Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-19@23:19:49 GMT

مداح: تمایلم به ادامه همکاری کم شده است

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۹۲۹۹۰

مداح: تمایلم به ادامه همکاری کم شده است

سرمربی تیم ملی تکواندو بانوان نیامده شاگردانش را بر بام آسیا نشاند. مینو مداح بعد از دوری ۶ ساله در بازگشت به خانه تاریخ‌سازی کرد و برای اولین بار تیم ملی تکواندو بانوان را قهرمان قاره آسیا کرد.

روزنامه ایران: این درحالی است که‌ هادی ساعی رئیس فدراسیون، به رغم نتایج درخشان مداح، نام بیژن مقانلو سرمربی تیم ملی مردان را به عنوان فنی‌ترین مربی به کمیته برگزاری مسابقات اعلام کرد تا مداح ناراحت شده و سالن مسابقات را ترک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مداح در گفت‌وگو با خبرنگار «ایران»، به قهرمانی تیمش در مسابقات قهرمانی آسیا اشاره کرد: «در بدو ورودم به تیم ملی، دختران ملی‌پوش تقریباً یک ماه و نیم بدون تمرین بودند و بابت این موضوع قبل از اعزام به مسابقات، قولی بابت مدال نداده بودم.

ما تا مسابقات قهرمانی آسیا فرصت کوتاهی داشتیم و در این مدت سعی کردیم از تمام پتانسیل‌هایمان  استفاده کنیم، در این بین از کمک‌های ساعی و زارع و دکتر بهرام نژاد بدنسازمان هم استفاده کردیم و فشار تمرینی ۵-۶ ماهه‌ای را البته کاملاً اصولی در ۲ ماه به ملی‌پوشان وارد کردیم تا عقب‌افتادگی‌شان جبران شود و همین باعث شد تا دختران‌مان در روز مسابقه در بهترین حالت بدنی‌شان باشند.» او حسش بعد قهرمانی در این مسابقات را وصف نشدنی می‌‌داند: «قطعاً حسی که تجربه کردم وصف شدنی است، لحظه به ثمر نشستن زحمات ‌و خوشحالی مردم قابل توصیف نیست.

در این مدت ما انرژی خیلی خوبی از مردم گرفتیم و خدا را شکر می‌‌کنم که در این شرایط توانستیم دل ملت را شاد کنیم. من و کادرم بلافاصله بعد از اتمام مسابقات ملی‌پوشان را جمع کردیم و با آنها صحبت کردیم که این مسابقه با پایین آمدن از سکو تمام شد و حالا باید برای سکوی مسابقات بعد خودمان را آماده کنیم.» سرمربی تیم ملی تکواندو زنان معتقد است مسابقات قهرمانی آسیا در سطح بالایی برگزار شد: «در مسابقات قهرمانی آسیا تمام تیم‌ها با حداکثر پتانسیل شرکت می‌‌کنند تا قهرمان قاره خودشان شوند. حالا از شانس خوب یا بد ما بعضی از تیم‌های صاحب نام دنیا در آسیا حضور دارند و حتی در این مسابقات شاهد بودیم که ورزشکاران به نام و قهرمان المپیکی مثل پانیپاک تایلندی قبل از فینال شکست خورد تا ناکام بماند.»


نکته قابل توجه اینکه سرمربی تیم‌های مردان و زنان در کشورهای دیگر برعهده یک نفر است و تنها ایران برای دو بخش، دو سرمربی دارد. در این شرایط به رغم نتایج درخشان تیم مداح،‌ هادی ساعی نام بیژن مقانلو سرمربی تیم ملی مردان را که در این مسابقات پنجم شدند  به عنوان فنی‌ترین مربی به کمیته برگزاری مسابقات اعلام کرد. این موضوع باعث ناراحتی مداح و ترک سالن شد. حالا درباره این موضوع می‌‌گوید: «لحظه اعلام فنی‌ترین مربیان، منتظر شنیدن اسمم بودم که متأسفانه بعد از اعلام اسامی تعجب کردم.

ساعی و کمیته برگزاری مسابقات این تصمیم را گرفته بودند و من هم اعتراض خودم را اعلام کرده و به احترام حقوق خودم و بانوان همان لحظه سالن مسابقات را ترک کردم. من احترام زیادی برای ساعی قائل هستم، او اسطوره تکرار نشدنی تکواندو است و من سرمربیگری تیم ملی را به احترام خود او قبول کردم اما با این تصمیم متأسف شدم. تیم ملی تکواندو زنان برای اولین بار قهرمان آسیا شد و در چنین شرایطی توقع داشتم حمایت بیشتری از ما شود و ‌همه پیشرفت تکواندو بانوان را ببینند اما متأسفانه این اتفاق نیفتاد و من هم بعد از توضیحاتی که انجام شد، قانع نشدم و دلایل این تصمیم را نپذیرفتم.» او نارضایتی‌اش را از این اتفاق علنی کرد: «با این اتفاق تمایلم به ادامه همکاری با تیم ملی بانوان کم شده و باید ببینم چه اتفاقی می‌‌افتد. در دو سه روز آینده تصمیمی می‌‌گیرم که به نفع خودم و تیم ملی باشد.»

انتهای پیام/

 

 

 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: مسابقات قهرمانی آسیا تیم ملی تکواندو سرمربی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۹۲۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدال برنز ملی‌پوش کایاک ایران در قهرمانی آسیا

به گزارش قدس آنلاین، در دومین روز مسابقات قایقرانی آب‌های آرام قهرمانی آسیا، نماینده ایران در کایاک ۲۰۰ متر مردان مدال برنز گرفت.

علی آقامیرزایی در مرحله فینال کایاک یک‌نفره ۲۰۰ متر قهرمانی آسیا با زمان ۳۹ ثانیه و ۵۳ صدم ثانیه در جایگاه سوم قرار گرفت. 

نمایندگان کره‌جنوبی و ازبکستان اول و دوم شدند. 

ماده کایاک یک نفره ۲۰۰ متر المپیکی نیست. 

مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک به میزبانی ژاپن در حال برگزاری است. 

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • ملی‌پوش کایاک ایران در قهرمانی آسیا برنزی شد
  • مدال برنز ملی‌پوش کایاک ایران در قهرمانی آسیا
  • تعویق مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا در کیش
  • مداح: نباید برای کیانی فشار روانی ایجاد شود
  • سرمربی رم در فصل آینده مشخص شد؛ سردار آزمون دوباره شاگرد این مربی می‌شود؟
  • سرمربی رم در فصل آینده مشخص شد
  • مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا به تعویق افتاد
  • لغو مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا در کیش به دلیل سیل
  • مسابقات مچ‌اندازی قهرمانی آسیا در جزیره کیش به تعویق افتاد
  • لغو پرواز تیم ملی جودو به مسابقات قهرمانی آسیا