Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از گرمسار، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان پیش از ظهر امروز در همایش تقدیر از واحدهای صنعتی و معدنی شهرستان‌های گرمسار و آرادان اظهار کرد: سمنان به معنای واقعی یک استان صنعتی است و شهرستان‌های گرمسار و آرادان نیز همچون سایر شهرستان‌ها از بخش صنعت استان سهم و نقش مطلوبی دارند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۶۵۰ واحد معدنی در استان سمنان فعال است، تأکید کرد: شما صنعتگران، فرماندهان خط مقدم مبارزه با جنگ اقتصادی هستید و ما نیز خود را مکلف به حمایت از واحدهای صنعتی و تولیدی می‌دانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار سمنان گفت: حمایت از واحدهای تولیدی استان سمنان و به‌کارگیری اقدامات در راستای ارتقای این واحدها به‌منظور تقویت تولید و فرصت‌های شغلی، از اولویت‌های اصلی و جدی در دستور کار است.

هاشمی افزود: امیدواریم در مسیر تحقق شعار سال، بهترین تلاش و کوشش خود را به کار گرفته و همچون گذشته در این مسیر به توفیقات مطلوب دست یابید.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون بالغ‌بر ۴۰ واحد تولیدی ۱۰۰ درصد راکد استان سمنان با اقدامات صورت‌گرفته به‌طور مجدد به چرخه تولید بازگشت که زمینه ارتقای صنعت و تولید و فرصت‌های شغلی در استان را فراهم ساخته است.

استاندار سمنان عنوان کرد: در ۶ ماه دوم سال ۱۴۰۰، بالغ‌بر ۱۴.۴ تسهیلات کل کشور در اختیار واحدهای صنعتی استان سمنان قرار گرفته است.

هاشمی بیان کرد: از زمان حضور در استان سمنان اجازه تعطیلی هیچ واحد تولیدی را ندادیم و از این پس نیز در این مسیر گام برخواهیم داشت.

وی تصریح کرد: ما به دنبال ارتقا و تقویت واحدهای تولیدی کم‌آب‌بر در استان سمنان هستیم و در جهت حمایت از واحدهای صنعتی نیز در راستای تأمین آب، اقدامات در دستور کار است.

استاندار سمنان خاطرنشان کرد: همان‌گونه که بانک‌های عامل در راستای تقویت واحدهای صنعتی در خدمت تولید و صنعت استان هستند، این تعامل دوسویه بوده و این ارتباط از سوی واحدهای تولیدی نیز تقویت شود.

انتهای پیام/2568/س/

منبع: فارس

کلیدواژه: استاندار سمنان سیدمحمدرضا هاشمی واحدهای تولیدی استان سمنان واحد تولیدی راکد بازگشت به چرخه تولید صنایع سمنان استاندار سمنان واحدهای صنعتی استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۹۲۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک به رفع مشکل واحدهای تولیدی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز گلستان، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت: در جلسه کارگروه رفع موانع تولید گلستان مشکلات این واحد‌ها بررسی و موانع تولید آنها مشخص و برای رفع این مشکلات تصمیم گیری شد.

درویشعلی حسن زاده گفت: مشکلات این واحد‌های تولیدی مربوط به بانک کشاورزی، شرکت توزیع نیروی برق و سازمان جهاد کشاورزی استان بود که با همکاری نمایندگان دستگاه‌های اجرایی مرتبط برای رفع موانع تولید این واحد‌ها تصمیم لازم گرفته شد.

دیگر خبرها

  • افزایش تخصیص ارز به واحدهای تولیدی اردبیل
  • احیاء یک واحد تولیدی راکد بعد از ۱۰ سال
  • کمک به رفع مشکل واحدهای تولیدی
  • ۱۱۱ هکتار به اراضی صنعتی در دشتستان تخصیص یافت
  • صادرات ۹ میلیارد دلاری استان تهران
  • یک واحد تولیدی راکد بعد از ۱۰ سال در دشتستان احیا شد
  • سهم ۱۷ درصدی تهران از صادرات کشور/ ۲۰۰ واحد راکد احیا شد
  • ابتکار جدید یک هسته فناور در سوددهی واحدهای صنعتی
  • بازگشت ۴ هزار واحد تولیدی به چرخه صنعت
  • بررسی مشکلات چند واحد تولیدی در شهرک صنعتی بوکان