Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-03-29@05:33:05 GMT

ماجدی به رئیس برگزاری انتخابات فوتبال چه گفت؟

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۹۳۰۶۳

سرپرست و دبیرکل فدراسیون فوتبال در آستانه آغاز ثبت‌نام انتخابات هشتم شهریور با رئیس کمیته بدوی انتخابات نشست مشترکی را برگزار کردند.

به گزارش تابناک ورزشی، به نقل از ‌سایت رسمی فدراسیون فوتبال، در این دیدار موضوعات مرتبط با روند برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال براساس ضوابط و قواعد اساسنامه با حضور میرشاد ماجدی، حسن کامرانی‌فر و علی فلاحتی شهاب‌الدینی مورد بررسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جالب اینکه میرشاد ماجدی خود یکی از کاندیداهای صندلی ریاست فدراسیون فوتبال در انتخابات آتی است و حالا با مسوول برگزاری انتخابا

 

سایت رسمی فدراسیون نوشته: از آنجایی که وفق اساسنامه فدراسیون فوتبال مسئولیت تصمیم‌گیری سیاست‌گذاری و برگزاری مجمع عمومی انتخاباتی بر عهده کمیته بدوی انتخابات است به منظور هم‌سویی هر چه بهتر و بیشتر ارکان فدراسیون با کمیته مستقل انتخابات، نشست مشترکی در این خصوص برگزار شد.

انتخاب محل برگزاری مجمع انتخاباتی، شرایط مورد نیاز، ساز و کار ثبت‌نام نامزدها و فرآیند برگزاری نشست‌های کمیته‌های بدوی و استیناف و زمان‌بندی موردنظر همچنین هماهنگی بخش‌های مختلف فدراسیون با مدیریت دبیرکل در راستای همراهی با کمیته بدوی در روند برگزاری انتخابات از جمله موضوعاتی بود که در آستانه آغاز ثبت‌نام در این نشست مطرح شد و هماهنگی‌های لازم بین کمیته انتخابات و مسئولان فدراسیون خصوصاً دبیرکل که وفق اساسنامه مجری سیاست‌ها و تصمیم‌گیری‌های کمیته بدوی انتخابات جهت برگزاری مجمع انتخاباتی به شمار می‌رود، صورت گرفت.

گفتنی است ثبت‌نام انتخابات ریاست و دو نایب رئیس همچنین یکی از اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال از 14 تا 20 تیر ماه براساس فراخوان منتشر شده برگزار خواهد شد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: حسین طائب مذاکرات دوحه کنکور فدراسیون فوتبال انتخابات فوتبال میرشاد ماجدی حسین طائب مذاکرات دوحه کنکور فدراسیون فوتبال کمیته بدوی ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۹۳۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان برگزاری اولین انتخابات فوتبال در سال 1403

به گزارش "ورزش سه"، با اعلام هدایت ممبینی دبیرکل فدراسیون فوتبال، مجمع عمومی  انتخابات ریاست و اعضای هیات رئیسه هیات فوتبال استان گیلان روز سه شنبه 28 فروردین ماه از  ساعت 10:30 ،با رعایت مفاد اساسنامه برگزار می شود.

ریاست هیئت فوتبال استان گیلان سال‌ها است برعهده قربانعلی الماسخاله قرار دارد و او در انتخابات پیش رو نیز یکی از کاندیداها است. فاضل بازیار، محمد حق‌شناس، مهدی خدمت‌بین‌دانا ، اسماعیل رجب‌زاده و نقی هدایت سایر نامزدهای حضور در انتخابات هیئت فوتبال گیلان برای صندلی ریاست محسوب می‌شوند.

باید دید در مجمع انتخاباتی روز 28 فروردین که اولین انتخابات فوتبالی در سال 1403 محسوب می‌شود، در نهایت چه کسی روی صندلی ریاست هیئت فوتبال گیلان خواهد نشست.

دیگر خبرها

  • سرمربی سابق چین: برای این شغل رشوه دادم!
  • صدور آرای جدید کمیته استیناف فدراسیون فوتبال
  • منشور اخلاقی؟ کار تاج و عزیز محمدی بود! / اگر بودم، کاری می‌کردم پول ویلموتس را از جیب‌شان بدهند
  • ۲ سال و ۶ ماه حبس برای رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا به خاطر شادی جنجالی
  • برگزاری نخستین جلسه کمیته فنی فدراسیون فوتبال در سال ۱۴۰۳
  • مهلت بارگذاری مدارک مالی باشگاه‌ها برای اخذ مجوز حرفه‌ای
  • زمان برگزاری اولین انتخابات فوتبال در سال 1403
  • حبس ابد برای رئیس فدراسیون فوتبال چین
  • رد شکایت پرسپولیس از مهاجم سرشناس استقلال از سوی کمیته استیناف
  • شکست حقوقی پرسپولیس از مهاجم استقلال