Web Analytics Made Easy - Statcounter

اتحادیه جهانی کشتی گزارشی درباره قهرمانی سال 2015 تیم ملی کشتی آزاد ایران منتشر کرده است

اتحادیه جهانی کشتی فلش بکی به گذشته زده است.

به گزارش طرفداری، اتحادیه جهانی کشتی در گزارشات خود اشاره‌ای به قهرمانی کشتی آزاد کشورمان در جام جهانی 2015 لاس‌وگاس و برتری کشتی‌گیران ایران مقابل آمریکا داشته است. 

در این گزارش آمده است:

حسن رحیمی با برد یک امتیازی خود مقابل تونی راموس از آمریکا در فینال جام جهانی 2015 لس آنجلس به ایران کمک کرد تا یک بر صفر پیش بیفتد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نقطه عطف مسابقه وزن 57 کیلوگرم در تایم دوم رقم خورد، زمانی که رحیمی و راموس امتیازات زیادی را مبادله کردند. پس از اینکه قهرمان ایران با نتیجه 4 بر 3 روی اسکوربورد پیش افتاد راموس در معرض خطر قرار گرفت و تلاش کرد تا این اختلاف را کمتر کند اما این چالش به سود رحیمی رقم خورد و قهرمان جهان 5-3 پیش افتاد. 

یک دقیقه مانده به پایان مسابقه، رحیمی با اخطارهایی که گرفت باعث شد اختلافش با حریف آمریکایی کمتر شود اما باز هم این کشتی‌گیر ایرانی 6 بر 5 جلو بود. در حالی که کمتر از 30 ثانیه به پایان مسابقه باقی مانده بود، رحیمی توانست راموس را از زمین خارج کرده و یک امتیاز کسب کند. او در این مسابقه پیروز شد و در نهایت ایران با نتیجه 5 بر 3 و برتری مقابل آمریکا قهرمان جهان شد.

نتایج کشتی‌گیران در فینال به شرح زیر است:

57 کیلو: حسن رحیمی 6 - راموس 5

61 کیلو: بهنام احسان‌پور 9- کولمن اسکات 7

65 کیلو: برنت متکال 3 - مسعود اسماعیل‌پور یک

70 کیلوگرم: حسن یزدانی 3 - نیک مارابل یک

74 کیلو: جردن باروز 10 - مرتضی رضایی صفر

86 کیلو: میثم مصطفی جوکار 12 - کلایتون فوستر 2

97 کیلو: جیک وارنر 3 - محمدحسین محمدیان 3

125 کیلو: کمیل قاسمی 3 - زک ری یک

به گزارش فارس، جام جهانی کشتی آزاد در سال 2015 به صورت گروهی برگزار شد که تیم ملی ایران با آذربایجان، بلاروس و ترکیه همگروه بود که موفق شد با برتری مقابل حریفان راهی فینال شود. آمریکا نیز با شکست روسیه، مغولستان و کوبا، حریف کشورمان در فینال شد.

اخبار داغ 

اولین حضور سیدجلال حسینی در تمرینات پرسپولیس / عکس بهترین خط دفاع تاریخ لیگ در آستانه فروپاشی! بزرگترین قراردادهای اسپانسرینگ روی پیراهن در بین باشگاه های اروپایی؛ رئال مادرید در صدر رقابت فرنکی دی یونگ و ارلینگ هالند بر سر خانه سولسشر

منبع: طرفداری

کلیدواژه: اتحادیه جهانی کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۹۲۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عجیب و باورنکردنی؛ دیوید تیلور از المپیک پاریس حذف شد

قهرمان سه دوره مسابقات جهانی کشتی آزاد و همچنین قهرمان وزن ۸۶ کیلوگرم المپیک توکیو که گربه سیاه حسن یزدانی، قهرمان بزرگ کشتی ایران محسوب می‌شود، با قوانینی که فدراسیون کشتی آمریکا وضع کرده بود، در فینال ایکس یا همان فینال انتخابی تیم ملی کشتی آزاد آمریکا برای حضور در المپیک برابر آرون بروکس ایستاد، کشتی‌گیری که در نیمه نهایی به سختی و با اختلاف یک امتیاز از سد زاهید والنسیا گذشت.

اما دیوید تیلور که مستقیما در فینال حاضر بود، عصر شنبه برابر این رقیب نه‌چندان شناخته شده و تقریبا بدون عنوان قرار گرفت و در حالى‌که به نظر می‌رسید تیلور کار راحتی برای به‌دست آوردن دوبنده تیم ملی آمریکا در المپیک ۲۰۲۴ پاریس داشته باشد، در مبارزه اول اتفاق عجیب و دور از انتظارى رخ داد. در این مبارزه تیلور ۴ بر یک شکست خورد و شوک بزرگی را متحمل شد

تیلور که می‌دانست باید دو بار حریف خود را در فینال شکست دهد تا حضور خود در پاریس را نهایی کند، بعد از چند ساعت (بامداد امروز به وقت تهران) برای بار دوم مقابل بروکس مبارزه کرد. به نظر می‌رسید جادوگر آمریکایی این‌بار با شیوه متفاوتی وارد تشک شود و بتواند حریفش را شکست دهد، اما بازهم بروکس که گویا به خوبی تیلور را آنالیز کرده بود، توانست برنده کشتی لقب بگیرد و بدون اینکه فنی از قهرمان بلامنازع ۸۶ کیلوگرم جهان در سال‌های اخیر بخورد، با نتیجه ۳ بر یک دستش به‌عنوان برنده بالا برود

بدین ترتیب یکی از اتفاقات عجیب و باورنکردنی و مهم نه تنها برای کشتی آمریکا بلکه برای کشتی ایران رخ داد و دیوید تیلور در المپیک پاریس جای خود را به آرون بروکس داد. حالا شاید حسن یزدانی با خیالی آسوده‌تر بتواند برای دومین طلای المپیک خود گام بردارد، چون گویا دوران امپراطوری تیلور در این وزن به پایان رسیده است

منبع: ورزش سه

tags # دیوید تیلور ، حسن یزدانی سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • نقره داغ تیم داوری کشتی جنجالی در باکو؛ چی چی اوغلو از المپیک محروم شد
  • نقره‌داغ تیم داوری مبارزه جنجالی کشتی در باکو/ چی چی اوغلو از المپیک محروم شد
  • داوران معروف UWW محروم شدند، برنده کشتی جنجالی عوض نشد
  • بازتاب موفقیت شاگردان رنگرز در UWW؛ ایران اولین تیم کامل
  • بازتاب موفقیت شاگردان رنگرز در UWW؛ ایران اولین تیمِ کامل
  • یزدانی تغییر وزن می‌دهد؟ تصمیم کشتی‌گیر ملی پوش ایران
  • تمجید اتحادیه جهانی کشتی از شاگردان رنگرز
  • سهمیه‌های کشتی به ۱۱رسید؛ کشتی ایران با یک مسافر در استانبول
  • راز شکست تیلور از زبان بروکس
  • عجیب و باورنکردنی؛ دیوید تیلور از المپیک پاریس حذف شد