Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام محسن انصاری نیا روز یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه استان سمنان بیان کرد: مطالبه از مسئولان در حوزه های اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و عفاف و

حجاب با پشتیبانی مردم در مطالبه گری و نقش مهم مردم در پیشبرد سریع اهداف و برخورد با ترک فعل مسئولان، رسالت اصلی ستاد امر به معروف و نهی از منکر است و از ابتدای سال نابسامانی های

حوزه تامین آب و کنترل فاضلاب و بازچرخانی آب، رفع موانع سرمایه گذاران و رفع مشکلات رسیدگی به ارباب رجوع در ادارات از ۱۰ مدیر استان سمنان مطالبه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به ۱۱ گام مطالبه گری از دستگاه های اجرایی افزود: بازرسی های محسوس، خودارزیابی و بازرسی های نامحسوس در دستگاه های اجرایی، اصناف، بیمه ها و بانک صورت می گیرد و تاکنون ۶۵ دستگاه اجرایی استان سمنان رصد شدند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان‌سمنان ادامه داد: ۱۲ تیم بازرسی قرارگاه عفاف و حجاب در استان سمنان فعال هستند و تاکنون رصد واحدهای بیمه و بانک ها به صورت کامل انجام شده است.

انصاری نیا ادامه داد: رعایت عفاف و حجاب در راستای دستیابی به نتیجه مطلوب نیازمند استفاده از روش های اقناعی است و دستگاه های اجرایی فرهنگی، دانشگاه های و طلاب باید حضوری جدی داشته باشند.

وی با اشاره به ارائه مجوز به تشکل های مردم نهاد در راستای فعالیت موثر و برخورداری از حمایت های ستاد امر به معروف استان سمنان افزود: ۱۱۳ تشکل مردمی و ۵۰ شورای امر به معروف محله و هشت ستاد شهرستانی امر به معروف در استان سمنان فعال است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان‌سمنان اظهارداشت: ۱۲ گام تبیین عفاف و حجاب با تصدی قرارگاه عفاف و حجاب به ریاست استاندار سمنان و قرارگاه زیست عفیفانه به ریاست فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری سایر دستگاه های فرهنگی صورت می گیرد.

انصاری نیا ابرازداشت: قرارگاه زیست عفیفانه استان سمنان با رویکرد مد و لباس و پوشش موظف به نظارت بر بازار پوشاک و ایجاد فرصت عرضه لباس های اسلامی با قیمت مناسب است.

وی با اشاره به ایجاد شورای امر به معروف در اصناف، مساجد، محلات و دستگاه های اجرایی استان سمنان یادآورشد: معرفی مدیران دارای ترک فعل در حوزه عفاف و حجاب، انتقاد از انتصاب مدیران ضعیف، کمک به رفع موانع سرمایه گذاری با رعایت اخلاق و جلوگیری از تهمت و نشر اطلاعات نادرست انجام می شود.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان‌سمنان تصریح کرد: همایش دبیران شوراهای آمران به معروف دستگاه های اجرایی، همایش دستگاه های اجرایی مردم نهاد، سخنرانی پیس از از خطبه های نماز جمعه از برنامه های هفته عفاف و حجاب است./
 

برچسب‌ها امر به معروف و نهی از منکر سمنان حجاب و عفاف

منبع: ایرنا

کلیدواژه: امر به معروف و نهی از منکر سمنان حجاب و عفاف امر به معروف و نهی از منکر سمنان حجاب و عفاف ستاد امر به معروف و نهی از منکر دستگاه های اجرایی استان سمنان عفاف و حجاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۹۳۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لایحه عفاف و حجاب به دلیل برخی از ایرادات و ابهامات دوباره به مجلس برگشت داده شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای نگهبان، هادی طحان نظیف در خصوص آخرین وضعیت فرآیند بررسی لایحه عفاف و حجاب در شورای نگهبان گفت: این لایحه چندین مرتبه میان مجلس و شورای نگهبان در رفت‌وآمد بوده و آخرین اصلاحات این لایحه نیز در جلسه شورای نگهبان مورد بررسی قرار گرفت.   وی با بیان اینکه «لایحه عفاف و حجاب هنوز به تایید شورای نگهبان نرسیده است»، اظهار کرد: لایحه عفاف و حجاب به دلیل برخی از ایرادات و ابهامات دوباره به مجلس برگشت داده شده است و پس از اصلاح و رفع ایرادات از سوی مجلس، دوباره در شورای نگهبان آن را بررسی می‌کنیم.   سخنگوی شورای نگهبان در پاسخ به پرسشی درباره طرح ادعایی از سوی یکی از نمایندگان مجلس مبنی بر اینکه «تمام ارکان نظام برای جریمه بی حجابی به جمع‌بندی رسیدند» با تاکید بر اینکه تهیه، تدوین و تصویب طرح‌ها و لوایح بر عهده دولت و مجلس است و ما ورودی به مباحث کارشناسی نمایندگان نداریم، عنوان کرد: ایراداتی که نسبت به لایحه عفاف و حجاب داشتیم نیز همین موارد را شامل می‌شود. ما در اظهارنظر نسبت به مصوبات وارد مباحث کارشناسی مجلس نمی‌شویم بلکه در جا‌هایی که مصوبه خلاف شرع و قانون اساسی باشد، ورود می‌کنیم.

دیگر خبرها

  • تشکیل ستاد تحقق‌ شعار سال در استان همدان
  • لایحه عفاف و حجاب به دلیل برخی از ایرادات دوباره به مجلس برگشت داده شد
  • شورای نگهبان لایحه عفاف و حجاب را به مجلس بازگرداند
  • لایحه عفاف و حجاب به دلیل برخی از ایرادات و ابهامات دوباره به مجلس برگشت داده شد
  • لزوم برخورد با مسئله روزه‌خواری علنی
  • نمایشگاه عفاف‌و حجاب در موزه زاهدان افتتاح شد
  • تبلیغات شهر قزوین در حوزه عفاف و حجاب قابل قبول نیست
  • تبیین آخرین دستورالعمل های مرتبط با حوزه عفاف و حجاب
  • تبیین آخرین دستورالعملهای مرتبط با حوزه عفاف و حجاب
  • اجرای برنامه‌های تدوین شده مقابله با گردوغبار در ۲۹ استان کشور