندم از کشاورزان خریداری شده است.

وی ادامه داد: قیمت خرید گندم از کشاورزان ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان می باشد.

برچسب‌ها بروجرد تعاون روستایی لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بروجرد تعاون روستایی لرستان بروجرد تعاون روستایی لرستان تعاون روستایی خریداری شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۹۲۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۳۴ هزار تن آرد خانه پزی در بین روستائیان لرستان

غلامعلی فتحی با اشاره به اینکه سال گذشته ۱۱۰ هزار تن انواع نهاده‌های دامی توسط اتحادیه‌ها و تشکل‌های تحت پوشش شبکه تعاون روستایی استان توزیع شده است، اظهار کرد: همچنین سال گذشته ۶ هزار و ۷۰۰ تن کود شیمیایی آلی، زیستی و ریز مغذی بین کشاورزان توزیع شده است.
به گفته وی سال گذشته ۳ هزار و ۲۲۳ تن انواع بذور اصلاح شده تولید و فرآوری و بین کشاورزان توزیع شد که نسبت به برنامه تعیین شده در ابتدای سال ۱۶۱ درصد رشد داشته است.
مدیر کل تعاون روستایی لرستان گفت: سال گذشته ۱۱ هزار و ۷۹۱ کیلوگرم انواع سموم شیمیایی بین کشاورزان استان توزیع شد که ۱۲۹درصد نسبت به سال گذشته رشد داشته است.
به گفته فتحی سال گذشته ۵۲ میلیون و ۸۸۵ هزار لیتر مواد سوختی از جمله بنزین، نفت، گازوئیل، روغن، گاز طبیعی و مایع همچنین ۳۴ هزار تن آرد خانه پزی بین روستائیان توزیع شد.
وی گفت: سال گذشته ۱۷۰ تن گوشت قرمز منجمد و مرغ منجمد برای تنطیم بازار در ایام پایانی سال تامین و توزیع شد، توزیع گوشت منجمد همچنان ادامه دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • خرید بیش از ۱۶۰ هزار تن گندم در خوزستان
  • پیش بینی برداشت پنج هزار تن دانه روغنی کلزا در شوشتر
  • پیش بینی برداشت پنج هزارتن دانه روغنی کلزا در شوشتر
  • خرید تضمینی ۲۱ هزار تن گندم توسط شبکه تعاون روستایی فارس
  • دو برابر شدن کشت دانه روغنی کلزا در میاندوآب
  • کشت دانه‌روغنی‌کلزا در میاندوآب ۲ برابر شد
  • خرید تضمینی ۲۱ هزار تن گندم در فارس
  • خرید تضمینی بیش از ۲۱ هزار تن گندم توسط شبکه تعاون روستایی فارس
  • تولید بی سابقه کُلزا در شهرستان دهلران
  • توزیع ۳۴ هزار تن آرد خانه پزی در بین روستائیان لرستان