Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سردار کیوان ظهیری روز یکشنبه اظهار کرد: با اجرای یازدهمین مرحله طرح ارتقای امنیت اجتماعی محله محور، در ۶ شهرستان غرب استان تهران در ۷۲ ساعت گذشته با هدف برخورد با کسانی که در فضای مجازی اقدام به فروش موادمخدر، سلاح و مهمات و اشیای غیرمجاز می کنند، ۷۹ دستگاه خودرو و موتورسیکلت مسروقه کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه پس از اقدامات اولیه و شناسایی سارقان، با هماهنگی مقام قضائی با اجرای ۳۲۷ حکم قضائی، ۸۲۵ نفر دستگیر شدند که از بین این دستگیر شده ها، ۳۵۱ نفر سارق و مالخر بودند، یادآورشد: در جریان اجرای این طرح ۱۳ باند بزرگ سرقت منهدم و ۳۸۵ قلم اموال سرقتی کشف شد.

سردار ظهیری افزود: در حوزه فضای مجازی ۳۴ پرونده کشف، ۲۹ نفر دستگیر و ۱۲ فقره پرونده در خصوص اراذل و اوباش و فروش سلاح و مهمات در فضای مجازی شناسایی و کشف شدند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران با اشاره به کشف ۳۸۱ کیلوگرم انواع مواد افیونی اظهارداشت: در جریان اجرای این طرح ۳۱۲ نفر خرده فروش، قاچاقچی و معتاد موادمخدر دستگیر و به مقامات قضائی تحویل داده شدند.

وی با بیان اینکه در اجرای این طرح هفت قبضه سلاح گرم کشف شد، اعلام کرد: کشف ۱۳۴ تیغه سلاح سرد از دیگر دستاوردهای این طرح بود.

این مقام انتظامی به کشف بیش از چهار میلیارد تومان انواع کالای قاچاق  اشاره و خاطرنشان کرد: در این خصوص بیش از ۶ هزار قلم انواع کالای قاچاق کشف و ۱۳ نفر دستگیر شد.

ظهیری همچنین اضافه کرد: دستگیری ۶۵ نفر از مخلان نظم و امنیت عمومی و نزاع های دسته جمعی از سطح ۶ شهرستان غرب استان تهران از دیگر نتایج مهم اجرای این طرح بود.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران در پایان از شهروندان خواست؛ مراقبت بیشتری هنگام خرید از فضای مجازی کنند و در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع رسانی کنند.

کشف۱۱ دستگاه ماینر در اسلامشهر 

سرهنگ علی آقا کارخانه فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر از کشف ۱۱ دستگاه ماینر استخراج ارز دیجیتال بیت کوئین به ارزش تقریبی ۹ میلیارد ریال تومان خبر داد.  

وی افزود: با دریافت خبری مبنی بر استفاده غیرمجاز از دستگاه ماینر استخراج ارز دیجیتال در اسلامشهر، بررسی و رسیدگی موضوع در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

کارخانه اضافه کرد: ماموران انتظامی با رصد اطلاعاتی و هماهنگی به عمل آمده با مقام قضایی موفق شدند محل را شناسایی و در بازرسی به عمل آمده ۱۱ دستگاه ماینر استخراج ارز دیجیتال را به ارزش تقریبی ۹ میلیارد ریال کشف کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر گفت: در این رابطه یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

وی از شهروندان درخواست کرد؛ هرگونه موارد مشکوک را از طریق سامانه ۱۱۰ با فوریت های پلیسی در میان بگذارند.

گفتنی است؛ با هماهنگی انجام شده تمامی متهمان دستگیر شده به مقامات قضائی تحویل داده شدند.

برچسب‌ها رمز ارز اسلامشهر فرماندهی نیروی انتظامی غرب استان تهران شهرستان شهریار ماینینگ

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رمز ارز اسلامشهر فرماندهی نیروی انتظامی غرب استان تهران رمز ارز اسلامشهر فرماندهی نیروی انتظامی غرب استان تهران شهرستان شهریار ماینینگ فرمانده انتظامی غرب استان تهران اجرای این طرح دستگاه ماینر فضای مجازی دستگیر شد کشف شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۹۲۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نفت کوره قاچاق در هامون کشف شد

سرهنگ حسینعلی کریمی امین اظهار کرد: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز،مأموران این پلیس، حین کنترل خودرو های عبوری در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان هامون به ۲ دستگاه تریلی کشنده مشکوک و جهت بررسی آن‌ها را متوقف کردند.

وی افزود: مأموران ضمن هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی به بازرسی از این خودرو پرداخته و موفق به کشف ۵۰ هزار لیتر فراورده های نفتی ( نفت کوره ) قاچاق که فاقد هرگونه مدارک قانونی و معتبر گمرکی بود شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی سیستان و بلوچستان با اشاره به دستگیری یک نفر و توقیف ۲ دستگاه کامیون تریلی کشنده در این رابطه تصریح کرد: کارشناسان مربوطه ارزش محموله مکشوفه را ۲۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

لاستیک های قاچاق به مقصد نرسید

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان نیز از توقیف یک دستگاه کامیون و کشف ۲۰۲ حلقه لاستیک قاچاق به ارزش تقریبی ۴۰ میلیارد ریال در شهرستان نیمروز خبر داد.

سردار دوستعلی جلیلیان اظهار کرد: ماموران ایست و بازرسی سفیدآبه ، حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: با هماهنگی های لازم قضائی در بازرسی از این خودرو ۲۰۲ حلقه لاستیک خارجی کامیون که قاچاق و فاقد مجوز بوده کشف شد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به دستگیری یک نفر متخلف در این رابطه بیان کرد: کارشناسان ارزش محموله کشف شده را به ارزش تقریبی ۴۰ میلیارد ریال اعلام کردند.

وی خاطر نشان کرد: قاچاق کالا به تولیدات داخلی کشور ضربه می‌زند و شهروندان هرگونه اخبار در خصوص کالای قاچاق را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • نفت کوره قاچاق در هامون کشف شد
  • کشف کالاهای قاچاق و توقیف ۵ دستگاه خودروی شوتی
  • کشف کالاي قاچاق به ارزش ۳ ميليارد ريال در بروجن
  • کشف ۴۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در لرستان
  • کشف کالای قاچاق در دهلران
  • توقیف سه میلیارد ریال کالای قاچاق
  • کشف ۱۰ میلیارد ریالی کالای قاچاق در دهلران
  • کشف خودرو پخش کالای قاچاق در بیجار
  • خودرو پخش کالای قاچاق در بیجار دستگیر شد
  • کشف احتکار مواد غذایی به ارزش ۱۸۱ میلیارد ریال در قم