Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر امور استان ها و بازاریابی پست بانک ایران از تصویب هیات مدیره بانک با اعطای تسهیلات خرد تا سقف ۵۰۰ میلیون ریال به مشتریان باجه های بانکی روستایی خبرداد و گفت: این طرح با هدف مشتری مداری، حذف ترددهای زاید بین شهر و روستا، صرفه‌جویی در هزینه ها و کاهش مصرف سوخت و آلودگی هوا تهیه و تدوین شده است. به نقل از اداره‌ کل روابط عمومی پست بانک ایران، علیرضا واحد پور مدیر امور استان ها و بازاریابی بانک با اشاره به اینکه با اجرای این طرح، فرآیند فعلی اعطا تسهیلات خرد به مشتریان باجه‌های بانکی روستایی با استفاده از زیرساخت های نرم‌افزاری، افزایش وظایف و اختیارات مسئولین باجه ها اصلاح و بهینه سازی می شود، تصریح کرد: بر اساس طرح اعطای تسهیلات خرد، باجه‌های منتخب می‌توانند نسبت به اخذ درخواست، استعلامات اعتباری، امضای متقاضی و ضامنین، تشکیل پرونده، احراز هویت، تنظیم قرارداد و ارسال پرونده به شعبه ناظر برای پرداخت تسهیلات، اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



واحد پور با اشاره به اینکه طرح اعطای تسهیلات خرد به مشتریان باجه‌های بانکی روستایی با هدف مشتری مداری، کاهش سفرهای بین شهری و روستایی، مصرف سوخت و آلودگی هوا و صرفه‌جویی در هزینه ها اجرا می شود، گفت: تخصیص مطلوب منابع هر روستا در همان روستا، کاهش مراجعات مشتریان به شعب ناظر، مشارکت بیشتر مسئولین باجه ها در فرایند ارائه خدمات بانکی به مشتریان و کاهش عملیات شعب ناظر در فرایند اعطا تسهیلات خرد برخی دیگر از اهدافی که به دنبال اجرای آن هستیم.

وی افرود: این طرح به صورت آزمایشی در استان‌های اصفهان ،خراسان رضوی ،آذربایجان شرقی، قزوین و تهران اجرا و پس از رفع مشکلات احتمالی در کل کشور اجرا می شود.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: پست بانک پست بانک ایران بانک مرکزی بانک بانکداری الکترونیک تسهیلات خرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۹۳۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت بیش از ۱۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات مسکن در ایلام

                                                      به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ حبیب الله محبی اظهار داشت: طی ۲ سال گذشته ۱۴ هزار و ۹۰ میلیارد ریال تسهیلات ویژه مسکن روستایی به هشت هزار و ۲۴۸ نفر پرداخت شده است.   وی با اشاره به پرداخت مبلغ ۴۵۰ میلیارد ریالی کمک بلاعوض به متقاضیان حادثه دیده از حوادث غیر مترقبه در استان، افزود: این میزان تسهیلات به هزار و ۷۶۶ نفر پرداخت شده است.   مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان ایلام اضافه کرد: تحویل پنج هزار و ۴۶۰ تن سیمان و ۷۷۰ تن میلگرد رایگان به متقاضیان ساخت مسکن در مناطق محروم نیز توسط بنیاد مسکن طی ۲ سال گذشته در استان ایلام صورت گرفته است.   محبی مطرح کرد: در این بازه زمانی بیمه رایگان ۲ هزار و ۴۰۰ واحد مسکن روستایی در استان پرداخت شده است.   استان ایلام با ۵۸۰ هزار و ۱۵۸ نفر جمعیت دارای ۲۵ شهر و بیش از ۶۰۰ روستای دارای سکنه است.

دیگر خبرها

  • ۱۴ هزار زوج اردبیلی وام ازدواج دریافت کردند
  • پرداخت ۳۵۰۰۰میلیارد ریال تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در استان اردبیل
  • بانک‌هایی که همچنان نرخ سود ممنوعه روی میز دارند/ با بهره بانکی ۴۰ درصد، دلالی جایگزین تولید می‌شود!
  • ۱۱ هزار متقاضی در اردبیل تسهیلات فرزندآوری دریافت کرده اند
  • پرداخت ۳۵۰۰میلیارد تومان تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در استان اردبیل
  • سقف برداشت از حساب های بانکی چقدر شد؟
  • شارژ گران پیامک‌های بانکی؟
  • نحوه دریافت وام ۵۰۰ میلیونی بانک ملت اعلام شد +مبلغ اقساط
  • پرداخت بیش از ۱۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات مسکن در ایلام
  • جذب حدود ۵۳ میلیارد ریالی تسهیلات دولتی برای مشاغل خانگی نیشابور