Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-24@18:04:34 GMT

تیراندازی در تگزاس ۶ کشته و زخمی به جای گذاشت

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۹۳۰۴۲

تیراندازی در تگزاس ۶ کشته و زخمی به جای گذاشت

بر اثر تیراندازی در تگزاس آمریکا ۲ نفر کشته و ۴ تن دیگر از جمله ۳ افسر پلیس زخمی شدند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، شب گذشته بر اثر تیراندازی در منطقه هالتوم تگزاس در آمریکا 2 نفر کشته و 4 تن دیگر از جمله 3 افسر پلیس زخمی شدند.

سخنگوی پلیس شهر هالتوم اعلام کرد در پی تیراندازی یک فرد به سوی مرد و زنی در داخل خانه شان، هر دو کشته شده و 3 افسر پلیس نیز در تبادل آتش برای دستگیری مهاجم زخمی شدند که حال هر سه آنها خوب گزارش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس این گزارش، پلیس جسد زن قربانی را داخل خانه و پیکر مرد قربانی را بیرون از خانه پیدا کرد و در نهایت و پس از یک تعقیب و گریز طولانی، جسد فرد مهاجم را نیز در حالی که به سر خود شلیک کرده و خود را کشته بود، کمتر از یک مایلی صحنه حادثه پیدا کرد.

یکی دیگر از مجروحان حادثه که زنی بود که با پلیس تماس گرفته بود تا حادثه را اطلاع دهد، از ناحیه پا مورد اصابت گلوله قرار گرفت اما در حال حاضر شرایط جسمانی خوبی دارد.

این در حالی است که تاکنون هویت دو قربانی مشخص نشده و انگیزه مهاجم از کشتن این دو نفر و ارتباط وی با آنها مشخص نشده است.

تحقیقات در این باره همچنان ادامه دارد و پلیس به ساکنان منطقه اطمینان داده که هیچ خطری آنها را تهدید نمی کند.

زن جوان قربانی تیراندازی خیابانی در نیویورک شدتیراندازی این بار در یک سینما در آمریکاتیراندازی در ایلینوی و فونیکس آمریکا 5 کشته و زخمی به جای گذاشت

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۹۳۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یورش صهیونیست‌ها به خانه‌های فلسطینیان در کرانه باختری

یورش صهیونیست‌های شهرک‌نشین به روستای در شرق رام الله منجر به زخمی شدن شش فلسطینی شد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم،  وزارت بهداشت فلسطین بامداد امروز دوشنبه اعلام کرد که یورش دسته‌جمعی شهرک‌نشینان صهیونیست به روستای برقا در شرق رام الله منجر به زخمی شدن شش فلسطینی شده است.

 شهرک‌نشینان صهیونیست از ساعاتی پیش به این روستا در کرانه باختری یورش برده و مزارع و اموال فلسطینیان را به آتش کشیده‌اند.

شهرک‌نشینان صهیونیست در کرانه باختری اخیرا با تحریک وزرای کابینه رژیم اسرائیل به صورت گروهی به اموال و اراضی فلسطینیان در این منطقه تعرض کرده و دست به تخریب می‌زنند. ارتش رژیم اسرائیل در این یورش‌ها، متجاوزین را همراهی و از آن‌ها حمایت می‌کند.

اعتصاب سراسری در شهرهای مختلف کرانه باختریشهادت 2 فلسطینی در کرانه باختری در تیراندازی صهیونیست‌ها

انتهای پیام/

   

دیگر خبرها

  • ۴ کشته و ۲ زخمی بر اثر ریزش ساختمان در چین
  • سازمان ملل: بیش از ۲۳ هزار کودک قربانی سلاح های انفجاری شدند
  • سیل در جنوب چین قربانی گرفت؛ بیش از ۱۱۰ هزار نفر آواره شدند
  • گروگانگیری خونبار در خراسان ؛ کشف آثار درگیری خونین در خانه قربانی | آدم‌ربایان اجاره‌ای پسر ۳۰ ساله را به زاهدان بردند
  • ۷ کشته و ۲۰ زخمی بر اثر انحراف ماشین از پیست مسابقه
  • سقوط مینی بوس به دره با ۳ کشته و ۱۸ زخمی در آدانای ترکیه
  • اختلاف‌شخصی در مهاباد ۳ کشته و زخمی برجا گذاشت
  • (ویدئو) فیلمی عجیب از شورش مهاجران افغان در فرانسه؛ جسد دو افغان به آتش کشیده شد!
  • مهاجم لیورپول در هلند، لانه موش اجاره می‌دهد!
  • یورش صهیونیست‌ها به خانه‌های فلسطینیان در کرانه باختری