Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده اتاق بازرگانی هرمزگان در غرب گفت: فعالان اقتصادی در کنار مردم سایه خوش هستند و کمک های فعالان اقتصادی به مردم این روستا ادامه خواهد یافت.

به گزارش خبرگزاری برنا از هرمزگان ، بدر دریابان در حاشیه بازدید از روستای زلزله زده سایه خوش ، عنوان کرد : فعالان اقتصادی از همان ساعت اول این حادثه اقدامات لازم برای کمک به مردم زلزله زده سایه خوش را آغاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دریابان، افزود: با همت اتاق بازرگانی هرمزگان و حمایت های ویژه ریاست اتاق اعتبار خرید 12 کانکس در همان ساعت اولیه صبح اختصاص یافت که ظرف دو روز آینده این 12 کانکس به مردم زلزله زده روستای سایه خوش اهدا خواهد شد.

عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگان هرمزگان، بیان داشت : فعالان اقتصادی ثابت کرده اند که در تمام برهه های حساس کشور در کنار مردم بوده اند و از هیچ کمکی برای بهتر شدن وضعیت دریغ نکرده اند  و امید می رود مردم سایه خوش با همدلی و همراهی مسئولان و کمک های مردمی و فعالان اقتصادی هر چه زوتر به روال عادی زندگی خود بازگردند.

انتهای پیام 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: زلزله زده برنا هرمزگان سایه خوش اتاق بازرگانی غرب فعالان اقتصادی سایه خوش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۹۲۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمای شگفت‌انگیز ماه از ایستگاه فضایی

به گزارش تابناک، همانطور که از ایستگاه فضایی دیده می‌شود، ماه به فاز چهارم خود رسیده است و در این لحظه درست مقابل اقیانوس اطلس جنوبی قرار می‌گیرد. این رویداد برای دانشمندان و علاقه‌مندان بسیار خاص است؛ چرا که ماه در ساعات اولیه ششم فروردین توسط زمین گرفته شد و بعد از آن در بیستم فرودین خورشید گرفتگی رخ خواهد داد.

 
این عکس از ایستگاه فضایی بین‌المللی و از ماه زمانی گرفته شد که ماهواره به فاز چهارم خود رسید. این حالت حدود یک هفته پس از ماه جدید و یک هفته قبل از کامل شدن ماه رخ می‌دهد.در واقع دوشنبه ششم فروردین اولین «فصل خسوف» در سال 2024 آغاز شد؛ در واقع در یکی از دو دوره 35 روزه هر سال که ممکن است ماه گرفتگی و خورشید گرفتگی رخ دهد که به آن فصل خسوف گفته می‌شود.

 

در ساعات اولیه ششم فروردین، ماه کامل شد و در مقابل زمین در یک راستا قرار گرفت، هر چند این یک هم ترازی کامل نبود. اگر چنین بود، یک ماه گرفتگی کامل رخ می‌داد که به آن ماه خونی نیز می‌گویند. درعوض، این یک ماه گرفتگی نیمه شبانه بود که طی آن ماه تنها در سایه بیرونی زمین، یعنی نیم سایه آن، حرکت می‌کند. در طول این رویداد که بین ساعت 12:53 و 5:32 بامداد به وقت شرقی رخ داد، طبق زمان و تاریخ، اوج آن در ساعت 3:12 بامداد به وقت شرقی بود که لبه سایه زمین در حال در راستای سطح ماه دیده شد.

اگر تماشای این رویداد را از دست دادید، هنوز یک خورشید گرفتگی مانده است که در انتهای مدار فعلی ماه رخ می‌دهد. روز دوشنبه بیستم فروردین، ماه جدید که در این ماه به عنوان ماه صورتی نیز شناخته می‌شود کاملاً با خورشید و زمین همسو خواهد شد و باعث خورشید گرفتگی مرکزی می‌شود. بر اساس تحقیقات جدید ناسا، به طور متوسط هر 366 سال دو بار در یک مکان اتفاق می‌افتد.

منبع: livescience

دیگر خبرها

  • فعالان قرآنی عمل به قرآن را ترویج کنند
  • مشارکت مردم در تولید، چگونه؟| آرمان خالقی
  • لزوم تشکیل اتاق فکر با مشارکت مردم برای اجرایی و عملیاتی کردن فرمان رهبر معظم انقلاب در باب جهش تولید 
  • دولت حضور بخش خصوصی خالص در عرصه‌های اقتصادی را تسهیل کند
  • بیگانی : پیش بینی بازاری داغ برای فعالان بورس در تابستان 1403 / صندوقهای طلا، کالا و بعضی سهامی، برندگان سال 1402 بازار سرمایه / حضور ترامپ در انتخابات تمام بازارهای مالی ایران را تحت تاثیر قرار می دهد
  • ناکامی آملی لاریجانی و قالیباف در سال ۱۴۰۲ /دولتِ رئیسی «نمره تجدیدی» گرفت /زلزله یا انتخابات ۱۱ اسفند؟!
  • صدای پای هوش مصنوعی در دادگاه‌ها/ سایه جعل نرم‌افزاری بر پرونده‌های حقوقی
  • نمای شگفت‌انگیز ماه از ایستگاه فضایی
  • آخرین وضعیت تفحص از شستا و اتاق بازرگانی در مجلس
  • تشکیل اتاق فکربا مشارکت مردم برای اجرایی کردن جهش تولید