Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با همکاری حوزه هنری استان خوزستان، شرکت بهره‌برداری راه‌آهن شهری تهران و حومه و مجموعه روایت جهاد، نمایشگاه «آبادان روایت همدلی» را با نمایش آثاری با موضوع ساختمان متروپل آبادان برپا می‌کند.

به گزارش ایران اکونومیست، سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با همکاری حوزه هنری استان خوزستان، شرکت بهره‌برداری راه‌آهن شهری تهران و حومه و مجموعه روایت جهاد، نمایشگاه «آبادان روایت همدلی» را از ۱۳ تا ۲۱ تیرماه با نمایش آثاری با موضوع ساختمان متروپل آبادان برپا می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نمایشگاه همزمان با چهلمین روز درگذشت جان‌باختگان حادثه ریزش ساختمان متروپل و با هدف همدردی با مردم داغدار آبادان در ایوان انتظار میدان ولی‌عصر(عج) برپا می‌شود و شامل ۳۰ عکس و ۱۰ اثر گرافیکی از عکاسان و هنرمندانی از خوزستان، قزوین، تهران و بوشهر است.  

در این نمایشگاه آثار ثبت‌شده عکاسان خوزستانی علی معرف، مرتضی یاقوتی و محمد آهنگر در روزهای سخت آواربرداری از ساختمان فروریخته متروپل آبادان به نمایش درمی‌آید. آثار گرافیکی به نمایش در آمده نیز در قالب پوستر توسط هنرمندانی از استان‌های خوزستان، قزوین، تهران و بوشهر خلق شده است.
 
اسماعیل قائدی، سعید روئین‌تن، بهنام شیرمحمدی، محمد ترک، محمدرضا دوست‌محمدی، یاسر باغداری، زهرا دباغ، حدیث کاظم‌پور، زهرا صابری و مریم دباغ هنرمندانی هستند که پوسترهایشان در این نمایشگاه به نمایش درمی‌آید.

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: ساختمان متروپل ، آثاری درباره ساختمان متروپل آبادان

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: ساختمان متروپل ساختمان متروپل آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۹۲۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوی پایدار در آبادان و خرمشهر

محمد سبزه زاری مدیر سازمان هواشناسی خوزستان گفت: آسمان امروز آبادان و خرمشهر ابری است و دمای هوا در این شهر‌ها روی نقشه هواشناسی ۱۸ درجه را نشان می‌دهد.

به گفته مدیر سازمان هواشناسی خوزستان در حال حاضر نم نسبی هوا ۶۳ درصد و دید افقی بیش از ۱۰ کیلومتر است.

او گفت: بیشترین دمای ثبت شده در آبادان و خرمشهر طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۱ درجه و کمترین دما در این مدت زمانی ۱۲ درجه گزارش شده است.

این مسئول گفت: سرعت وزش باد در آبادان و خرمشهر ۲ متر بر ثانیه و هفت کیلومتر بر ساعت است.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • تئاتر و نقش آن در بالا بردن توانایی فردی در کودکان
  • برپایی نمایشگاه «قرآن و عترت» در مجتمع شهید آوینی قم
  • افزایش دمای هوا در جنوب غرب خوزستان
  • نخستین جشنواره فرهنگی و هنری «آبادان» برگزار می‌شود
  • هنرهای نمایشی زاهدان، زنده اما کم‌رمق است
  • برپایی نمایشگاه قرآنی معرق و نازک کاری در سنندج
  • برپایی نمایشگاه نقاشی کودکان اُتیسم در کاشان 
  • افتتاح نمایشگاه «ماه نگاره‌های آسمانی» در نگارستان امام خمینی(س) اصفهان+تصاویر
  • جوی پایدار در آبادان و خرمشهر
  • از مشق متفاوت ۲ هنرمند تا نقاشی که از نقش پدرانه‌اش مایه گذاشت