Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی والیبال عملکرد تیم ملی در لیگ ملت‌ها را مثبت ارزیابی کرد و گفت: فکر می‌کنم به تدریج وضعیت تیم بهتر شود اما به هر حال در لیگ ملت‌ها تمام تیم‌ها نوسان دارند و بازیکنان جوان ما هم در حال تجربه‌اندوزی هستند.

محمد ترکاشوند در گفت‌وگو با ایران اکونومیست به عملکرد تیم ملی والیبال ایران در لیگ ملت‌ها اشاره و بیان کرد: شرایط تیم رفته رفته بهتر شده است و هفته دوم شرایط بهتری داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مجموع فکر می‌کنم به تدریج وضعیت تیم بهتر شود اما به هر حال در لیگ ملت‌ها تمام تیم‌ها نوسان دارند و بازیکنان جوان ما هم در حال تجربه‌اندوزی هستند. راهی طولانی دارند و باید سعی کنند بیشترین تجربه و دستاورد را از این رقابت‌ها داشته باشند تا در آینده به دردشان بخورد.

او یکی از نقاط ضعف تیم ملی را دریافت دانست و گفت: وقتی دریافت خوب نباشد، دست پاسور تیم هم بسته می‌شود. باید سعی کنیم دریافت و سرویس‌های خوبی داشته باشیم چون در این صورت قابلیت‌ها و توانایی پاسور ما هم بالاتر می‌رود. باید سرویس‌های هدفمند بزنیم و شاید نیاز به سرویس‌های ریسکی باشد تا برنامه تیم حریف را مختل کنیم.

این مربی والیبال در پاسخ به این سوال که آیا وادی توانسته نقش سعید معروف را در تیم به خوبی ایفا کند، بیان کرد: اسم سعید معروف بار روانی زیادی روی بازیکن به وجود می‌آورد، حالا وادی باشد یا بازیکنی دیگر فرق ندارد. این بستگی به بازیکن دارد که بتواند این بار روانی را تحمل کند. اگر کار خود را راحت انجام بدهد، می‌تواند موفق باشد اما اگر این بار روانی فشار بیاورد مسلما نمی‌تواند توانایی‌های خود را به نمایش بگذارد. وادی به دلیل اینکه سن و سال و تجربه بیشتری نسبت به سایر پاسورها دارد، بازی به بازی بهتر می‌شود. اوج او در بازی با آمریکا بود که بی‌نقص کارکرد.

ترکاشوند در مورد دیدارهای هفته سوم ایران در لیگ ملت‌ها که از چهاردهم تیرماه آغاز می‌شود، گفت: هر هفته شرایط خاص خود را دارد به هر حال بازیکنان یک ماه از خانه و زندگی دور هستند، هر هفته به یک کشور می‌روند و بعد مسافت و تغییر ساعت‌ها را تجربه می‌کنند که همه این موارد می‌تواند روی آنها تاثیر بگذارد. می‌توانیم همان‌طور که آمریکا و کانادا را شکست دادیم، این هفته هم دو تیم را شکست بدهیم، یعنی با ۶ برد و ۶ باخت بد کار نکرده‌ایم.

برنامه تیم ملی والیبال در هفته سوم لیگ ملت‌ها به شرح زیر است:

سه‌شنبه، ۱۴ تیر، ۱۷ و ۳۰ دقیقه: ایران _ لهستان

پنجشنبه، ‌۱۶ تیر، ۹ و ۳۰ دقیقه صبح: ایران _ صربستان

شنبه، ‌۱۸ تیر، ۹ و ۳۰ دقیقه صبح: ایتالیا _ ایران

یکشنبه، ۱۹ تیر، ۹ و ۳۰ دقیقه صبح: اسلوونی _ ایران

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: تیم ملی والیبال ایران ، لیگ ملت‌های والیبال 2022 ، والیبال ، محمد ترکاشوند

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: تیم ملی والیبال ایران لیگ ملت های والیبال 2022 والیبال محمد ترکاشوند لیگ ملت ها ۳۰ دقیقه تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۹۲۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرترافیک‌ترین پست تیم ملی: دردسر شیرین پائز

به گزارش "ورزش سه"، بدون شک تیم ملی والیبال ایران در پست سرعتی زن هیچ گونه کمبودی را احساس نمی کند. ۱۰ سرعتی زن که همه آنها جز توخته که تازه دوران محرومیتش تمام شده، ستاره تیم هایشان بوده اند و هر یک می توانند کاندیدای حضور در لیست تیم ملی برای هر هفته در لیگ ملتهای والیبال باشند.

از بین سرعتی زن های دعوت شده سید محمد موسوی، علی اصغر مجرد، علی شفیعی، محمد ولی زاده، مهدی جلوه برای قرارگیری در ترکیب ثابت رقابت تنگاتنگی خواهند داشت. در این برهه از تاریخ تیم ملی والیبال ایران در پست سرعتی زن نیز شاهد یکی از پر ترافیک ترین پست ها هستیم که موریسیو موتا پائز باید خوشحال باشد که در چنین زمانی هدایت تیم ملی والیبال ایران را بر عهده گرفته است.

حالا همه منتظر هستند تا ببینند دو سرعتی زن اول تیم ملی والیبال ایران در بازی نخست مقابل صربستان چه کسانی هستند، اگر نفر اول سید محمد موسوی است، نفر دوم چه کسی خواهد بود؟

دیگر خبرها

  • «مبینا رستمی» والیبالیست کیست و چرا عذرخواهی کرد؟
  • سرمربی تیم ملی والیبال ایران در کره تیم گرفت!
  • تیم پائز، نایب قهرمان لیگ والیبال اوکراین شد
  • میرحسینی: نیاز تیم ملی والیبال،‌ مدیریت بازیکنان است
  • خداخافظی یکی از بازماندگان نسل طلایی ایران
  • والیبال ساحلی ایران نایب قهرمان آسیا شد!
  • والیبال ساحلی ایران نایب قهرمان شد
  • یک ماه و سومین مدال: این والیبال است
  • خداحافظی یک بازیکن از نسل طلایی ایران | ملی‌پوش سابق مربی می‌شود
  • پرترافیک‌ترین پست تیم ملی: دردسر شیرین پائز